Even een vies topic
+7
Alias
sanne-84
Dennenappel
Monte
Annemie
Caroow
Pussycat
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Even een vies topic
Jerry schreef:Koffieleut schreef:Jerry schreef:Koffieleut schreef:Sorella schreef:Ik doe het ook in één toiletbezoek, maar niet tegelijkertijd hoor!
+1
Omdat dat niet kan? Of een andere reden? Ik lees het namelijk als ''maar niet tegelijk hoor, want dat is vies" ofzo? Ben benieuwd
Geen idee waarom, maar ik plas altijd voordat ik poep... Ik zal morgen eens proberen of het ook tegelijk kan
Volgens mij plast bijna iedereen eerst, omdat dat makkelijker gaat dan poepen, tenzij je ontzettend aan de schijt bent (als 't dan toch een vies topic is, laten we dat zo houden!)
Ja, of als je echt héél nodig moet en het lang hebt opgehouden, dan komt alles in 1 stortvloed
Oh trouwens, als ik lang mijn plas op moet houden, dan moet ik op den duur ook enorm poepen. Nog meer mensen die dat hebben?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Kruidkoek schreef:Jerry schreef:Koffieleut schreef:Jerry schreef:Koffieleut schreef:Sorella schreef:Ik doe het ook in één toiletbezoek, maar niet tegelijkertijd hoor!
+1
Omdat dat niet kan? Of een andere reden? Ik lees het namelijk als ''maar niet tegelijk hoor, want dat is vies" ofzo? Ben benieuwd
Geen idee waarom, maar ik plas altijd voordat ik poep... Ik zal morgen eens proberen of het ook tegelijk kan
Volgens mij plast bijna iedereen eerst, omdat dat makkelijker gaat dan poepen, tenzij je ontzettend aan de schijt bent (als 't dan toch een vies topic is, laten we dat zo houden!)
Ja, of als je echt héél nodig moet en het lang hebt opgehouden, dan komt alles in 1 stortvloed
Oh trouwens, als ik lang mijn plas op moet houden, dan moet ik op den duur ook enorm poepen. Nog meer mensen die dat hebben?
Dat herken ik niet. Ik heb wel dat als ik lang mijn plas opgehouden heb en dan eindelijk kan plassen, dat ik heeeeeeel lang doorplas en niet meer kan stoppen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jerry schreef:Koffieleut schreef:Sorella schreef:Ik doe het ook in één toiletbezoek, maar niet tegelijkertijd hoor!
+1
Allebei niet. Ik plas altijd gewoon eerst! Behalve als ik héél nodig moet, dan tegelijkertijd.
Man, wat een info hahaha
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Zoals beloofd: Ik kan het ook anders om, eerst poepen en dan plassen
Geniet van jullie ontbijtje verder
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kat heeft last van verstopping, what to do? (Vies topic!)
» Kat en eng vies beest!
» Waar ben jij vies van?
» Vies probleempje...
» vies oortje
» Kat en eng vies beest!
» Waar ben jij vies van?
» Vies probleempje...
» vies oortje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: