Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je van de mama boven je?

+16
LMCurious
Happydobby
Mida4you
Teddyaapje
loesje
Meeko
sheila123
mauwmauw
Mamsie
Susan
RYW
holaagirl
Coccinelle
M@niek
PapillonRose
Darius
20 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je van de mama boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind je van de mama boven je?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:36

Niemand een mening over mij?

Ik kan wel tegen een stootje hoor Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van de mama boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind je van de mama boven je?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:36

BeeGee schreef:off topic, arden heb ik gemist dat er een 3e kindje komt?

Dat heb je inderdaad gemist Wink maar dat is nog niet algemeen bekend dus graag nog niks op hyves/facebook of tegen onze gemeenschappelijke kennissen IRL Wink

Gast
Gast

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 9:41

Minneke schreef:Niemand een mening over mij?

Ik kan wel tegen een stootje hoor Wink

Kalm, recht door zee, no nonsense, groot (droog) gevoel voor humor (wat je kinderen van je geerfd hebben, denk ik!)... zit ik in de buurt?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:51

Ik denk dat het aardig klopt RYW. Ik ben vrij relaxed, maak me niet snel druk. Is dat wat je bedoelt met 'kalm'?

Gast
Gast

Bericht  M@niek do 1 sep 2011 - 9:54

RYW schreef:Hee! Jullie slaan mij over!!!

Mij ook Sad maar ja ben ook niet zo heel bekend, ben niet echt een actieve forumster.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:58

M@niek schreef:
RYW schreef:Hee! Jullie slaan mij over!!!

Mij ook Sad maar ja ben ook niet zo heel bekend, ben niet echt een actieve forumster.

Ik weet inderdaad niet zo heel veel van je, komt volgens mij ook omdat je hier vaak advies geeft en weinig advies vraagt / op de voorgrond treedt. Je mengt je niet in allerlei opvoedingsdiscussies en ik vind dat je dochter een erg mooie naam heeft smile.

Gast
Gast

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 10:08

Minneke schreef:
Ik denk dat het aardig klopt RYW. Ik ben vrij relaxed, maak me niet snel druk. Is dat wat je bedoelt met 'kalm'?

Ja, dat bedoelde ik. Je bent niet zo makkelijk gek te krijgen. Maar als je toch een keer boos wordt zijn de rapen behoorlijk gaar en zit er wel een behoorlijk temperamentje, gok ik zo Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Mamsie do 1 sep 2011 - 10:19

RYW vind ik een topwijf! Ik denk dat jij vrij gestructureerd bent. Maar ook op zn tijd lekker de boel de boel laat en je compleet vrij maakt voor je kinderen. Ook vind ik dat je heel goed omgaat met je kinderen wat betreft hun vader. Je overdenkt je keuzes goed.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 10:25

Ik denk dat Mamsie een sterke, verstandige en hele lieve, zorgzame moeder is, dat alles voor haar jongens overheeft!

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 1 sep 2011 - 19:34

nera;een geweldige mama van een mooie zoon.verstandig,weet wat ze doet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  sheila123 do 1 sep 2011 - 20:15

mauwmauw,ken je dan wel niet zo heel goed maar vind jou een moeder met een sterke mening en volgens mij ben jij een moeder die overal schijt aan heeft en dat je alles overhebt voor je zoontje!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Meeko do 1 sep 2011 - 20:20

Sheila, lieve gezellige mama die t volgens mij best zwaar heeft met haar niet doorslapende kind(eren) en er maar weinig over hoor klagen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  mauwmauw do 1 sep 2011 - 20:30

sheila123 schreef:mauwmauw,ken je dan wel niet zo heel goed maar vind jou een moeder met een sterke mening en volgens mij ben jij een moeder die overal schijt aan heeft en dat je alles overhebt voor je zoontje!!
klopt wel een beetje,in begin zo onzeker geweest,maar nu gaat het beter,en ik doe wat ik denk dat goed is voor mijn zoontje.en hij doet het nog steeds dus ik zal het wel goed doen haha
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  loesje do 1 sep 2011 - 20:44

eens kijken of jullie mij ook denken te kennen Very Happy
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Teddyaapje do 1 sep 2011 - 21:58

@ Loesje, t is wel de bedoeling dat je dan eerste iets over de moeder boven je zegt...dat was Sheila...ik ken haar eigenlijk niet en laat haar dus aan jou over, dan zal ik wat over jou zeggen...

Ik denk dat je een redelijk zelfverzekerde moeder bent die zich niet snel wat aan laat praten en zich niet veel aantrekt van commentaar van anderen. Verder heb ik wel eens topics van je gelezen waarin je je wel eens zorgen maakt en dat vind ik ook een positieve eigenschap.

Ben benieuwd wat de volgende mama van mij denkt...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 22:03

Teddyaapje.. Ik ken je ook niet zo goed maar wat me te binnen schiet is dat je volgens mij ontzettend veel doorzettingsvermogen hebt.. Je geeft al lange tijd bv en kolft dit altijd! Petje af!!

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 1 sep 2011 - 22:10

Laurientje, ik ken je helemaal niet maar ik denk dat je een hele lieve en zorgzame moeder. Verder durf ik het niet te zeggen....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:04

Mirjam4you: Ik denk ook dat je een heel zorgzame moeder bent, maar naast het moederschap is er voor jou nog meer: je durft ook zonder kindje een weekendje weg smile.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 2 sep 2011 - 0:09

Twellie schreef:Mirjam4you: Ik denk ook dat je een heel zorgzame moeder bent, maar naast het moederschap is er voor jou nog meer: je durft ook zonder kindje een weekendje weg smile.

Dat heb je helemaal goed Twellie smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Darius vr 2 sep 2011 - 0:38

Twellie, of ben je al geweest?

Ik ken weinig achtergronden van, ik weet dat je zwanger bent van nr twee, maar geen idee hoe je oudste heet en hoe oud hij of zij is! Maar op het forum kom je op mij eerlijk en duidelijk over.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Happydobby vr 2 sep 2011 - 0:41

Bij Darius denk ik aan ... asperges.

Sorry meid, die ga ik gewoon nooit meer vergeten.

Volgens mij heb jij een fijn gezinnetje en heb je alles lekker voor elkaar.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  LMCurious vr 2 sep 2011 - 0:47

hapydobby, dat vind ik lastig, ken je eigenlijk niet zo heel goed. Maar aangezien ik nog niet zoveel vragen voorbij heb zien komen van je denk ik dat je als kersverse moeder best goed weet hoe je met je kindje om wilt/kunt gaan, en maar weinig onzeker bent. (maar weet ik niet zeker)
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:48

LM curious, volgens mij ben jij een hele leuke moeder die veel met haar kindjes onderneemd

Verder weet ik eigenlijk niks meer over je te vertellen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 2 sep 2011 - 0:51

Razz is een hele lieve moeder. Ze heeft een heel lief mooi zoontje en ik ben serieus verliefd op zijn mooie ogen. Die hij volgens mij van zijn mama heeft. Razz heeft als ik het me goed herinner een huis te koop staan en ze willen een mooie eensgezinswoning ervoor terug kopen. VInd dat een echte mama-gedachte. Ik denk zelfs ook wel dat Razz misschien een tweede kindje zou willen en dat ze daar in een ander huis ook de ruimte voor hebben in tegestelling tot in hun huidige huis!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  LMCurious vr 2 sep 2011 - 0:51

en degene die overgeslagen waren...(en ik onthouden had..)

RYW, jij komt op mij altijd over alsof je alles echt heel goed nadenkt over hoe te handelen mbt je kids. Dat vind ik heel knap van je.

Minneke, jij lijkt me een hele leuke moeder die haar kinderen echt op no 1 heeft staan, zonder alleen met de kids bezig te zijn.

Arden, jij lijkt me een moeder die instinctief handelt. uit je andere respons kan ik al opmaken dat dat dus wel klopt)
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: