Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je van de mama boven je?

+16
LMCurious
Happydobby
Mida4you
Teddyaapje
loesje
Meeko
sheila123
mauwmauw
Mamsie
Susan
RYW
holaagirl
Coccinelle
M@niek
PapillonRose
Darius
20 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je van de mama boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind je van de mama boven je?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:54

Pien schreef:Razz is een hele lieve moeder. Ze heeft een heel lief mooi zoontje en ik ben serieus verliefd op zijn mooie ogen. Die hij volgens mij van zijn mama heeft. Razz heeft als ik het me goed herinner een huis te koop staan en ze willen een mooie eensgezinswoning ervoor terug kopen. VInd dat een echte mama-gedachte. Ik denk zelfs ook wel dat Razz misschien een tweede kindje zou willen en dat ze daar in een ander huis ook de ruimte voor hebben in tegestelling tot in hun huidige huis!

Wat lief Pien Very Happy Het klopt allemaal wel een beetje maar of er ooit een tweede kindje komt denk ik niet

Pien jou vind ik een hele lieve en bezorgde moeder (op een goede manier) Je hebt alles goed voor elkaar en als ik naar je foto's kijk spat de liefde er gewoon van af ! Zowel bij je dochter als bij foto's van samen met je man. Verder heb je natuurlijk een mooie dochter met een prachtige naam !

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van de mama boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind je van de mama boven je?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 1:20

Pien is een hele lieve en geduldige mama die heeeeeeeeeeeeel lang op haar kleine meid heeft moeten wachten en waar menig moeder hier resepect voor heeft.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw vr 2 sep 2011 - 3:07

zomersproetjes;een leuke mama die veel onderneemt met T.En een goede fotograaf(ve?)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 6:20

Mauwmauw is een lieve, zorgzame en bezorgde moeder. Ze is ook erg belangstellend en denkt mee met de anderen is mijn ervaring. Heel fijn! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw vr 2 sep 2011 - 6:22

ProudMama schreef:Mauwmauw is een lieve, zorgzame en bezorgde moeder. Ze is ook erg belangstellend en denkt mee met de anderen is mijn ervaring. Heel fijn! Very Happy
Very Happy
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:49

Proudmama is pas moeder geworden van een groot uitgevallen tweeling. De zwangerschap was geen pretje, omdat de ene onzekerheid de andere opvolgde. Gelukkig uiteindelijk nog een heel aantal weken gehaald en nu de tweeling er is groeien ze als kool. Af en toe is het zwaar, dat kan ik me heeeeeeel erg goed voorstellen, aangezien het twee kindjes zijn en Proudmama bijna alle voedingen kolft. Heel knap hoeveel je er voor over hebt en hoe je dat volhoudt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 8:33

mauwmauw schreef:zomersproetjes;een leuke mama die veel onderneemt met T.En een goede fotograaf(ve?)

Fotografe Wink, thanks ik ben zelf ook best wel een beetje trots op mijn werk (wat ik tot nu toe bereikt hebt).

Gast
Gast

Bericht  Thunder za 3 sep 2011 - 1:25

Van Zomersproetjes weet ik niet zo veel, alleen dat ze een zoontje heeft die T. heet en dat hij erg mooie ogen heeft!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:05

Rataplan is een lieve moeder met haar hart op de goede plek. Ze maakt zich veel zorgen om haar jongste zoontje ook al uit ze het niet heel vaak hier toch lees ik je verdriet tussen de regels door.
Ze had een MEGA buik in de zwangerschap. Die foto zit op mijn netvlies gebrand hahaha.
Verder ken ik je niet heel erg goed ohhh ja ze werkt bij prenatal toch ???

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:10

Pien schreef:Razz is een hele lieve moeder. Ze heeft een heel lief mooi zoontje en ik ben serieus verliefd op zijn mooie ogen. Die hij volgens mij van zijn mama heeft. Razz heeft als ik het me goed herinner een huis te koop staan en ze willen een mooie eensgezinswoning ervoor terug kopen. VInd dat een echte mama-gedachte. Ik denk zelfs ook wel dat Razz misschien een tweede kindje zou willen en dat ze daar in een ander huis ook de ruimte voor hebben in tegestelling tot in hun huidige huis!
Ik kon het niet beter verwoord hebben! Helemaal mee eens Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:13

Stuiterbal, dat is gewoon een topwijf. Maar dat is voor mij vanzelfsprekend, want ze is 1 van mijn beste vriendinnen. smile ik vind jou een super mama en een geweldig persoon. Ik kan met haar feesten, met haar praten, met haar huilen en met haar lachen. Ze heeft een groot hart waar een heleboel liefde in zit, vooral voor haar zoon maar ook voor de mensen om haar heen. Ik heb een hele goede emotionele band met haar (zo voel ik het althans laughcry ) en ik vind het super om bij haar in de buurt te zijn, want het is altijd gezellig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:14

Twellie schreef:Proudmama is pas moeder geworden van een groot uitgevallen tweeling.
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:18

Storm schreef:
Twellie schreef:Proudmama is pas moeder geworden van een groot uitgevallen tweeling.
lol!
Whahaha, ik las bij deze quote eerst: Een zo eruit gevallen tweeling Laughing

Groot zijn ze nu niet eens qua lengte, maar wel qua gewicht. 4 onderkinnen. Per kind.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:28

ProudMama schreef:
Storm schreef:
lol!
Whahaha, ik las bij deze quote eerst: Een zo eruit gevallen tweeling Laughing

Groot zijn ze nu niet eens qua lengte, maar wel qua gewicht. 4 onderkinnen. Per kind.

Haha, gezien de duur van mijn eerste bevalling hoop ik dat over een paar maandjes iemand in dit topic kan schrijven dat ik bevallen ben van een zo eruit gevallen eenling.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:31

Storm schreef:

Dankje laughcry

Storm ik vind jou echt een hele lieve meid. Ik heb je nog niet met je zoontje samengezien maar volgens mij (ik weet het eigenlijk wel zeker) ben je een super lieve moeder voor M en je hebt het beste voor hem voor. M mag maar trots zijn op zo'n moeder als jij ! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:36

Razz_ schreef:
Storm schreef:

Dankje laughcry

Storm ik vind jou echt een hele lieve meid. Ik heb je nog niet met je zoontje samengezien maar volgens mij (ik weet het eigenlijk wel zeker) ben je een super lieve moeder voor M en je hebt het beste voor hem voor. M mag maar trots zijn op zo'n moeder als jij ! hug

Jaaa Storm is een kei lieve leuke mama voor hem. Ik zag ze zo samen vandaag en kreeg echt een ..ja hoe noem je dat...zo'n gevoel....van heeerlijk om ze zo samen te zien, mama en kind. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:37

Wat lief, dank jullie wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:47

Storm schreef:Stuiterbal, dat is gewoon een topwijf. Maar dat is voor mij vanzelfsprekend, want ze is 1 van mijn beste vriendinnen. smile ik vind jou een super mama en een geweldig persoon. Ik kan met haar feesten, met haar praten, met haar huilen en met haar lachen. Ze heeft een groot hart waar een heleboel liefde in zit, vooral voor haar zoon maar ook voor de mensen om haar heen. Ik heb een hele goede emotionele band met haar (zo voel ik het althans laughcry ) en ik vind het super om bij haar in de buurt te zijn, want het is altijd gezellig.

waaauuww je maakt me aan het huilen !!! Dank je wel echt dit vind ik zo lief hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 7:50

Stuiterbal schreef:
Storm schreef:Stuiterbal, dat is gewoon een topwijf. Maar dat is voor mij vanzelfsprekend, want ze is 1 van mijn beste vriendinnen. smile ik vind jou een super mama en een geweldig persoon. Ik kan met haar feesten, met haar praten, met haar huilen en met haar lachen. Ze heeft een groot hart waar een heleboel liefde in zit, vooral voor haar zoon maar ook voor de mensen om haar heen. Ik heb een hele goede emotionele band met haar (zo voel ik het althans laughcry ) en ik vind het super om bij haar in de buurt te zijn, want het is altijd gezellig.

waaauuww je maakt me aan het huilen !!! Dank je wel echt dit vind ik zo lief hug
Niet doen meis, nergens voor nodig!

Gast
Gast

Bericht  Thunder za 3 sep 2011 - 7:55

Stuiterbal schreef:Rataplan is een lieve moeder met haar hart op de goede plek. Ze maakt zich veel zorgen om haar jongste zoontje ook al uit ze het niet heel vaak hier toch lees ik je verdriet tussen de regels door.
Ze had een MEGA buik in de zwangerschap. Die foto zit op mijn netvlies gebrand hahaha.

Lief, dank je! Zóó groot was die buik nou toch ook weer niet... Laughing Intussen werk ik al 14 maanden niet meer bij Prénatal, maar klopt, ik héb er wel gewerkt. Ik ben nu weer gewoon bloemist.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 8:40

Rataplan schreef:
Stuiterbal schreef:Rataplan is een lieve moeder met haar hart op de goede plek. Ze maakt zich veel zorgen om haar jongste zoontje ook al uit ze het niet heel vaak hier toch lees ik je verdriet tussen de regels door.

Lief, dank je! Zóó groot was die buik nou toch ook weer niet... Laughing Intussen werk ik al 14 maanden niet meer bij Prénatal, maar klopt, ik héb er wel gewerkt. Ik ben nu weer gewoon bloemist.

wahaha nou jou buik is me bij gebleven ! Dus hij heeft indruk gemaakt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 9:33

Stuiterbal is volgens mij een goede oplettende moeder.
Ik heb er in ieder geval respect voor dat heeft aangedrongen op onderzoeken bij haar zoontje en niet haar kop in het zand heeft gestoken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 9:37

Ik vind SP een echte stoere mama om te zien, maar met een hart van goud voor haar kinderen!

Gast
Gast

Bericht  LMCurious za 3 sep 2011 - 9:39

ik vind PM een super sterke mama die het maar mooi voor elkaar krijgt om na zoveel weken spanning etc. een gezonde tweeling op de wereld te zetten! petje af!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 9:45

Sunprincess schreef:Stuiterbal is volgens mij een goede oplettende moeder.
Ik heb er in ieder geval respect voor dat heeft aangedrongen op onderzoeken bij haar zoontje en niet haar kop in het zand heeft gestoken.

Dank je wel ! nu een paar dagen later ben ik ook enorm blij dat ik heb aangedrongen !!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: