Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik hier nou mee?

+6
Blond
Minx
Lousanne
xxjojootjexx
Kaboutertje
Toet
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Toet di 16 okt 2012 - 2:34

Ik zal het verhaal zo kort mogelijk proberen te houden.. Ik ben bestolen, door een meisje uit mijn eigen voetbalteam (zij is niet echt een vriendin, wel een goede kennis en vriendinnen van mij zijn wel vriendinnen met haar, volgen jullie het nodig?)

Het begon een paar maanden geleden op een festival. Wij waren daar met een hele groep, ik kwam er op de tweede dag achter dat er 10 muntjes uit mijn tas verdwenen waren. Dure festival muntjes á 2,50 per stuk. We zaten met de meiden te ontbijten en ik gooide dat in de groep, een vriendin van me herinnerde zich dat ze de avond ervoor iemand had horen zeggen dat ze 10 muntjes had gevonden en na even research herinnerde ik me weer dat ik haar vriend had horen zeggen dat zéi die muntjes had gevonden. Zij zat bij ons aan tafel maar ze hield haar mond terwijl het overduidelijk was dat zij mijn muntjes had. Ik heb haar er op aangesproken maar ze ontkende natuurlijk en vervolgens durfde ze het hele weekend niet meer tegen me te praten.
Daarna op de voetbaltraining en in de kroeg was het best awkward, zij durfde niks te zeggen als ik in de buurt was dus ik besloot na een paar weken de boel de boel te laten en maar gewoon normaal tegen haar te doen tot afgelopen zaterdag op een feestje. Rond half 3 's nachts was het feest afgelopen en samen met een vriendin gingen wij onze jassen halen, bleek mijn sjaal weg. Jammer, zonde, maar dat soort dingen gebeuren wel eens vaker in de kroeg dus ik kon me er niet zo druk om maken. Maar toen we naar onze fietsen liepen zie ik haar, dat zelfde meisje als van de muntjes, met MIJN sjaal lopen. In eerste instantie liep ik gewoon naar haar toe om te zeggen dat het mijn sjaal is. Liegt ze gewoon recht in mijn gezicht dat het niet waar is (komop, ik ben niet achterlijk, ik herken mijn eigen sjaal wel, allemaal iets te toevallig weer) Nou had ik die avond iets te veel drankjes op dus ik reageerde nogal heftig en ik werd echt héél boos op haar! Vervolgens weggegaan, word ik 15 keer gebeld door haar vriend omdat ze het zelf niet op durft te lossen en uiteindelijk maar tegen hem gezegd dat hij me niet meer hoeft te bellen en dat ze zelf mag komen praten.

Maargoed, nu zijn we dus een paar dagen verder en ik heb natuurlijk niets meer van haar gehoord. Ik heb eigenlijk ook geen zin om het initiatief te nemen maar toch wil ik het opgelost hebben. Waarom doet ze zoiets? Waar slaat het in hemelsnaam op? Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Toet di 16 okt 2012 - 2:34

Woeps, kort verhaal is niet helemaal gelukt angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Kaboutertje di 16 okt 2012 - 2:41

Echt belachelijk zeg!! Dat ze jou besteelt kan echt niet, en dan ook nog ontkennen..?!

Ik zou niet goed weten wat ik ermee zou moeten doen. Maar jullie zitten bij elkaar in het voetbalteam, dus je komt elkaar nog wel vaker tegen natuurlijk. Lijkt me wel lastig zo! Misschien moet je toch proberen een gesprek aan te gaan met d'r. Al zal ze het dan waarschijnlijk nog niet toegeven maar dan heb jij wel kunnen zeggen wat je wilde zeggen.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 2:55

Lekker dom, dat ze ook haar vriend laat bellen. Ze is toch niet achterlijk? En al helemaal dat ze het ontkent. Zie je haar binnenkort? Dan zou ik haar er gewoon mee confronteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 2:59

Achterlijk wijf.. Ik zou die sjaal van haar nek hebben afgetrokken Yes

Ik denk dat je nu nog 'vrij weinig' kunt doen. Bahbah.. wat een vieze streek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Toet di 16 okt 2012 - 3:08

Ja het is inderdaad echt achterlijk! Het is ook een echt zo'n meisje met een grote bek maar die in werkelijkheid niks durft.
Ik zie haar morgen denk ik, en als ik de kans krijg 'jat' ik mijn sjaal ook echt wel terug hoor. T is goed, ding kostte me 25 euro en hij is super fijn. Ik vraag me vooral af waarom ze zoiets doet? Waarom zou je inhemelsnaam een sjaal van iemand die je goed kent jatten, terwijl je weet hoe groot de kans is dat het uitkomt. En waarom dan ook nog ontkennen? Heel apart allemaal.

Ik twijfel dus nog wanneer ik haar ermee ga confronteren, of ik doe het gewoon wanneer ik haar zie, of ik wacht tot het moment dat ze mijn sjaal om heeft. Evil or Very Mad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 3:12

Wat een idioot. Wat zei haar vriend dan?

Ik zou haar er mee confronteren als je haar weer ziet. Niet als ze die sjaal om heeft want wie weet durft ze dat ding nooit meer om als jij in de buurt bent. Ik zou het dus zo snel mogelijk doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  xxjojootjexx di 16 okt 2012 - 3:13

Lijdt ze aan kleptomanie?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Lousanne di 16 okt 2012 - 3:15

Maar je weet dus heel heel heel zeker dat het jouw sjaal is, en dat zij niet toevallig die dag dezelfde sjaal heeft gekocht..? (en hetzelfde geldt voor de muntjes)
Als je het zeker weet vind ik het inderdaad ook echt heeeel raar waarom je iets jat van een kennis/vriendin met zo'n supergroot risico op dat het uitkomt.. Lijkt wel bijna iets psychisch.. Merk je verder aan haar iets richting jou? Jaloezie, afgunst, jou niet mogen?
Ik zou haar denk ik proberen te bellen (maar dan krijg je haar vriend aan de telefoon?), ik zou ook echt graag weten waarom.. En anders idd de eerstvolgende gelegenheid als je haar ziet even apart nemen ofzo.. Ik denk wel dat ik het er zo snel mogelijk over zou hebben.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 3:19

Ik zou niet wachten tot ze jouw sjaal om heeft, maar gewoon vragen wanneer je je sjaal terug krijgt. Hij is toch zeker van jou, daar ga je toch niet op zitten wachten? Wat een achterlijk meisje, dat ze met haar poten van de spullen van een ander afblijft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Minx di 16 okt 2012 - 3:37

Nog één keer met haar het gesprek aan gaan. Hierin aangeven dat je het binnen een week terug verwacht zowel sjaal als geld voor de muntjes en erbij vertellen dat je anders aangifte gaat doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Blond di 16 okt 2012 - 3:42

Typische tante zeg. Weet je waar ze woont? Ik zou langs gaan en mijn sjaal terugeisen. Of als ze hem om heeft als je haar de volgende keer met voetbal ziet, terug pakken zodra ze hem heeft afgedaan. Als ze zo dom is om die sjaal gewoon te jatten waar je bij bent, dan is ze vast ook zo dom om hem gewoon de volgende keer om te doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Kowalski di 16 okt 2012 - 3:55

Wat een stom kind zeg! Hoe durft ze!?

En natuurlijk, die sjaal was niet goedkoop en erg fijn, maar het gaat niet eens om die sjaal alleen. Ik zou me echt niet in kunnen houden en ik zou echt naar haar toe zijn gegaan, maar ik zou haar er zeker mee confronteren hoor! Jij staat hartstikke sterk en ze moet gewoon weten dat dit echt geen porum is!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  luisa di 16 okt 2012 - 3:56

Tijdens de voetbaltraining in de groep laten vallen dat je vanmiddag op het politiebureau was om aangifte van diefstal te doen. Niet haar naam noemen ofzo, maar het lijkt mij heerlijk om haar te zien zweten.
Aan eind training zou ik sjaal terug eisen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 3:57

Waarom ga je een sjaal jatten, om 'm vervolgens te dragen? Dan verstop je je buit toch of zie ik dat verkeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  luisa di 16 okt 2012 - 3:58

Of als zij onder de douche staat haar spullen 'jatten' en ruilen voor jouw sjaal.
Niet bij laten zitten hoor!
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Ilargi di 16 okt 2012 - 3:59

luisa schreef:Tijdens de voetbaltraining in de groep laten vallen dat je vanmiddag op het politiebureau was om aangifte van diefstal te doen. Niet haar naam noemen ofzo, maar het lijkt mij heerlijk om haar te zien zweten.
Aan eind training zou ik sjaal terug eisen.

Deze vind ik wel goed!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Lousanne di 16 okt 2012 - 4:02

luisa schreef:Of als zij onder de douche staat haar spullen 'jatten' en ruilen voor jouw sjaal.
Niet bij laten zitten hoor!

Dit zou ik niet doen, dan verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau als haar.. En, je moet geen kwaad met kwaad vergelden vind ik.

Joan, ik vind t ook heel raar. Volgensmij is het geen 'gewone' diefstal voor de heb zeg maar, t lijkt bijna of er iets anders (psychisch?) onder zit..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 4:11

@Loussanne, zoiets dacht ik ook inderdaad. Hele aparte manier van handelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Toet di 16 okt 2012 - 9:23

Ik weet 100% zeker dat het mijn spullen zijn. Kijk, die muntjes dat was gewoon een duidelijk verhaal.. Een andere vriendin had 's nachts bij onze tent iemand van de meiden horen zeggen: 'Hey! Hier liggen 10 minutjes!' en ik heb zelf haar vriend horen zeggen '*Naam* heeft 10 muntjes gevonden'. Toen ik dat later bij haar vriend na ging vragen (zonder dat hij wist dat ik muntjes was verloren) verraadde zijn reactie alles: Jaaaaa maar dat was op het festivalterrein, niet bij de tent ofzo! Zij was dus overduidelijk in de tussentijd al naar hem toegegaan om het verhaal uit te leggen.

En bij de Sjaal precies hetzelfde, sowieso is het best een aparte sjaal, waar ik nog niet eerder iemand mee heb zien lopen en die ik ook niet bij de H&M ofzo heb gehaald én er zit een haakje precies aan de voorkant wat ik bij haar ook meteen zag zitten laughcry en het is gewoon té toevallig dat ik mijn sjaal kwijt ben en zij op dat zelfde moment met exact het zelfde verhaal rondloopt. Wederom verraadt haar reactie alles; want als het ding echt niet van haar was geweest, zou ze dat gewoon relaxed zeggen en er geen drama van maken.

Ik merk aan haar gedrag naar mij niet zo heel veel, volgens mij mocht ze me altijd wel en heb ook nooit gemerkt dat ze jaloers op mij zou zijn (alhoewel, nu ik er over nadenk misschien toch wel) maar sinds het voorval van de muntjes durft ze amper meer tegen me te praten en zegt ze alleen iets als ik echt iets aan haar vraag ofzo.

Maargoed, ik heb haar vanavond gebeld, want ik kreeg straks een whatsapp van een vriendin dat die een grote bek van haar kreeg over mij. Dus ik wou haar even via de telefoon duidelijk maken dat ze naar mij moet komen als ze een probleem met mij heeft en mijn vriendinnen en haar vriendje er buiten moet laten. maar ze neemt haar telefoon natuurlijk niet op en op mijn whatsapps reageert ze niet. Ik snap echt niet wat haar probleem is en waarom ze mij moet hebben. Er is nooit iets tussen ons voorgevallen ofzo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Toet di 16 okt 2012 - 9:35

luisa schreef:Of als zij onder de douche staat haar spullen 'jatten' en ruilen voor jouw sjaal.
Niet bij laten zitten hoor!

lol! Dat zou ook en goeie zijn hahaha! Ik heb alleen net vernomen dat ze stopt met voetballen laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Jeanette wo 17 okt 2012 - 21:03

Ik zou die sjaal echt van d'r nek getrokken hebben. En ik vind dat je hier best heftig op mag reageren. Kom nou, het is toch ook niet normaal! Het lijkt wel een kleptomaan! Ik zou langs haar huis gaan en die sjaal terug eisen en haar kenbaar maken dat ze echt te ver gaat. Doet ze nog niks, dan zou ik haar melden dat je aangifte gaat doen.

Wat een heks zeg! Bah!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum