DagCafé
+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
zelfde probleem hier Theedoosje...
Moet echt een schop krijgen voor ik iets ga doen...
Moet echt een schop krijgen voor ik iets ga doen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ta> dan moeten we elkaar motiveren denk ik Ik ga zo eerst maar eens stofzuigen denk ik...is ook nodig.
Gast- Gast
hahaha ben benieuwd of het lukt Gewoon overal mee eens zijn, nergens tegen in gaan dan komt het wel goed haha.
Gast- Gast
ow ja maar op die vergaderingen wordt altijd zo vaak van het desbetreffende punt afgeweken, en anders vertrek ik na een tijdje gewoon. Is er nog iets wat ik moet weten, nee mooi houdoe dan haha
Gast- Gast
Oh lekker irritant. Je moet gewoon nog weg dus je kan ook niet lang blijven Hoe laat begint de vergadering?
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
goedemorgen CC
En ja inderdaad, maar ik zie het wel. Hoop eigenlijk dat er niet heel veel te bespreken is maar ben er bang voor
En ja inderdaad, maar ik zie het wel. Hoop eigenlijk dat er niet heel veel te bespreken is maar ben er bang voor
Gast- Gast
Hoe is het met je Lily?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ja goed hoor, drukdruk haha. Na vandaag ben ik ook een week niet op het forum dus dan weten jullie dat bij deze haha.
En met jou?
En met jou?
Gast- Gast
Dan moet ik maar wat extra posten haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoe gaat het, PM?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Whaha, helaas komt daar weinig van terecht. Heb mijn handen vol aan die 2, het huishouden en alle visite.Vergeet-me-nietje schreef:Dan kom jij toch voor wat leven in de brouwerij zorgen PM
Gisteravond visite gehad, vanmiddag, morgenmiddag babyshower op kantoor, vrijdag komt mijn schoonzus een dagje...
Gast- Gast
Haha kan ik me helemaal voorstellen hoor. 't Lijkt me heel zwaar in het begin met inderdaad al dat bezoek, je huishouden dat ineens verviervoudigt is en dan in jouw geval zelfs twee kleine baby'tjes waar je nog totaal geen ervaring mee hebt.ProudMama schreef:Whaha, helaas komt daar weinig van terecht. Heb mijn handen vol aan die 2, het huishouden en alle visite.Vergeet-me-nietje schreef:Dan kom jij toch voor wat leven in de brouwerij zorgen PM
Gisteravond visite gehad, vanmiddag, morgenmiddag babyshower op kantoor, vrijdag komt mijn schoonzus een dagje...
Gast- Gast
Goed hoor! Ze groeien hier al kool.Lotus schreef:Hoe gaat het, PM?
Ze hebben vannacht geslapen van half 10 tot half 2, en na die voeding tot half 7. Heerlijk!
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: