Vroeg niet meer kunnen werken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vroeg niet meer kunnen werken
Ik heb net definitef afgesproken dat ik niet meer ga werken (even onder voorbehoud van de arbo arts maar dat zal wel goed komen). En hoewel het eigenlijk niet anders kan voelt het toch heel rot. Toen ik 7 weken was ging ik op vakantie en met 10 weken heb ik me dus ziekgemeld. Nu zit ik dus de komende 28 weken thuis. En dat voelt wel erg lang.
Vorige zwangerschap was ik vanaf 25 weken volledig thuis en ik beviel met 36 weken, dat leek al een eeuwigheid. Nu gaat de tijd wel iets sneller door m'n zoontje, maar toch zie ik er best wel tegenop.
Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar iedereen zegt dat ik het positief moet zien en lekker thuis bij mijn zoontje kan zijn. Dat is ook wel zo, maar ik vind mijn werk ook leuk. Ik was er pas net begonnen en had drie weken gewerkt.
Iemand ervaringen of tips ofzo misschien?
Vorige zwangerschap was ik vanaf 25 weken volledig thuis en ik beviel met 36 weken, dat leek al een eeuwigheid. Nu gaat de tijd wel iets sneller door m'n zoontje, maar toch zie ik er best wel tegenop.
Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar iedereen zegt dat ik het positief moet zien en lekker thuis bij mijn zoontje kan zijn. Dat is ook wel zo, maar ik vind mijn werk ook leuk. Ik was er pas net begonnen en had drie weken gewerkt.
Iemand ervaringen of tips ofzo misschien?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vroeg niet meer kunnen werken
Wat vervelend voor je dat je al zo snel in de ziektewet moet. Ik kan me voorstellen dat dit heel naar voelt, omdat je wel graag wilt werken. Door wat voor redenen/klachten kun je je werk niet meer doen?
Veel sterkte!
Veel sterkte!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb bekkenpijn, kan ongeveer 10/15 minuten lopen en dan krijg ik veel pijn. Verder begin ik ook alweer last van harde buiken te krijgen die eigenlijk niet snel genoeg weg gaan, m'n buik is nog niet echt hard omdat m'n baarmoeder natuurlijk nog niet zo hoog ligt, maar het gevoel is hetzelfde.
Maar ik ben nu vooral thuis vanwege de bekkenpijn, ik werk in de gehandicaptenzorg dus 15 minuten lopen en dan gaan zitten schiet niet op.
Maar ik ben nu vooral thuis vanwege de bekkenpijn, ik werk in de gehandicaptenzorg dus 15 minuten lopen en dan gaan zitten schiet niet op.
Tania- Ratel
Tania schreef:Ik heb bekkenpijn, kan ongeveer 10/15 minuten lopen en dan krijg ik veel pijn. Verder begin ik ook alweer last van harde buiken te krijgen die eigenlijk niet snel genoeg weg gaan, m'n buik is nog niet echt hard omdat m'n baarmoeder natuurlijk nog niet zo hoog ligt, maar het gevoel is hetzelfde.
Nee, ik begrijp dat dat niet gaat werken. En het ligt ook aan je werk, hoe lang je het kunt uitvoeren. Ik heb een kantoorbaan en ondanks zwangerschapsischias toch tot 36 weken kunnen werken. Iemand met een staand of lopend beroep had dat ook niet gered. Ik hoop dat ze hier op je werk begrip voor hebben. Ik denk wel dat het fijn is dat het nu om je tweede zwangerschap gaat. Je kindje zal je genoeg afleiding geven om de dagen door te komen!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ai, wat ontzettend lastig, vooral omdat je er nog maar zo kort werkt! Maar wat niet gaat, gaat niet, je kunt niet met pijn blijven werken, hoe rot het ook is.
Gast- Gast
Ja gelukkig hebben ze er op mijn werk wel begrip voor geloof ik. Ze zijn in ieder geval heel aardig aan de telefoon. En ik heb een vast contract dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. Maar het is wel jammer dat ik nu de bewoners niet echt goed heb leren kennen enz. Maar ik ga denk ik af en toe op de koffie dan blijf ik toch een beetje 'bij'.
Tania- Ratel
He meid, wat vervelend ja! Ik kan je helaas geen tips geven, want zit in hetzelfde schuitje, ben al vanaf de 9 weken in de ziektewet (werk in zorg). Inmiddels al 12 weken nu.
Inmiddels ben ik begonnen met therapeutisch werken, adminstratief.. Misschien kun jij dat op jou werk ook doen? Of dat je bv 1 of 2 keer per week iets anders komt doen (praatje maken met bewoner, indien mogelijk natuurlijk, of komen koffie drinken op de groep? Of ook administratief?)
Dan ben je wel aanwezig, maar ben je niet volop aan het werk..
Maargoed, ik zeg maar wat, want ik weet niet hoe dat allemaal in de gehandicaptenzorg gaat, werk zelf in de ouderenzorg... En of jij dat zelf ook aankan??
Inmiddels ben ik begonnen met therapeutisch werken, adminstratief.. Misschien kun jij dat op jou werk ook doen? Of dat je bv 1 of 2 keer per week iets anders komt doen (praatje maken met bewoner, indien mogelijk natuurlijk, of komen koffie drinken op de groep? Of ook administratief?)
Dan ben je wel aanwezig, maar ben je niet volop aan het werk..
Maargoed, ik zeg maar wat, want ik weet niet hoe dat allemaal in de gehandicaptenzorg gaat, werk zelf in de ouderenzorg... En of jij dat zelf ook aankan??
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Smileys werken niet meer
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Dat is toch niet normaal zo vroeg?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Smileys werken niet meer
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Dat is toch niet normaal zo vroeg?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: