Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zucht zo zenuwachtig

+7
Lotus
Eris
Lies
banjer49
Caresses
Mysterious
zoentje21
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zucht zo zenuwachtig - Pagina 2 Empty Re: zucht zo zenuwachtig

Bericht  Zininzon za 25 dec 2010 - 7:48

Fijn om een reactie van je te lezen!
Ik hoop dat je goed herstelt! Zorg goed voor jezelf!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  zoentje21 zo 26 dec 2010 - 2:51

Ms_Snowy schreef:Ik hoop dat het je is meegevallen en dat je je snel weer goed voelt.
Bij mijn zus is hij 2 week geleden eruit gehaald en ze voelde zich binnen een week al weer super.
Ik had helaas pech bij mij werd het geen endoscopie (mijn galblaas bleek op springen te staan omdat hij chronisch ontstoken bleek. heb er 3,5 jaar mee rond gelopen omdat ze dachten dat het maagzuur was.....).
Dus ik hoop van harte dat het een endoscopie geworden is en dat je je snel weer tip top in orde voelt.
M'n zus mag op het moment geen zalm, niet te gekruid eten en vooral geen frisdrank.
Beterschap!

het is bij mij wel een endoscopie geworden:) En ik mag alles eten en drinken. heb daar nog niet echt zin in maar het mag wel.
Verder voel ik me al beter dan gister. Ik heb de stenen ook mee gekregen en pff wat waren die groot. Dat verklaard ook alles.

Morgen mag ik de pleisters eraf halen, ik ben wel benieuwd hoe het er uit ziet.
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zininzon zo 26 dec 2010 - 6:04

Ik mocht ook meteen wel alles eten, je moet toch ooit proberen hoe je lichaam daar op reageert. Hoorde wel dat je lichaam sneller reageert op vette producten en op koolsoorten.

Fijn dat het toch de endoscopie is geworden!
Ik schrok een beetje toen mijn pleisters er af gingen, heb zelfs gehuild. De roodheid werd bij mij al snel minder. Litteken bij mijn navel is nooit mooi geworden, maar ben er nu helemaal aan gewend.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 6:19

Sterkte met je herstel, hopelijk ben je er snel weer bovenop!

Gast
Gast

Bericht  Ms_Snowy zo 26 dec 2010 - 10:45

Zininzon schreef:Ik mocht ook meteen wel alles eten, je moet toch ooit proberen hoe je lichaam daar op reageert. Hoorde wel dat je lichaam sneller reageert op vette producten en op koolsoorten.

Fijn dat het toch de endoscopie is geworden!
Ik schrok een beetje toen mijn pleisters er af gingen, heb zelfs gehuild. De roodheid werd bij mij al snel minder. Litteken bij mijn navel is nooit mooi geworden, maar ben er nu helemaal aan gewend.

Bij mij zeiden ze ook dat ik alles mocht eten, maar bij mn zus die geholpen werd in hetzelfde ziekenhuis zeiden ze dat ze echt voorlopig geen frisdrank mocht vanwege het koolzuur en niet te vet. Bizar dat ze twee verschillende dingen zeggen. Ik wist het niet en heb me er dus ook niet aangehouden. Het litteken bij mijn navel is echt vreselijk lelijk (bij mij was het allemaal weer opengesprongen Sad ). Ook die daar boven was heel erg ontstoken en die is nu 1,5 jaar later ook nog erg duidelijk. De andere 2 endoscopie gaatjes zijn heel mooi weggetrokken.

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Minx ma 27 dec 2010 - 0:35

Ik mocht ook gelijk alles eten. Bij mij was dat afgelopen april dus. Alleen moet je in het begin nog wel kijken wat je kan eten.
Het stomme was het eerste wat ze me voorzetten in het ziekenhuis. Savoiekool a la creme, een slavink in jus, rostirondjes, en als voorafje romige mosterdsoep.

Mooi dat het mee is gevallen. Die spierpijn is wel logisch. Ze zijn nl dwars door je buikspieren heen gegaan. Je kan dat dus vergelijken met een spierscheuring. Die pijn verdwijnt snel hoor.

@ de meiden die een lelijk litteken bij de navel hebben. Zijn ze bij jullie door de navel gegaan of er boven of onder?

@ TO zijn ze bij jou met 4 gaatjes gaan opereren of met 1?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  zoentje21 ma 27 dec 2010 - 0:59

ik heb nog weinig zin in drinken, en drink alleen water, thee of dubbel friss. Dus koolzuur zou ik de komende tijd toch niet drinken.

Ze hebben bij mij 4 gaatjes gemaakt. Ik heb net weer gedoucht en de wondjes zien er mooi uit:) Ik hoef er geen pleisters meer op maar toch vind ik dat zelf geen fijn gevoel. Dus doe het toch maar wel.

De pijn is gelukkig alweer een heel stuk minder:)
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx ma 27 dec 2010 - 1:04

ik reageerde de eerste tijd idd ook op koolzuur. Toen veel appelsap gedronken. Nou ja ik jammer na een tijdje toch maar weer geprobeerd want ik had zo'n zin in een glas cola. Tis gewoon uitproberen wat wel en niet kan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Zininzon ma 27 dec 2010 - 5:36

Ms_Snowy schreef:Het litteken bij mijn navel is echt vreselijk lelijk (bij mij was het allemaal weer opengesprongen Sad ). Ook die daar boven was heel erg ontstoken en die is nu 1,5 jaar later ook nog erg duidelijk. De andere 2 endoscopie gaatjes zijn heel mooi weggetrokken.

Ik was te strak gehecht. De hechtingen maakten bijna weer nieuwe sneetjes in m'n vel. De hechtingen moesten er dus eerder uit dan gepland en toen kreeg ik nog een paar hechtpleistertjes. Die hebben weinig werk gedaan, dus mijn litteken bij de navel is meer een rondje dan een streepje! De rest is wel aardig (de bovenste is net een piratenlitteken, daar kun je de puntjes waar de hechtingen hebben gezeten nog goed zien).
Ze zijn bij mij onder de navel naar binnen gegaan.

@ Zoentje: ik wilde de eerste tijd er ook steeds pleisters op! Was bang dat de hechtingen in mijn shirt bleven 'hangen'.

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  zoentje21 ma 27 dec 2010 - 8:25

Zininzon schreef:
Ms_Snowy schreef:Het litteken bij mijn navel is echt vreselijk lelijk (bij mij was het allemaal weer opengesprongen Sad ). Ook die daar boven was heel erg ontstoken en die is nu 1,5 jaar later ook nog erg duidelijk. De andere 2 endoscopie gaatjes zijn heel mooi weggetrokken.

Ik was te strak gehecht. De hechtingen maakten bijna weer nieuwe sneetjes in m'n vel. De hechtingen moesten er dus eerder uit dan gepland en toen kreeg ik nog een paar hechtpleistertjes. Die hebben weinig werk gedaan, dus mijn litteken bij de navel is meer een rondje dan een streepje! De rest is wel aardig (de bovenste is net een piratenlitteken, daar kun je de puntjes waar de hechtingen hebben gezeten nog goed zien).

@ Zoentje: ik wilde de eerste tijd er ook steeds pleisters op! Was bang dat de hechtingen in mijn shirt bleven 'hangen'.

Dat heb ik dus ook, ben bang dat ik ze er anders uit haal, het zal vast niet gebeuren maar is gewoon het idee.
Heb vanavond weer gewoon kunnen eten:)
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ms_Snowy ma 27 dec 2010 - 9:17

Fairytale schreef:Ik mocht ook gelijk alles eten. Bij mij was dat afgelopen april dus. Alleen moet je in het begin nog wel kijken wat je kan eten.
Het stomme was het eerste wat ze me voorzetten in het ziekenhuis. Savoiekool a la creme, een slavink in jus, rostirondjes, en als voorafje romige mosterdsoep.

Mooi dat het mee is gevallen. Die spierpijn is wel logisch. Ze zijn nl dwars door je buikspieren heen gegaan. Je kan dat dus vergelijken met een spierscheuring. Die pijn verdwijnt snel hoor.

@ de meiden die een lelijk litteken bij de navel hebben. Zijn ze bij jullie door de navel gegaan of er boven of onder?

@ TO zijn ze bij jou met 4 gaatjes gaan opereren of met 1?

Dr onder. Een jaap van 5 cm Sad

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ms_Snowy ma 27 dec 2010 - 9:23

Zininzon schreef:

Bij mij helaas ook te strak gehecht, daarom was hij open gesprongen. Ik was nog maar net thuis en toen sprong het open. Ze hebben het toen niet meer gehecht ook niet met hechtpleisters omdat het te zwaar ontstoken was. Het moest van binnenuit dicht groeien. Daarom is het litteken ook ruim een cm dik. Had er gewoon een gat zitten van een paar cm. Heb weken met gaasverband op m'n navel rondgelopen. De bovenste was ook zwaar ontstoken en die is ook ruim een cm dik. Ziet er beide niet uit. Je kan van beide de hechtingen nog goed zien. Ook al is het nu al 1,5 jaar geleden.

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Moon ma 27 dec 2010 - 11:13

fijn dat de operatie goed is gegaan! Spannend is dat altijd he!!

Ik heb zelf ook een mega litteken op mijn buik (onder mijn navel, ruim anderhalve cm dik en dan een streep van 10 cm) En dan nog een litteken van een moedervlek die is weggehaald en nu een wondje van een moedervlek dus ik ben ook benieuwd wat dat gaat worden! Ik kan het nu nog niet zien.. De hechtingen en verband zit er nog voor.

Hoewel er weken voorbij gaan dat ik er geen moeite mee heb, heb ik er nu weer wel wat meer moeite mee.. Met die littekens..
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud