Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrr wat is dat toch met Neckermann

2 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrr wat is dat toch met Neckermann Empty Grrrr wat is dat toch met Neckermann

Bericht  Raindrop do 1 sep 2011 - 7:21

Ik had een bestelling geplaatst bij Neckermann. Er stond bij dat hij voorradig is, dus ik dacht dat ik hem dan ook snel zou ontvangen.
Na 5 dagen nog niks, dus ik gebeld. Blijkt dat het om een eerste bestelling gaat (ik heb daar ooit nog iets besteld maar mijn klantnummer was niet meer te vinden).
Na 11 dagen had ik nog niks ontvangen dus ik nog eens bellen, zegt de persoon aan de telefoon dat ik de bestelling thuis had moet laten leveren omdat het mijn eerste bestelling is. Ik wilde het bij een Kiala punt laten leveren maar dat ging dus niet.
Toen wilden ze het thuis laten leveren maar dat ging alleen op de dagen dat ik moest werken. Dus ik heb de bestelling laten annuleren.
Ik dacht, ik ga de bestelling toch nog eens telefonisch doen. Toen kon hij opeens wel binnen 48 uur in een Kiala punt geleverd worden.
Nu heb ik net het pakketje opgehaald en nu zijn niet alle maten juist.....
Echt frustrerend dit!

Hebben jullie ook zulke ervaringen met Neckermann of een ander bedrijf?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr wat is dat toch met Neckermann Empty Re: Grrrr wat is dat toch met Neckermann

Bericht  Rovine do 1 sep 2011 - 7:52

Mijn vriend en ik hebben allebei een account daar. Werd hij eens gebeld met de vraag of we samenwoonden, wat hij bevestigde. Sindsdien zit zijn bankrekeningnummer gekoppeld aan mijn account. Kan dus nu niet meer via incasso betalen, is na lange tijd nog steeds niet opgelost. Rekening betaal ik nu ook maar niet tot ze het rechtgezet hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: