Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Ja, behoorlijk idd. En geen haar op m`n hoofd die er aan denkt om daar aan mee te betalen, haha.Atelier Madame schreef:jouw vriend heeft nogal een exclusieve smaak of niet?Rush schreef:Ik denk niet dat wij ooit samen een auto gaan kopen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ja, behoorlijk idd. En geen haar op m`n hoofd die er aan denkt om daar aan mee te betalen, haha.Atelier Madame schreef:jouw vriend heeft nogal een exclusieve smaak of niet?Rush schreef:Ik denk niet dat wij ooit samen een auto gaan kopen
hihi
Vind het overigens wel lastig om te bedenken hoe wij het precies moeten regelen met de auto, hij betaald het grootste gedeelte (ik heb gewoonweg niet zoveel spaargeld), het onderhoud en vast ekosten delen we.. maar we moeten nog wel ff bedenken hoe we het met de benzine gaan doen aangezien ik voornamelijk korte ritjes zal maken en hij veeel meer kilometers
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nou, m`n vriend heeft z`n oog hier op laten vallen http://link.marktplaats.nl/489396262
Wel moeilijk om te bepalen hoe je dat moet verdelen idd. Al een ideetje erbij?
Rush- Lady Post-a-lot
Ooohw ik ben zo jaloers! Ik hou zo van olifanten!
*
Atelier Madame, komt goed uit dan met de auto! Succes met afrijden binnenkort! Ik ben ook nog steeds aan 't lessen.
*
Atelier Madame, komt goed uit dan met de auto! Succes met afrijden binnenkort! Ik ben ook nog steeds aan 't lessen.
Laatst aangepast door Joy_ op ma 10 okt 2011 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh Stoer Joy, die foto`s. Lijkt mij ook zo gaaf!
Hoe gaat het met rijles?
Hoe gaat het met rijles?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nou, m`n vriend heeft z`n oog hier op laten vallen http://link.marktplaats.nl/489396262
omg :face: volgens mij zitten mn schoonouders bij dezelfde garage
ik denk dat we het gewoon een beetje uitmiddelen, als hij veel heeft gereden betaald hij een tank, heb ik veel gereden doe ik het, en is het 50-50 wordt de gezamelijke rekening aangesproken .
@Joy: leuk!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Niet zo heel goed, schiet niet echt op. Blijkbaar heb ik er niet echt gevoel voor.
M'n vriend heeft nu trouwens een Volvo s40, en wil waarschijnlijk hierna een Giulietta. Leuk, want z'n vader heeft een Giulia Waarin wij dus hopelijk naar Italie mogen!
M'n vriend heeft nu trouwens een Volvo s40, en wil waarschijnlijk hierna een Giulietta. Leuk, want z'n vader heeft een Giulia Waarin wij dus hopelijk naar Italie mogen!
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha. Nou ik vind het best mooie auto`s hoor. Maar een beetje groot, en een beetje duur. Ik heb niet eens €6000 voor een auto over, laat staan het 10 dubbele.
Rush- Lady Post-a-lot
Hmmm, dat is vervelend idd. Heb je wel een leuke rijschool verder? Dat loopt wel gewoon soepel?Joy_ schreef:Niet zo heel goed, schiet niet echt op. Blijkbaar heb ik er niet echt gevoel voor.
Giulietta zijn ook best leuke auto`s om te zien, maar ik hou niet zo van dat Italiaanse. De binnenkant van de oude auto van m`n vriend vond ik ook verschrikkelijk. Mercedes heeft veel hout, net als Alfa. Dat is me niks, doet me altijd aan opa`s denken.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh ja ik vind dat juist wel mooi! Ik vind de Giulietta van buiten sowieso heel.. geil om te zien
Haha m'n vriend vind t altijd zo grappig dat ik auto's aantrekkelijk kan vinden, en zeker hém in een auto..damn that's hot! Laatst had hij een race cursus gedaan in de Porsche van z'n vader...haha nou ja je snapt wel wat ik voelde
(wat weer grappig is, omdat m'n vader ook racet.. Beetje Freudiaans complex is het wel)
Haha m'n vriend vind t altijd zo grappig dat ik auto's aantrekkelijk kan vinden, en zeker hém in een auto..damn that's hot! Laatst had hij een race cursus gedaan in de Porsche van z'n vader...haha nou ja je snapt wel wat ik voelde
(wat weer grappig is, omdat m'n vader ook racet.. Beetje Freudiaans complex is het wel)
Marin- Lady Post-a-lot
Wat trouwens super grappig is...M'n vriend kijkt ook wel vaker bij races, en fotografeert dan dus..en zo heeft ie op 4 juni deze auto gefotografeerd:
*
En dat blijkt dus m'n vader te zijn die daar racet!! M'n vriend vond het toen al een hele mooie auto (hij houdt van het Martini kleurenschema), en had 'm vaak gefotografeerd. 13 juni hebben we elkaar toen leren kennen, dus we kenden elkaar nog niet eens.. Hij dacht vast damn die auto vind ik mooi, ik ga opzoeken van wie die is, en kijken of hij een leuke dochter heeft
En dit is m'n vriend in z'n vader's Porsche tijdens de race cursus, sexiness
*
*
En dat blijkt dus m'n vader te zijn die daar racet!! M'n vriend vond het toen al een hele mooie auto (hij houdt van het Martini kleurenschema), en had 'm vaak gefotografeerd. 13 juni hebben we elkaar toen leren kennen, dus we kenden elkaar nog niet eens.. Hij dacht vast damn die auto vind ik mooi, ik ga opzoeken van wie die is, en kijken of hij een leuke dochter heeft
En dit is m'n vriend in z'n vader's Porsche tijdens de race cursus, sexiness
*
Laatst aangepast door Joy_ op ma 10 okt 2011 - 3:32; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Wat leuk al die foto's Joy! En wat gaaf zo met die olifanten!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hahaha. Ja Porsche vind ik ook helemaal 10x niks.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha. Ja Porsche vind ik ook helemaal 10x niks.
Haha ja dat is er bij mij echt met de paplepel ingegoten dat dat mooie auto's zijn. M'n vader heeft al zolang ik me kan herinneren Porsches. Dus ik kan niet anders dan ze mooi vinden En nu is 't grappig, want m'n schoonvader is jaloers op mijn vader, omdat m'n vader drie Porsches heeft..en m'n vader is juist weer jaloers op m'n schoonvader, omdat hij een Porsche Panamera heeft. Laatst zat ik in die Panamera en ging ik m'n vader pesten en 'm smsen dat ie maar moest raden waar ik nu in zat
Marin- Lady Post-a-lot
@AM In het begin merkte ik vooral heel erg dat het moeilijk was om weer op te starten. Maar nu gaat het echt heel erg goed. En misschien strand onze relatie evengoed, time will tell... Al denk ik dat de basis nu veel beter is. We zijn natuurlijk ook ouder en weten welke fouten we hiervoor hebben gemaakt. Al maakt het, het lastig dat hij depressieve gevoelens heeft. Die zijn nu meer op de achtergrond omdat wij gewoon heel happy zijn, maar gelukkig krijgt hij evengoed bedrijfsmaatschappelijk werk. Hij heeft het namelijk eindelijk op zijn werk verteld, misschien ook omdat hij schrikt van het aantal mensen die op zijn werk depressief thuis zitten (11 van de 60). Het gaat dus gewoon lekker hier!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, dat is flauw Joy! Mijn ouders hadden nooit een auto, maar VW is door m`n broer er met de paplepel in gegoten.
Ik zit er ook sterk over na te denken om geen Audi te kopen maar een nieuwe VW, dat merk is gewoon m`n trots haha.
Tot grote ergernis van m`n vriend, natuurlijk
Ik zit er ook sterk over na te denken om geen Audi te kopen maar een nieuwe VW, dat merk is gewoon m`n trots haha.
Tot grote ergernis van m`n vriend, natuurlijk
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, VW vind ik ook een fijn merk! Audi ook overigens. Ik neem m'n vriend wel mee als ik ooit een auto ga kopen..Dan kom ik in elk geval met iets Duits thuis waarschijnlijk
(of Zweeds of Italiaans).
(of Zweeds of Italiaans).
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend en ik hebben echt totaal andere smaak qua auto's. Dus ik denk dat er straks 2 totaal verschillende auto's voor de deur staan haha. Maar mijn vriend gaat deze maand beginnen met zijn rijlessen, dus voorlopig is het nog niet zo ver .
Gast- Gast
Joy, hij is ook 'fan' van Saab? Daar vind ik hem wel echt een type voor.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Joy, hij is ook 'fan' van Saab? Daar vind ik hem wel echt een type voor.
Ik weet 't niet. We hebben 't wel gehad over Saab, maar dan meer over 't faillissement enzo. Maar ik denk 't wel, want dat is ook Zweeds ja
Marin- Lady Post-a-lot
Ja dat vind ik echt een auto die bij hem past. En sorry, daar komt het weer, Saab vind ik ook kakJoy_ schreef:Rush schreef:Joy, hij is ook 'fan' van Saab? Daar vind ik hem wel echt een type voor.
Ik weet 't niet. We hebben 't wel gehad over Saab, maar dan meer over 't faillissement enzo. Maar ik denk 't wel, want dat is ook Zweeds ja
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha ja precies, dat is het ook wel. Sorry, dan maar
Marin- Lady Post-a-lot
Hahahaha. Gelukkig zijn er verschillende soorten mannen. En auto`s!
Rush- Lady Post-a-lot
Lizardje schreef:Mijn vriend heeft nooit veel tijd om van het schip af te gaan. Dus onze dates waren gewoon in de bar en zo nu en dan naar een show. Maar ach op zo'n schip gaat toch alles anders geloof ik.
haha ja samen naar de supermarkt of gewoon een stukje fietsen lijkt me ook best bijzonder. Nog 4 weekjes dan komt ie thuis
Lastig is dat, dat was bij ons op een gegeven moment ook zo. Ik had zelf ook niet veel tijd, dat scheelde. Maar toen ik bij hem op bezoek was had hij helemaal niet veel tijd, dat was wel jammer. Maar ja, nog even en dan begint het normale leven dus. Veel plezier
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wat grappig, zo'n ander leven op zo'n schip! Lijkt mij dan weer heel bijzonder.
Maar ik moet zeggen, ik vind boodschappen doen met een geliefde ook altijd heel bijzonder. Alleen heb ik ook daar altijd angst van die stomme faalangst (zal Rush wel weer herkennen), als we moeten bedenken wat te eten.
Maar ik moet zeggen, ik vind boodschappen doen met een geliefde ook altijd heel bijzonder. Alleen heb ik ook daar altijd angst van die stomme faalangst (zal Rush wel weer herkennen), als we moeten bedenken wat te eten.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: