Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

+10
Chocolate Cookie
Sweety
Pussycat
Erin
Susan
Jordana
yes1984
Snack a Jack
SoGood
Silver
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 23:42

Hij wist het toen wel van je? Of had je er niks over gezegd? Lijkt me moeilijk, jullie werken er beide aan en dan toch werkt het niet goed. Je wilt er nog wel steeds aan werken?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Jordana ma 5 sep 2011 - 23:45

Nee ik heb er niets over gezegd omdat het een bevlieging was, Ik dacht dat ik verliefd maar eerst had ik zoeits nee dat ben ik niet en toen ik dingen zag die ik miste in mijn relatie wist ik dat ik verliefd op hem was vanwege die dingen die ik miste. En ik kwam er achter van mijzelf dat ik verliefd was op het verliefd zijn.

Ik wil er nog steeds aan werken en werk er nog steeds aan. Maar we zitten nou in een diepe dip en ik twijfel er over of we eruit gaan komen. Maar dat heeft helemaal niets met dit onderwerp te maken.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 23:58

Wel goed van jezelf dat je er op die manier achterkwam. Zou zonde zijn geweest dat je je relatie zou beeindigen vanwege een bevlieging. Terwijl het misschien punten zijn waar je samen nog uit kan komen. ( bij jou is dat nu lastig )
Mocht je het kwijt willen en het liever via PM doen mag dat ook. Vind het rot om te horen dat je twijfelt of jullie eruit komen. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Jordana di 6 sep 2011 - 0:06

|Dank je sweety. En ik ga denk ik echt nog van het gebruik maken! Je ziet binnenkort een pm verschijnen..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Sweety di 6 sep 2011 - 0:32

Is goed! Ik zie hem wel verschijnen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Pien di 6 sep 2011 - 0:34

In deze relatie is het mij gelukkig niet gebeurt. In mijn vorige relatie wel.... Heb toen heel bewust gekozen om die relatie te beeindigen want naar mijn idee was er toen iets niet goed in die relatie omdat ik verliefd werd op een ander en ook naar hem verlangens had.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Parisienne di 6 sep 2011 - 4:17

Ik zal eerlijk zeggen dat ik een aantal maanden geleden dacht dat ik verliefd was op een ander. Heb verder niks met deze gevoelens gedaan en het ook mijn vriend niet verteld. Ik wist dat als ik eraan toe zou geven ik alles zou verliezen, dat was het me niet waard!

Ik zag in die jongen dingen die ik heel erg in mijn vriend en mijn relatie miste. Onze relatie is nu een beetje 'saai', de welbekende sleur komt er langzaam in. Heb mijn vriend wel laten weten dat we zo niet verder kunnen gaan, het is voor allebei niet leuk op deze manier. We gaan binnenkort eens goed praten over wat we missen, wat we graag anders zouden zien, etc.

Graag niet quoten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Suus di 6 sep 2011 - 4:19

Ik heb het vorig jaar gehad, heb het gelijk aan mijn vriend verteld, maar het daarna niet helemaal goed aangepakt... Ik dacht ook echt dat ik mijn relatie kwijt was. We zijn dan ook door een behoorlijk dal gegaan, maar inmiddels gaat het weer beter dan ooit gelukkig Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand anders in een relatie. - Pagina 2 Empty Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum