Wat vind je van de mama boven je?
+16
LMCurious
Happydobby
Mida4you
Teddyaapje
loesje
Meeko
sheila123
mauwmauw
Mamsie
Susan
RYW
holaagirl
Coccinelle
M@niek
PapillonRose
Darius
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat vind je van de mama boven je?
Stuiterbal is volgens mij een hele sterke en krachtige vrouw. Volgens mij echt een topwijfie en superleuke moeder! Ik zou je zo als mama willen hebben. Al die dingen die je doet met je zoontje, erg leuk!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:Stuiterbal is volgens mij een hele sterke en krachtige vrouw. Volgens mij echt een topwijfie en superleuke moeder! Ik zou je zo als mama willen hebben. Al die dingen die je doet met je zoontje, erg leuk!
Owwww wat super lief zeg !!!! Ik word verlegen van al die complimenten haha
Gast- Gast
Haha... dat is toch nergens voor nodig:)
Roodkapje- Prater
Roodkapje heeft 3 kinderen, 2 dochters en een zoon. De zwangerschap van de laatste was niet zonder complicaties. Heeft een ingewikkelde relatie gehad (al is hij nu wel goed geloof ik) met haar man tussen de eerste 2 kinderen door. Verder weet ik nog dat ze Summergirl (van het oude forum) kende. Meer weet ik echt niet over je.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Rataplan schreef:Roodkapje heeft 3 kinderen, 2 dochters en een zoon. De zwangerschap van de laatste was niet zonder complicaties. Heeft een ingewikkelde relatie gehad (al is hij nu wel goed geloof ik) met haar man tussen de eerste 2 kinderen door. Verder weet ik nog dat ze Summergirl (van het oude forum) kende. Meer weet ik echt niet over je.
Zo zo:) Dat klopt inderdaad allemaal. Relatie is nu top ja, gelukkig alweer een hele tijd. We gaan gps-en in november. De laatste zwangerschap was een ramp, maar vooral erna. O. heeft een nierafwijking en moet daarvoor steeds naar het ziekenhuis voor onderzoeken, afgelopen week ook weer 1 gehad, krijgen 26/9 pas de uitslag.
Summergirl ken ik nog steeds, al zie ik haar bijna nooit meer, ze woont nu in een andere stad. ( toevallig van de week in de stad, echt als afspraak voor het laatst bij de geboorte van O. ).
Roodkapje- Prater
Er gaat ineens een lampje branden wie roodkapje voorheen was door die uitgebreide omschrijving!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
LMCurious schreef:Er gaat ineens een lampje branden wie roodkapje voorheen was door die uitgebreide omschrijving!
Aangenaam ! en fijn voor mijn meelezer;)
Roodkapje- Prater
Oh nu weet ik het ook weer! Misschien even de omschrijving weg laten halen dan?
Gast- Gast
Twellie: Wie ben jij dan Ik weet het soms echt niet meer hoor... drama...
Omschrijving mag wel blijven staan hoor... Kan moeilijk heel mn leven hier op het forum niet vermelden omdat iemand zo kinderachtig is en nieuwsgierig is naar mijn leven....
Ik hou het gewoon wat vaker wat oppervlakkig - geen namen meer etc...
Omschrijving mag wel blijven staan hoor... Kan moeilijk heel mn leven hier op het forum niet vermelden omdat iemand zo kinderachtig is en nieuwsgierig is naar mijn leven....
Ik hou het gewoon wat vaker wat oppervlakkig - geen namen meer etc...
Roodkapje- Prater
Ik ben altijd Twellie geweest (behalve echt vijf jaar terug of zo) maar ik val gewoon niet zo op :flower: .
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik ben altijd Twellie geweest (behalve echt vijf jaar terug of zo) maar ik val gewoon niet zo op :flower: .
De laatste maanden val je mij steeds vaker op (positief)!
Gast- Gast
Arden schreef:Twellie schreef:Ik ben altijd Twellie geweest (behalve echt vijf jaar terug of zo) maar ik val gewoon niet zo op :flower: .
De laatste maanden val je mij steeds vaker op (positief)!
Inderdaad en niet alleen in deze pijler!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Minneke schreef:Twellie is cool!
Dat wilde ik serieus net over jou typen. Nu moet ik zeker wat anders gaan bedenken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Minneke schreef:Twellie is cool!
Dat wilde ik serieus net over jou typen. Nu moet ik zeker wat anders gaan bedenken.
Haha, ja joh, doe eens origineel!
Gast- Gast
Minneke is iemand die volgens mij wel heel bewust bezig is met de opvoeding en over een aantal dingen heel diep heeft nagedacht, tegelijk kan ze ook goed relativeren en de humor van dingen inzien. Ze is niet het type strenge moeder, maar weet haar kinderen wel goed te stimuleren. Ze geniet erg van haar kinderen, maar vindt het ook belangrijk om zich buitenshuis te ontplooien.
Susan- Lady Post-a-lot
Wauw Susan, dat zijn mooie woorden, zonder te vervallen in algemeen geldende eigenschappen. Ik geloof dat ik het met je omschrijving ook wel grotendeels eens kan zijn eigenlijk. Al hoop ik dat ik genoeg slaag in dat 'stimuleren'. Dat vind ik wel erg belangrijk in ieder geval.
En jij...jij bent een oneindig liefdevolle moeder. Daarmee bedoel ik dat jij als geen ander steeds weer je draai moet zien te vinden met je gezin. Je krijgt dingen voor de kiezen waar de gemiddelde moeder niet eens over na hoeft te denken. En steeds weer weet je jezelf en je eigen verwachtingen opzij te zetten, in het belang van je kinderen. Ik weet ook zeker dat het moederschap voor jou zwaarder is dan voor de gemiddelde andere moeder. Intensiever, heftiger. En toch zul je jou niet snel horen klagen, dat siert je!
Je bent bewust bezig met opvoeden en zou jezelf zo wegcijferen in het belang van je kinderen. Daar heb ik ontzettend veel respect voor. Dat is ook een van de redenen dat ik jou zou kunnen kiezen als voogd
En jij...jij bent een oneindig liefdevolle moeder. Daarmee bedoel ik dat jij als geen ander steeds weer je draai moet zien te vinden met je gezin. Je krijgt dingen voor de kiezen waar de gemiddelde moeder niet eens over na hoeft te denken. En steeds weer weet je jezelf en je eigen verwachtingen opzij te zetten, in het belang van je kinderen. Ik weet ook zeker dat het moederschap voor jou zwaarder is dan voor de gemiddelde andere moeder. Intensiever, heftiger. En toch zul je jou niet snel horen klagen, dat siert je!
Je bent bewust bezig met opvoeden en zou jezelf zo wegcijferen in het belang van je kinderen. Daar heb ik ontzettend veel respect voor. Dat is ook een van de redenen dat ik jou zou kunnen kiezen als voogd
Gast- Gast
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Welke naam vind jij bij de forummer boven je passen?
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Welke naam vind jij bij de forummer boven je passen?
» Mama's met niet-mama vriendinnen
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: