voegen schoonmaken
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
voegen schoonmaken
ik heb in de douche op de grond een aantal vlekken in de voegen die er niet uit willen... het zijn licht bruin/oranje vlekken van ik denk wat spetters wc reiniger geweest iemand een tip om dit weer schoon te krijgen? of zou het niet lukken
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: voegen schoonmaken
duckie schreef:ik heb in de douche op de grond een aantal vlekken in de voegen die er niet uit willen... het zijn licht bruin/oranje vlekken van ik denk wat spetters wc reiniger geweest iemand een tip om dit weer schoon te krijgen? of zou het niet lukken
Ik heb gehoord dat je het met wc eend kan proberen. Maar dat leek mij niet zo'n goede oplossing, dus ik heb afgelopen weekend de voegen bij mij in de wc met bleek bewerkt, en ik moet zeggen dat de voegen wel wat schoner zijn geworden. Ik heb de bleek niet lang genoeg laten zitten, vandaar dat het bij mij geen optimaal resultaat opleverde.
Ik hou dit topic ook even in de gaten, want de wc is nu weliswaar weer fris, maar ik moet de voegen tussen de duizenden mozaiektegeltjes in de badkamer nog doen.
Gast- Gast
Dat is ws. kalkaanslag. Ik heb dat ook altijd in de voegen in de douche, en daar komen echt geen spetters wc-reiniger, want een wc hebben we daar niet.
Ik spuit het zelf altijd in met dasty, de gele of de grijze variant. De grijze is speciaal voor de badkamer, maar de gele werkt ook prima. Goed insprayen en in laten trekken. En dan met een schuurspons de voegen even goed naschuren. Is even een werk, maar wel effectief.
Ik spuit het zelf altijd in met dasty, de gele of de grijze variant. De grijze is speciaal voor de badkamer, maar de gele werkt ook prima. Goed insprayen en in laten trekken. En dan met een schuurspons de voegen even goed naschuren. Is even een werk, maar wel effectief.
Gast- Gast
Bleek verdunnen met water, dat erop sprayen en een half uurtje in laten trekken.
Dan even schrobben met een schuursponsje, af spoelen en klaar!
Ik heb een bus badkamerreiniger van de Action, dat is ook goed spul!
Dan even schrobben met een schuursponsje, af spoelen en klaar!
Ik heb een bus badkamerreiniger van de Action, dat is ook goed spul!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Voegen vloertegens badkamer / toilet schoonmaken
» voegen in de douche...
» voegen badkamer
» Vieze voegen in de badkamer
» Spoedvraag! Tegels/voegen..
» voegen in de douche...
» voegen badkamer