Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zucht

+5
Pandora
woezel
Parisienne
Liadan
studiebol
9 plaatsers

Ga naar beneden

zucht Empty zucht

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:32

Ik heb mijn witte broek net 10 minuten aan en dochter heeft het al voor elkaar gekregen om er multivitamine overheen te gooien. Zijn een paar druppels bij bij de broekzak, zouden jullie een andere aan doen, of lekker in de broek-met-multivitaminevlekken blijven lopen met het oog op het feit dat een volgende broek het waarschijnlijk ook geen uur uithoudt, maar dat waarschijnlijk wat minder opvalt door de donkere kleur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  studiebol di 27 maa 2012 - 20:34

Moet je weg vandaag? als je gewoon thuis bent zou ik hem lekker aan houden en dan vanavond maar in de was. Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:34

ja, maar naar twee vriendinnen met kinderen (kwak en jolicious), dus die zullen het vast begrijpen lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  studiebol di 27 maa 2012 - 20:36

Haha die begrijpen dat vast ja... gewoon aan houden die broek smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 20:38

Ik zou de broek lekker aanhouden (en hopen dat het bij die vlekken blijft Wink ).

Ik ben benieuwd wanneer ik weer een witte broek aan durf te doen, ik denk dat ik 'm max. een half uur schoon houd (en dat zou al lang zijn....). Het snot en kwijl zit nu ook alweer op mijn schouder.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:57

Bij een witte broek zou ik wel een andere aan doen en de witte in de was. Ik ben altijd bang dat ik anders de vlekken er niet meer uitkrijg. Bij een andere kleur broek zou ik hem lekker aanlaten, mits de vlekken niet te erg zijn.



Had van de week een donkere broek aan en zag later dat er spuug in zat haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:06

Als het heel erg zichtbaar is dan zou ik een andere aan trekken, anders lekker laten zitten haha..
Trouwens heel erg herkenbaar.. Hier blijft wit nooit lang wit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Parisienne di 27 maa 2012 - 21:13

Ik heb ook een witte broek aan en daar zitten ook een paar vlekjes op van N.'s bananenhandjes. Ik houd hem vandaag gewoon lekker aan.. vind het wel prima zo! Anders blijf ik bezig :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  woezel di 27 maa 2012 - 21:14

Heel herkenbaar.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 22:13

Parisienne schreef:Ik heb ook een witte broek aan en daar zitten ook een paar vlekjes op van N.'s bananenhandjes. Ik houd hem vandaag gewoon lekker aan.. vind het wel prima zo! Anders blijf ik bezig :P

Pas wel op met bananenvlekken, die krijg je, als ze er zijn ingetrokken, niet meer uit! Ook niet uit bonte kleding, heb er helaas ervaring mee! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Pandora di 27 maa 2012 - 22:26

Vruchten(sap)vlekken op witte broeken vind ik zelf altijd een beetje eng.... ik denk dat ik de broek meteen in de wasmachine zou gooien om zo te voorkomen dat de vlekken er niet meer uit te krijgen zijn....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  holaagirl di 27 maa 2012 - 22:41

Ik geef het moederschap altijd de schuld, 'tja, kleine kinderen hè?'. Heb veel kleding met vlekken, ook die er niet meer uitgaan...
Blijf omkleden! Haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Twellie di 27 maa 2012 - 23:00

Afgelopen zaterdag ben ik gewoon met een shirt onder de vlekken op een terras gaan zitten, ik doe echt geen moeite meer. De enige moeite die ik nog wel doe, is kleding uitzoeken waarop vlekken niet zo in het oog springen, maar omkleden heb ik opgegeven.

En Kwak en Jolicious zullen zelf ook wel regelmatig onder de vlekken zitten, dus ze nemen het je vast niet kwalijk zucht 561177 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Parisienne di 27 maa 2012 - 23:09

_Nera_ schreef:
Parisienne schreef:Ik heb ook een witte broek aan en daar zitten ook een paar vlekjes op van N.'s bananenhandjes. Ik houd hem vandaag gewoon lekker aan.. vind het wel prima zo! Anders blijf ik bezig :P

Pas wel op met bananenvlekken, die krijg je, als ze er zijn ingetrokken, niet meer uit! Ook niet uit bonte kleding, heb er helaas ervaring mee! Sad
Bedankt voor de tip, maar heb ze er tot nu toe altijd wel uit gekregen (lang leve Dasty! Very Happy)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 0:43

Vanochtend verbazing dat ik nog een witte broek aan durfde te trekken en herkenning, dus ze zullen 't me vast niet kwalijk hebben genomen. Volgens mij is de vlek er ook wel zo ongeveer uitgebleekt door de zon, we hebben heerlijk de hele ochtend buiten in de zon gezeten cheers. Tot nu toe is de broek verder nog wit, dochter gaat zo naar bed, dus dan red ik het sowieso tot half 4 om de broek wit te houden!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Printje wo 28 maa 2012 - 0:44

hahahha daarom koop ik gewoon al geen witte broek als zoonlief hem niet besmeurd zijn het mijn kleuters uit de klas wel...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  kwak wo 28 maa 2012 - 0:52

toch raar dat Rejoy geen moeite nam om een andere broek aan te trekken toen ze hier heen kwam Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:07

kwak schreef:toch raar dat Rejoy geen moeite nam om een andere broek aan te trekken toen ze hier heen kwam Wink

als jij dan zorgt dat je de volgende keer meer brood in huis hebt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:27

Ik vond het al zo dapper Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  kwak wo 28 maa 2012 - 1:42

Rejoy. schreef:
kwak schreef:toch raar dat Rejoy geen moeite nam om een andere broek aan te trekken toen ze hier heen kwam Wink

als jij dan zorgt dat je de volgende keer meer brood in huis hebt Wink
ik had zelfs brood over :P

grrr, frustratie mijn baas is boos dat ik "maar" 1 maand van te voren opzeg en nu wil ze ook nog niet mijn vakantie uren uitbetalen of vrij laten nemen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:44

kwak schreef:
Rejoy. schreef:
kwak schreef:toch raar dat Rejoy geen moeite nam om een andere broek aan te trekken toen ze hier heen kwam Wink

als jij dan zorgt dat je de volgende keer meer brood in huis hebt Wink
ik had zelfs brood over :P

grrr, frustratie mijn baas is boos dat ik "maar" 1 maand van te voren opzeg en nu wil ze ook nog niet mijn vakantie uren uitbetalen of vrij laten nemen!

wat staat er in je contract dan, gewoon een opzegetermijn van 1 maand? In dat geval heeft ze niets te willen. Vakantieuren uit laten betalen of op laten nemen is volgens mij gewoon verplicht hoor! Bel het juridisch loket anders even voor de zekerheid, dan weet je het zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  kwak wo 28 maa 2012 - 1:46

Rejoy. schreef:
kwak schreef:
Rejoy. schreef:
kwak schreef:toch raar dat Rejoy geen moeite nam om een andere broek aan te trekken toen ze hier heen kwam Wink

als jij dan zorgt dat je de volgende keer meer brood in huis hebt Wink
ik had zelfs brood over :P

grrr, frustratie mijn baas is boos dat ik "maar" 1 maand van te voren opzeg en nu wil ze ook nog niet mijn vakantie uren uitbetalen of vrij laten nemen!

wat staat er in je contract dan, gewoon een opzegetermijn van 1 maand? In dat geval heeft ze niets te willen. Vakantieuren uit laten betalen of op laten nemen is volgens mij gewoon verplicht hoor! Bel het juridisch loket anders even voor de zekerheid, dan weet je het zeker.

ja, ik ben mn contract al aan het zoeken maar we kunnen hem niet vinden(hoe dom) maar man is al op zoek geweest en vond dat ze inderdaad verplicht zijn maar dan moet ik daar ook nog met haar over in discussie en ze vond dat ze me al heel erg tegemoet kwam met mijn maand opzegtermijn want mijn contract loopt nog tot oktober en die kan je niet zomaar opzeggen. helaas voor haar want het kan wel en ze was best een beetje boos....


Laatst aangepast door kwak op wo 28 maa 2012 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:49

Oh nee.. Dat verwachtte je al een beetje toch? Wat stom dat ze zegt dat het niet kan terwijl het wel kan.. Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:51

Had je een proefperiode in je contract? Als dat het geval is, is het wettelijk vastgelegd dat je bij een jaarcontract maximaal één maand opzegtermijn hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Twellie wo 28 maa 2012 - 2:16

Die opzegtermijn houdt dan wel in dat je de maand van opzeggen (Maart dus) moet uitwerken plus nog een volledige maand. Per Mei zou je er dan vanaf zijn.

Je leidinggevende heeft alleen maar een keuze tussen het uitbetalen van je reserves (zoals snippertijd en ATV) of het opnemen ervan. Ze kan niet beiden weigeren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zucht Empty Re: zucht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum