Bestemming huwelijksreis
+15
Sam
baboeska
Kamperseboekenwurm
Gizmo
TricTrac
Fortissimo
KOL
Fiwen
Zonnetje
Suusie
Aagje!
Catwoman79
Femmem
Mizz_S
Sunshine24
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bestemming huwelijksreis
Waar zijn jullie naar toe geweest op huwelijksreis of waar zou je naartoe willen op huwelijksreis?
Wat is volgens jullie een echte aanrader?
Wij hebben op het lijstje: Bali, Maleisie, Thailand of 1 van de Car. eilanden.
Wat is volgens jullie een echte aanrader?
Wij hebben op het lijstje: Bali, Maleisie, Thailand of 1 van de Car. eilanden.
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Re: Bestemming huwelijksreis
Wij zijn naar Malta geweest en dat was superleuk. Voor ons doen was dit een echte relaxvakantie, hoewel we ook wel heel veel dingen bezocht hebben enzo.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Wij willen graag naar de Malediven <3
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Wij zijn naar mexico geweest
http://www.google.nl/search?q=occidental+grand+flamenco+xcaret&hl=nl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=JuU-Udq7GKfe7AarqYGYBA&ved=0CGsQsAQ&biw=1280&bih=800
http://www.google.nl/search?q=occidental+grand+flamenco+xcaret&hl=nl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=JuU-Udq7GKfe7AarqYGYBA&ved=0CGsQsAQ&biw=1280&bih=800
Laatst aangepast door Catwoman79 op ma 11 maa 2013 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn naar Gran Canaria geweest. Was heel erg leuk!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Sri Lanka.
Maar miste de WOW die je in de reisgidsen/foto's op internet wel ziet.
Maar miste de WOW die je in de reisgidsen/foto's op internet wel ziet.
Laatst aangepast door Suusie op ma 11 maa 2013 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Wij gaan naar Bali, omdat we een combinatie van zon, zee, strand en wat excursies/sportieve uitstapjes willen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Wij zijn naar Rome geweest, dus iets totaal anders dan wat jullie in gedachte hebben
Ik studeerde nog toen we gingen trouwen, we wilde graag een kindje en ik had maar 1 week vakantie dus toen hebben we gekozen voor een 'goedkopere' bestemming dicht bij huis. We hebben een heerlijke vakantie gehad en ik ben heel blij dat we Rome nog uitgebreid gezien hebben voordat J kwam want dat zit er de eerste jaren niet meer in.
Als je er de mogelijkheden toe hebt om wel echt luxe en ver weg te gaan lijkt me dat heerlijk trouwens!
Ik studeerde nog toen we gingen trouwen, we wilde graag een kindje en ik had maar 1 week vakantie dus toen hebben we gekozen voor een 'goedkopere' bestemming dicht bij huis. We hebben een heerlijke vakantie gehad en ik ben heel blij dat we Rome nog uitgebreid gezien hebben voordat J kwam want dat zit er de eerste jaren niet meer in.
Als je er de mogelijkheden toe hebt om wel echt luxe en ver weg te gaan lijkt me dat heerlijk trouwens!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik wil graag naar Mauritius of de Malediven en mijn vriend vindt dat ook prima bestemmingen.
Als we gaan trouwen is dat binnen nu en twee jaar, dus we hebben nog wel even tijd om e.e.a. te bespreken / uit te zoeken.
Als we gaan trouwen is dat binnen nu en twee jaar, dus we hebben nog wel even tijd om e.e.a. te bespreken / uit te zoeken.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Wij willen graag naar de Malediven.. dus we mogen nog even flink sparen!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Wij willen graag naar de Malediven.. dus we mogen nog even flink sparen!
Malediven is wel erg mooi, maar is daar wel wat te beleven? Is toch van die huisjes op het water?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Sunshine24 schreef:Fortissimo schreef:Wij willen graag naar de Malediven.. dus we mogen nog even flink sparen!
Malediven is wel erg mooi, maar is daar wel wat te beleven? Is toch van die huisjes op het water?
Nee dus, als je van strand- en luiervakanties houdt zal je het vast heel leuk vinden. Maar voor ons was het eens maar nooit weer. Wij duiken beiden, maar dat is daar stervensduur. Wij zijn echt meer van de actieve vakanties en dan is de Malediven echt geen aanrader
TricTrac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10
Wij gaan naar Corsica, wordt voor het eerst dat we samen op vakantie gaan, haha!
We wilden iets wat niet te heet is in de periode dat we er zijn, omdat we daar slecht tegenkunnen. En we gaan een auto huren en dan lekker eropuit trekken en doen wat en wanneer we willen.
We wilden iets wat niet te heet is in de periode dat we er zijn, omdat we daar slecht tegenkunnen. En we gaan een auto huren en dan lekker eropuit trekken en doen wat en wanneer we willen.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
——
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 19 okt 2018 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Wij gaan een rondreis maken door West-Amerika, Californie en Arizona.
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Wij weten het nog niet.
Of een rondreis of een strand vakantie. Binnenkort maar eens de reisadviseuze laten komen. Komt vast wat leuks uit.
Of een rondreis of een strand vakantie. Binnenkort maar eens de reisadviseuze laten komen. Komt vast wat leuks uit.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij gaan naar Mexico:bounce:.
http://www.arke.nl/vakantie/mexico/yucatan/riviera-maya/sandos-caracol-eco-resort-en-spa.aspx
http://www.arke.nl/vakantie/mexico/yucatan/riviera-maya/sandos-caracol-eco-resort-en-spa.aspx
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Ik zou helemaal niet persé zo ver weg willen voor huwelijksreis, niets exotisch ofzo. Een strandvakantie is toch niks voor ons.
Wat mijn ultieme droomhuwelijksreis zou zijn is in een Italiaanse old timer naar Italie regio Emilia Romagna rijden, naar Parma voor de parmaham en parmezaanse kaas, naar Modena voor een balsamico proeverij, naar Bologna omdat het zo'n leuke stad is, naar Verona naar het balkonnetje van Romeo & Juliet, omdat dat de dingen zijn die gewoon heel erg goed bij ons passen! Heerlijk over die heuvelachtige weggetjes rijden in een old timer, in van die prachtige hotels slapen en lekker eten en wijn drinken.
Of als we in de winter trouwen, naar Old Quebec City, lekker cocoonen aan het Canadeze haardvuur:
Wat mijn ultieme droomhuwelijksreis zou zijn is in een Italiaanse old timer naar Italie regio Emilia Romagna rijden, naar Parma voor de parmaham en parmezaanse kaas, naar Modena voor een balsamico proeverij, naar Bologna omdat het zo'n leuke stad is, naar Verona naar het balkonnetje van Romeo & Juliet, omdat dat de dingen zijn die gewoon heel erg goed bij ons passen! Heerlijk over die heuvelachtige weggetjes rijden in een old timer, in van die prachtige hotels slapen en lekker eten en wijn drinken.
Of als we in de winter trouwen, naar Old Quebec City, lekker cocoonen aan het Canadeze haardvuur:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een superluxe all in vakantie op een ienimienie tiny resort op de Malediven, Seychellen of ergens in een zeer chique lodge in Mozambique.
Als het maar luxe en zeer prive is. Wil bij wijze van kunnen sexen op het strand zonder dat iemand het ziet hahaha
Als het maar luxe en zeer prive is. Wil bij wijze van kunnen sexen op het strand zonder dat iemand het ziet hahaha
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Klinkt geweldig Marin.
Maaaaarrr het idee van Indigo spreekt me toch meer aan
Maaaaarrr het idee van Indigo spreekt me toch meer aan
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Hahaha ach, zo'n over de top luxe vakantie met privé uitzicht heb ik net gehad, kan ik wel weer even op teren
Zo'n strand hutje ding op palen midden in de oceaan a la Malediven lijkt me heel leuk, voor één dag. Daarna zou ik zoiets hebben van 'en nu?'
Zo'n strand hutje ding op palen midden in de oceaan a la Malediven lijkt me heel leuk, voor één dag. Daarna zou ik zoiets hebben van 'en nu?'
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil graag een roadtrip door Amerika maken als huwelijksreis in een busje ofzo haha. Lijkt me onwijs tof. Maar een lekkere luiervakantie op de malediven lijkt me ook helemaal heerlijk. Ik ben niet zo'n dromerig type haha, we zien het dan wel.
Gast- Gast
Wij gaan eerst 1.5 een rondreis doen op java en daarna 1 week relaxxen op Bali
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Huwelijksreis
» Huwelijksreis
» huwelijksreis...tips??
» Weekend weg als 'huwelijksreis'