zucht zo zenuwachtig
+7
Lotus
Eris
Lies
banjer49
Caresses
Mysterious
zoentje21
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
zucht zo zenuwachtig
Zoals ik in een vorig topic deze week al zei word ik morgen geopereerd. En word mijn galblaas er uit gehaald.
maar ik ben nu zo ZENUWACHTIG, tot gister had ik nergens last van maar vandaag.
Het lukt me ook niet om op andere gedachtes te komen.
Ik wist ook niet dat een mens zo zenuwachtig kan zijn, heb het zelf nog nooit zo erg gehad
Wat ik precies met dit topic wil weet ik niet, maar moest het even kwijt
Liefs zoentje
maar ik ben nu zo ZENUWACHTIG, tot gister had ik nergens last van maar vandaag.
Het lukt me ook niet om op andere gedachtes te komen.
Ik wist ook niet dat een mens zo zenuwachtig kan zijn, heb het zelf nog nooit zo erg gehad
Wat ik precies met dit topic wil weet ik niet, maar moest het even kwijt
Liefs zoentje
zoentje21- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10
Re: zucht zo zenuwachtig
Heel veel sterkte vandaag!
Logisch dat je zenuwachtig bent, het is toch een operatie!!
Verder weet ik eigenlijk niet zo veel te zeggen om je op te beuren.
Logisch dat je zenuwachtig bent, het is toch een operatie!!
Verder weet ik eigenlijk niet zo veel te zeggen om je op te beuren.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Van even in herhaling met mysterious maar ik vind het ook logisch dat je zenuwachtig bent, een operatie is niet niks.
Succes morgen en misschien even afleiding zoeken zodat je zenuwachtigheid iets minder wordt?
Succes morgen en misschien even afleiding zoeken zodat je zenuwachtigheid iets minder wordt?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben net al een film gaan kijken, maar het lukt me nog niet echt om me daar op te concentreren.
Ik denk dat ik zo na het eten maar even ga slapen.
Liefs
Ik ben net al een film gaan kijken, maar het lukt me nog niet echt om me daar op te concentreren.
Ik denk dat ik zo na het eten maar even ga slapen.
Liefs
zoentje21- Fluisteraar
ja logisch toch dat je zenuwachtig bent. word dit de eerste operatie voor je? en wel balen zo voor kerst, moet je lang blijven?
in ieder geval veel sterkte voor vandaag en morgen en succes
liefs moon
in ieder geval veel sterkte voor vandaag en morgen en succes
liefs moon
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
ja dat is mijn eerste operatie. dus weet ook niet wat me te wachten staat.
Ik moet minimaal 1 nacht blijven. dus hoop dat ik 1e kerstdag weer naar huis mag.
Ik moet minimaal 1 nacht blijven. dus hoop dat ik 1e kerstdag weer naar huis mag.
zoentje21- Fluisteraar
ja dan is het helemaal spannend, ben al paar keer geopereerd maar blijft toch altijd spannend.
je hebt overal wel goed uitleg over gehad? dus klein beetje weet je er wel van toch?
gaan ze het met een kijk operatie doen of via snee in de buik?
je hebt overal wel goed uitleg over gehad? dus klein beetje weet je er wel van toch?
gaan ze het met een kijk operatie doen of via snee in de buik?
banjer49- Prater
Heel veel sterkte!
En ik hoop voor je dat je met de kerst weer thuis bent!
En ik hoop voor je dat je met de kerst weer thuis bent!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Nou eigenlijk heb ik vrij weinig uitleg gehad
Afgelopen maandag moest ik voor een gesprek, en het enigste wat ik te horen heb gekregen is dat ik er om 11uur moet zijn en dat ik na de operatie een morfine pomp krijg die ik zelf kan bedienen.
Verder heb ik geen informatie gekregen. Maar dat komt misschien ook wel omdat het allemaal heel snel is gegaan en ik maandag te horen heb gekregen dat ik morgen geopereerd word.
Ze gaan het met een kijkoperatie doen. Maar ze weten niet zeker of dat kan, dat weten ze pas op dat moment.
Liefs
Afgelopen maandag moest ik voor een gesprek, en het enigste wat ik te horen heb gekregen is dat ik er om 11uur moet zijn en dat ik na de operatie een morfine pomp krijg die ik zelf kan bedienen.
Verder heb ik geen informatie gekregen. Maar dat komt misschien ook wel omdat het allemaal heel snel is gegaan en ik maandag te horen heb gekregen dat ik morgen geopereerd word.
Ze gaan het met een kijkoperatie doen. Maar ze weten niet zeker of dat kan, dat weten ze pas op dat moment.
Liefs
zoentje21- Fluisteraar
zoentje21 schreef:Nou eigenlijk heb ik vrij weinig uitleg gehad
Liefs
o dat is minder zeg dat je zo weinig weet, wel beetje vreemd ook al is het zo kort dag, maar goed wens je veel succes en sterkte en hoop dat je toch nog kerst thuis kan vieren.
liefs moon
laat even weten hoe het geweest is
banjer49- Prater
Dat je zo weinig informatie hebt gekregen zorgt ook voor extra zenuwen kan ik me zo voorstellen. Ga maar niet op internet naar informatie zoeken, word je alleen maar zenuwachtiger van. Probeer het over je heen te laten komen. Bedenk dat je in goede handen bent en je er over 2 dagen vanaf bent.
Sterkte en ik hoop dat je met kerst weer thuis kan zijn.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:Dat je zo weinig informatie hebt gekregen zorgt ook voor extra zenuwen kan ik me zo voorstellen. Ga maar niet op internet naar informatie zoeken, word je alleen maar zenuwachtiger van. Probeer het over je heen te laten komen. Bedenk dat je in goede handen bent en je er over 2 dagen vanaf bent.
Idd zekers niet op internet gaan zoeken. Je ziet vaak alleen maar rare horrorverhalen en je maakt jezelf alleen maar zenuwachtiger. Laat het over je heen komen.
Wil je heel veel sterkte en beterschap wensen en hopelijk heb je toch nog een fijne kerst!
Haha ik zie nu pas dat ik hetzelfde heb getypt als Eris.
Gast- Gast
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.
Ik heb ook niet op internet gekeken, en ik heb wel een boekje gekregen over de operatie maar die heb ik niet gelezen. alleen mijn moeder. Ik wil het ook niet weten
Mijn zus is net even langs geweest en dat zorgde wel voor afleiding:)
Ga zo nog maar een dvd kijken.
Liefs
Ik heb ook niet op internet gekeken, en ik heb wel een boekje gekregen over de operatie maar die heb ik niet gelezen. alleen mijn moeder. Ik wil het ook niet weten
Mijn zus is net even langs geweest en dat zorgde wel voor afleiding:)
Ga zo nog maar een dvd kijken.
Liefs
zoentje21- Fluisteraar
Logisch dat je zenuwachtig bent. Heel veel sterkte!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan me voorstellen dat je zenuwachting bent, is niet zo gek. Heel veel sterkte!!
Gast- Gast
Ik had ook een aantal foldertjes gekregen, 1 over narcose, 1 over de operatie zelf en nog wat (weet het niet meer). Bij mij gaf het juist rust om het te lezen, ik wil altijd alles weten. Ik vond de narcose vooraf het meest eng, dan moet je het echt aan een ander overlaten (nee, ben geen controlfreak hoor!). En inderdaad de onduidelijkheid of het een endoscopische operatie wordt of niet... Misschien een geruststelling dat het bij ruim 95% met de endoscopie lukt!
De narcose is me meegevallen, je krijgt in de voorbereidingskamer al wat medicijnen waar je wat rustig van wordt.
Na de tijd heb je dus een morfinepomp, gewoon gebruiken als je het nodig vindt!
Heb je je tas al ingepakt?
Succes, gaat helemaal goed komen!
De narcose is me meegevallen, je krijgt in de voorbereidingskamer al wat medicijnen waar je wat rustig van wordt.
Na de tijd heb je dus een morfinepomp, gewoon gebruiken als je het nodig vindt!
Heb je je tas al ingepakt?
Succes, gaat helemaal goed komen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ben juist iemand die het niet wil weten. ik word al naar bij de gedachten dat ze bijv. in mijn buik gaan snijden. Brr.
Maar ik heb mijn tas idd vanmiddag gepakt.
Het moment dat ik de narcose krijg lijkt me ook het minst fijn. En als ik pijn heb zal ik de morfine pomp ook zeker gebruiken.
Liefs
Maar ik heb mijn tas idd vanmiddag gepakt.
Het moment dat ik de narcose krijg lijkt me ook het minst fijn. En als ik pijn heb zal ik de morfine pomp ook zeker gebruiken.
Liefs
zoentje21- Fluisteraar
Daar merk je niks van, lig jij lekker te slapen.
Heb je tijdschriften/muziek meegenomen? En ik was zelf blij dat ik herriestoppers bij me had, was veel lawaai op de kamer en gang.
Nogmaals succes!
Heb je tijdschriften/muziek meegenomen? En ik was zelf blij dat ik herriestoppers bij me had, was veel lawaai op de kamer en gang.
Nogmaals succes!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik zou de foldertjes wel even door lezen. Staat niet heel veel bijzonders in maar geeft wel rust.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hoe is het gegaan en hoe voel je je nu?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik hoop dat het je is meegevallen en dat je je snel weer goed voelt.
Bij mijn zus is hij 2 week geleden eruit gehaald en ze voelde zich binnen een week al weer super.
Ik had helaas pech bij mij werd het geen endoscopie (mijn galblaas bleek op springen te staan omdat hij chronisch ontstoken bleek. heb er 3,5 jaar mee rond gelopen omdat ze dachten dat het maagzuur was.....).
Dus ik hoop van harte dat het een endoscopie geworden is en dat je je snel weer tip top in orde voelt.
M'n zus mag op het moment geen zalm, niet te gekruid eten en vooral geen frisdrank.
Beterschap!
Bij mijn zus is hij 2 week geleden eruit gehaald en ze voelde zich binnen een week al weer super.
Ik had helaas pech bij mij werd het geen endoscopie (mijn galblaas bleek op springen te staan omdat hij chronisch ontstoken bleek. heb er 3,5 jaar mee rond gelopen omdat ze dachten dat het maagzuur was.....).
Dus ik hoop van harte dat het een endoscopie geworden is en dat je je snel weer tip top in orde voelt.
M'n zus mag op het moment geen zalm, niet te gekruid eten en vooral geen frisdrank.
Beterschap!
Ms_Snowy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 19-12-10
ik ben weer thuis.
De operatie is goed gegaan:)
heb veel last gehad van de narcose gister avond.
nu heb ik wel pijn maar dat voelt meer als hele erge spierpijn in mijn buik.
verder heb ik nog geen zin in eten en slaap de hele dag.
liefs
De operatie is goed gegaan:)
heb veel last gehad van de narcose gister avond.
nu heb ik wel pijn maar dat voelt meer als hele erge spierpijn in mijn buik.
verder heb ik nog geen zin in eten en slaap de hele dag.
liefs
zoentje21- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: