Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even een vies topic

+7
Alias
sanne-84
Dennenappel
Monte
Annemie
Caroow
Pussycat
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Even een vies topic - Pagina 2 Empty Re: Even een vies topic

Bericht  Kruidkoek ma 5 sep 2011 - 2:45

Jerry schreef:
Koffieleut schreef:
Jerry schreef:
Koffieleut schreef:
Sorella schreef:Ik doe het ook in één toiletbezoek, maar niet tegelijkertijd hoor!

+1

Omdat dat niet kan? Of een andere reden? Ik lees het namelijk als ''maar niet tegelijk hoor, want dat is vies" ofzo? Ben benieuwd

Geen idee waarom, maar ik plas altijd voordat ik poep... Ik zal morgen eens proberen of het ook tegelijk kan nerd

Volgens mij plast bijna iedereen eerst, omdat dat makkelijker gaat dan poepen, tenzij je ontzettend aan de schijt bent :P (als 't dan toch een vies topic is, laten we dat zo houden!)

Ja, of als je echt héél nodig moet en het lang hebt opgehouden, dan komt alles in 1 stortvloed lol!

Oh trouwens, als ik lang mijn plas op moet houden, dan moet ik op den duur ook enorm poepen. Nog meer mensen die dat hebben?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een vies topic - Pagina 2 Empty Re: Even een vies topic

Bericht  Koffieleut ma 5 sep 2011 - 3:15

Kruidkoek schreef:
Jerry schreef:
Koffieleut schreef:
Jerry schreef:
Koffieleut schreef:
Sorella schreef:Ik doe het ook in één toiletbezoek, maar niet tegelijkertijd hoor!

+1

Omdat dat niet kan? Of een andere reden? Ik lees het namelijk als ''maar niet tegelijk hoor, want dat is vies" ofzo? Ben benieuwd

Geen idee waarom, maar ik plas altijd voordat ik poep... Ik zal morgen eens proberen of het ook tegelijk kan nerd

Volgens mij plast bijna iedereen eerst, omdat dat makkelijker gaat dan poepen, tenzij je ontzettend aan de schijt bent :P (als 't dan toch een vies topic is, laten we dat zo houden!)

Ja, of als je echt héél nodig moet en het lang hebt opgehouden, dan komt alles in 1 stortvloed lol!

Oh trouwens, als ik lang mijn plas op moet houden, dan moet ik op den duur ook enorm poepen. Nog meer mensen die dat hebben?

Dat herken ik niet. Ik heb wel dat als ik lang mijn plas opgehouden heb en dan eindelijk kan plassen, dat ik heeeeeeel lang doorplas en niet meer kan stoppen.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een vies topic - Pagina 2 Empty Re: Even een vies topic

Bericht  Sorella ma 5 sep 2011 - 6:11

Jerry schreef:
Koffieleut schreef:
Sorella schreef:Ik doe het ook in één toiletbezoek, maar niet tegelijkertijd hoor!

+1

Omdat dat niet kan? Of een andere reden? Ik lees het namelijk als ''maar niet tegelijk hoor, want dat is vies" ofzo? Ben benieuwd

Allebei niet. Ik plas altijd gewoon eerst! Behalve als ik héél nodig moet, dan tegelijkertijd.

Man, wat een info hahaha laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een vies topic - Pagina 2 Empty Re: Even een vies topic

Bericht  Koffieleut ma 5 sep 2011 - 19:10

Zoals beloofd: Ik kan het ook anders om, eerst poepen en dan plassen nerd

Geniet van jullie ontbijtje verder
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een vies topic - Pagina 2 Empty Re: Even een vies topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum