DagCafé
+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Storm schreef:Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer, wat dat toen wasRazz_ schreef:Storm schreef:Maar is er zoveel gebeurd dan? Op een gegeven moment moet je het elkaar wel kunnen vergeven toch?Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Eh ja daarom ben ik daar bang voor
Nou aan mij ligt het niet maar hij kan mij iets niet vergeven. Volgens mij hebben we dat op jou verjaardag toen besproken
*knip*
Komt je vriend weer snel thuis? Lijkt me eng die geluiden bah
Laatst aangepast door Razz_ op zo 4 sep 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga er vandoor!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Een exvriend wacht niet 3,5 jaar, en een koopwoning, later om nog even met de vriendin het nest in te duiken, om jou te pakken? Dan geef je jezelf toch echt teveel credits. Hij gaat al 3,5 jaar lang met haar om, dus ondanks dat ze één van de jongens is, heeft ze dus iets leuks. Ik geloof dat de ex allang klaar is met het verhaal van toen. En gewoon een leuke omgang heeft met een leuke meid. Die dan toevallig weer jouw beste vriendin is.
Gast- Gast
Nee niet meer, maar dat kan komen omdat ik er niet meer op let.
Oh Razz dat verhaal had ik inderdaad wel meegekregen en dat wist ik ook nog.
Oh Razz dat verhaal had ik inderdaad wel meegekregen en dat wist ik ook nog.
Gast- Gast
Ik ga zo slapen. Even op bed verder kijken naar red mijn vakantie. Wat goor daar zeg bah Gebruikte condooms lagen er nog en met de infraroodlamp zie je echt gore lichaamssappen
Gast- Gast
ik dacht even dat je het over je eigen slaapkamer had! Ik dacht wat zegt ze nuTheedoosje schreef:Ik ga zo slapen. Even op bed verder kijken naar red mijn vakantie. Wat goor daar zeg bah Gebruikte condooms lagen er nog en met de infraroodlamp zie je echt gore lichaamssappen
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ga zo slapen. Even op bed verder kijken naar red mijn vakantie. Wat goor daar zeg bah Gebruikte condooms lagen er nog en met de infraroodlamp zie je echt gore lichaamssappen
Echt smerig!
Gast- Gast
Storm schreef:ik dacht even dat je het over je eigen slaapkamer had! Ik dacht wat zegt ze nuTheedoosje schreef:Ik ga zo slapen. Even op bed verder kijken naar red mijn vakantie. Wat goor daar zeg bah Gebruikte condooms lagen er nog en met de infraroodlamp zie je echt gore lichaamssappen
oow whaha neee thank god niet whaha
Slaap lekker alvast ik ben er nu echt vandoor
Gast- Gast
Ik ga ook lekker slapen. Fijne avond allemaal en alvast welterusten :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik hoop dat ze mijn collega's zich morgen niet herinneren dat ik in mijn vakantie jarig ben geweest. Want ik heb geen behoefte om te trakteren. En al helemaal geen zin in aandacht.
Ik duik er ook zo in. Welterusten!
Ik duik er ook zo in. Welterusten!
Gast- Gast
Maura schreef:Een exvriend wacht niet 3,5 jaar, en een koopwoning, later om nog even met de vriendin het nest in te duiken, om jou te pakken? Dan geef je jezelf toch echt teveel credits. Hij gaat al 3,5 jaar lang met haar om, dus ondanks dat ze één van de jongens is, heeft ze dus iets leuks. Ik geloof dat de ex allang klaar is met het verhaal van toen. En gewoon een leuke omgang heeft met een leuke meid. Die dan toevallig weer jouw beste vriendin is.
*
Laatst aangepast door Razz_ op di 6 sep 2011 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedenavond dames! Ik meld me weer eventjes
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Razz> dat meen je niet? Hij is er dus toch niet overheen. Snap wel dat jij je zorgen maakt over die vriendin. Maar die vriendin had anders ook al contact met hem dus weet niet of er voor haar zoveel veranderd is qua contact met hem?
Gast- Gast
Ik ben vandaag 3 dagen gestopt met roken.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Goeiemorgen meiden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Morning!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat is het hier still...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goedemorgen! het is hier inderdaad stil..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: