Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

drgoer schoonmaken....hoe?

+2
Vancity_girl
JD
6 plaatsers

Ga naar beneden

drgoer schoonmaken....hoe? Empty drgoer schoonmaken....hoe?

Bericht  JD wo 22 dec 2010 - 12:14

onder in onze droger, aan de voorkant, zit een klepje met daarachter het waterreservoir. het reservoir gooi ik na elke droogronde leeg, maar achter datzelfde klepje, boven het waterreservoir zit een soort groot vierkant ding, met een rooster.....en dat heeeele rooster zit dus echt vol met stof wat van de kleren af kwam, en wat nu dus helemaal zeiknat en plakkerig is....

het lijkt me niet zo bevorderlijk voor de levensduur van mn drogertje om al dat stof te laten zitten, dus ik wil het schoonmaken....maar ik weet niet zo goed hoe.....

snapt iemand wat ik bedoel? of is het handiger als ik er een fotootje bij plaats?
t is misschien een beetje een desperate housewife vraag....maar ach, ben niet zo'n ster in het huishouden haha!

Alvast bedankt! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

drgoer schoonmaken....hoe? Empty Re: drgoer schoonmaken....hoe?

Bericht  Vancity_girl wo 22 dec 2010 - 17:07

Kan je dat rooster niet losmaken en dan schoonmaken? Bij onze droger zit ook zo'n rooster en dat maak ik 1 keer per week schoon, volgens mij moet je dat idd regelmatig doen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk wo 22 dec 2010 - 20:23

Hoor je dat niet na iedere droogbeurt schoon te maken? Weet bij mijn ouders dat er in de deur zo'n filter zit, en dat ze die iedere keer schoon moeten maken?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pussycat wo 22 dec 2010 - 20:31

Inderdaad aan de hand van jou verhaaltje heb ik ook gewoon het filter voor me, maar die moet ik ook wel na elke droogbeurt leeg halen hoor.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:21

Dat is waarschijnlijk het filter, als je die niet regelmatig schoonmaakt kan deze in de fik vliegen. Kun je die er niet gewoon uit tillen?

Gast
Gast

Bericht  JD do 23 dec 2010 - 12:22

AngelNyn schreef:Hoor je dat niet na iedere droogbeurt schoon te maken? Weet bij mijn ouders dat er in de deur zo'n filter zit, en dat ze die iedere keer schoon moeten maken?

nee het filter zit inderdaad in mijn deur, die verzamelt het stof, en moet je inderdaad na elke droogbeurt schoonmaken, dat doe ik ook heel trouw....
ik bedoel en zwaarder vierkant achter rooster, zit onderin de droger, in hetzelfde vakje als het waterreservoir...maar weetniet of ik dat schoon kan maken door t gewoon af te spoelen onder de kraan ofzo....

ik wil er een foto van maken, maar volgens mij heeft mn vriend de camera nog in zn zak zitten, en die is werken
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow do 23 dec 2010 - 12:30

Ik heb ook zo'n rooster, en afentoe pluk ik daar een beetje aan met een vochtige doek. Zou ook niet weten hoe je dat eigenlijk moet schoonmaken, dus aan mijn reactie heb je niks :-)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dikkie Dik vr 24 dec 2010 - 2:56

*Marietje* schreef:
AngelNyn schreef:Hoor je dat niet na iedere droogbeurt schoon te maken? Weet bij mijn ouders dat er in de deur zo'n filter zit, en dat ze die iedere keer schoon moeten maken?

nee het filter zit inderdaad in mijn deur, die verzamelt het stof, en moet je inderdaad na elke droogbeurt schoonmaken, dat doe ik ook heel trouw....
ik bedoel en zwaarder vierkant achter rooster, zit onderin de droger, in hetzelfde vakje als het waterreservoir...maar weetniet of ik dat schoon kan maken door t gewoon af te spoelen onder de kraan ofzo....

ik wil er een foto van maken, maar volgens mij heeft mn vriend de camera nog in zn zak zitten, en die is werken

Ik denk dat je de warmtewisselaar bedoelt? Ik kan hem uit mijn droger halen (Bauknecht) Ik spoel hem af onder de douche. Regelmatig doen, mijn vorige droger is er door niet voldoende schoonmaken kapot aangegaan. Check anders de gebruiksaanwijzing, wellicht via internet?
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  JD vr 24 dec 2010 - 8:21

Dikkie Dik schreef:
*Marietje* schreef:

Ik denk dat je de warmtewisselaar bedoelt? Ik kan hem uit mijn droger halen (Bauknecht) Ik spoel hem af onder de douche. Regelmatig doen, mijn vorige droger is er door niet voldoende schoonmaken kapot aangegaan. Check anders de gebruiksaanwijzing, wellicht via internet?

ik heb geen idee of het de warmtewisselaar is...of het zo heet zeg maar... ik kan de mijne er ook uithalen, maar wist dus niet of dat echt flink nat kon/mocht worden.... mijn allerleukste vriendje is zo handig geweest im de gebruiksaanwijzing niet te bwaren, maar zal m voor de zekerheid nog op internet zoeken....iig bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: