Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
+63
vlinder19
meisje
Angela_1986
Highway
Merai
Toet
Stippel
TwistedAngel
Possom
_Muppit
VeryCherry
Schaapke
Lavendel
Carra
Lejow
nina
Pien
Gizmo
Cato
Suus
girli
Bimbam
Niekske
Oasis
*Troela*
Jezzie
Janelie
Roza
Shy
Burn
Middleme
banjer49
Zwoesj
LotteK
Paper Crown
Jade
Fayebella
yes1984
Joli86
Leine
Tullow
Barbabella
piertje
Shisha
Zora
patjuhhh
L!ND@
Jente10
TNMN
Inge
iloverocknroll1984
Caro
Happy
TukTuk
Admin
Marin
Caramba
Tania
Makamba
Sweety
Zwerver
Ugly Betty
Susan
67 plaatsers
Pagina 12 van 17
Pagina 12 van 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Re: Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
Leuk!! Ik ben nu alweer benieuwd naar het volgende deel.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jeetje wat goed weer zeg, iedere keer als ik denk, ja nu loopt het bijna op zijn einde, hoe loopt het toch af!! Komt er weer een nieuwe spannende wending. Super leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Spannend!
Volgens mij ben ik nu; zal er morgen eens voor gaan zitten!
Volgens mij ben ik nu; zal er morgen eens voor gaan zitten!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Thanx ladies wat mij betreft maken we hier een traditie van, echt leuk zo met zijn allen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Het blijft ook leuk om steeds te lezen! En ook leuk hoe iedereen haar invulling eraan geeft. Ik ben ook benieuwd wat Sven allemaal op zijn kerfstok heeft.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Erg leuk om te lezen, en wat kunnen jullie allemaal leuk schrijven zeg!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
+1Fayebella schreef:Het blijft ook leuk om steeds te lezen! En ook leuk hoe iedereen haar invulling eraan geeft. Ik ben ook benieuwd wat Sven allemaal op zijn kerfstok heeft.
Of is het juist Niels die Sven er in probeert te luizen
Kan alle kanten nog op
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Mama1985 schreef:Erg leuk om te lezen, en wat kunnen jullie allemaal leuk schrijven zeg!
+1!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben verbijsterd.. ‘nee, ik zie Angela niet, ik zie Markus vastgebonden op bed liggen en Frida zit ernaast te lezen.’ ‘Was Frida nietgewond achtergelaten in het bos door Markus?’ vraagt Niels en kijkt me verward aan. ‘Ik weet het ook niet, Niels. Zo heeft Sven het me verteld maar of ik hem op zijn woord kan vertrouwen.. Het leek alsof Frida stelselmatig werd mishandeld door Markus. Zij waarschuwde me ook dat hij gevaarlijk was, maar waarom ze dan is terug gekomen?’ ‘Dat gaan we nu uitzoeken’ zegt Niels en pakt mijn hand en duwt de autosleutels in mijn hand. ‘Jij gaat nu terug naar de auto en wacht daar op mij, doe de deuren op slot. Ik ga samen met de agenten naar
binnen om uit te zoeken wat er aan de hand is en waar Angela is.’
De afstand terug naar de auto is niet ver maar voor mijn gevoel duurt de wandeling eeuwen. Middenin de bossen van Noorwegen is er veel wild, en dat hoor je. Overal ritselt er wel wat.
Eenmaal veilig in de auto haal ik een paar keer diep adem en doe ik snel alle deuren op slot. ‘Wat een gedoe allemaal’ zeg ik hardop. Opeens denk ik weer aan het opsporingssysteem waar ik korte tijd daarvoor het gezicht
van Sven op zag verschijnen. Ik kan me niet bedwingen en druk op een paar knoppen.. het licht flitst aan en ik zie de lijst van net weer; met bovenaan het mij zo bekende gezicht van Sven. Het duurt niet lang voordat ik uitgevogeld heb hoe ik Sven kan selecteren en de informatie komt in beeld.
Sven Dirksen (geboren 12-10-1975 te Trondheim, Noorwegen)
Gezocht voor: afpersing, poging tot zware mishandeling en vrijheidsberoving.
Mijn hoofd tolt nu helemaal en het besef komt nu pas echt binnen, Sven wordt gezocht door de politie en is naar het buitenland gevlucht. Lange tijd om na te denken hierover heb ik echter niet. Niels komt aan en klopt op
het raam; ik haal snel de deurvergrendeling eraf en laat hem binnen. Vervolgens zie ik een politieagent met Frida lopen, ze is geboeid. ‘Waar is Markus?’ vraag ik aan Niels. ‘Er moet een ambulance voor hem komen, hij is flink toegetakeld, wij gaan nu naar het politiebureau waar Frida verhoord gaat worden, hopelijk kan zij ons meer informatie verschaffen over Angela, Markus kan momenteel niet verhoord worden, hij is bewusteloos.’
Eenmaal op het politiebureau aangekomen worden we in een aparte kamer geleid. We mogen niet bij de verhoring van Frida aanwezig zijn. Het wachten duurt lang en Niels ijsbeert door de kamer ‘waarom moeten we hier
nu wachten, er gaat kostbare tijd verloren..’ Ik zie dat hij rode ogen krijgt en hij kan een snik niet bedwingen. Het doet me pijn om Niels zo te zien en ik sla voorzichtig mijn armen om hem heen ‘rustig maar Niels, we zullen snel wat
horen en dan gaan we verder op zoek naar Angela’ Niels legt zijn hoofd op mijn schouder en zo staan we een paar minuten totdat hij weer rustig ademt. Ik leid hem naar zijn stoel en ga naast hem zitten. ‘Vertel eens over Angela, wat doet ze precies en wat voor een meisje is het?’ Niels begint voorzichtig te vertellen ‘Angela is twee jaar jonger dat ik en altijd een flierefluiter geweest; nadat ze het VWO heeft afgerond kon ze de eerste paar jaren niet
stilzitten en heeft ze heel wat gereisd, ze is een ondernemend type. Maar ze loopt niet in zeven sloten tegelijk en houdt altijd contact met het thuisfront, vandaar dat ik wist dat het niet klopte. Sinds 2 jaar studeert Angela Noorse
taal en cultuur en daarom kwam ze naar hier; om de taal wat vloeiender te gaan spreken.’
Ik geef Niels nog een knuffel en dan gaat de deur open, er staat een politieagent die ik nog niet eerder heb gezien en in het gebrekkig engels begint hij te vertellen.
‘Frida is verhoord en geeft aan mishandeld te worden door Markus, ze zit onder de blauwe plekken. Ze wist dat er iets niet klopte en is gisternacht op onderzoek gegaan, ze hoorde gestommel in de schuur en vond daar een meisje,
waarschijnlijk jouw zusje’ zegt hij tegen Niels en vervolgt zijn verhaal ‘Helaas had Markus haar in de gaten en heeft haar vervolgens toegetakeld, die middag is ze door hem achtergelaten in het bos. Toen Frida wakker werd is ze teruggegaan en heeft ze het meisje bevrijd. Volgens Frida was het meisje helemaal in paniek en wilde niet naar luisteren, ze is het bos in gerend. Vervolgens is Frida naar Markus gegaan en vond hem laveloos op bed. Toen heeft ze hem vastgebonden om wraak te nemen’ ‘Waarom heeft Frida te politie niet gebeld?’ vraagt Niels. ‘Deze vraag hebben wij haar ook gesteld, ze wilde eerst Markus zelf een lesje leren, er zijn inmiddels 50 agenten op zoek naar het vermiste meisje in de bossen’ ‘Ik wil ook mee zoeken’ roept Niels en staat op, ook ik sta op om mee te gaan. ‘Nee' zegt de agent streng. 'Jullie moeten beiden verhoord worden alvorens jullie het politiebureau mogen
verlaten.’ Verbouwereerd nemen we weer plaats op onze stoelen.
Na een lang uur komt er een nors kijkende man naar binnen, hij stelt zich voor als Rechercheur Sinne. Hij gaat zitten en kijkt ons aan, plotseling slaat hij met zijn hand op tafel en legt er een A4 bij ‘Waar is hij’ roept de Rechercheur. Op het a4tje prijkt de gezocht foto van Sven.
binnen om uit te zoeken wat er aan de hand is en waar Angela is.’
De afstand terug naar de auto is niet ver maar voor mijn gevoel duurt de wandeling eeuwen. Middenin de bossen van Noorwegen is er veel wild, en dat hoor je. Overal ritselt er wel wat.
Eenmaal veilig in de auto haal ik een paar keer diep adem en doe ik snel alle deuren op slot. ‘Wat een gedoe allemaal’ zeg ik hardop. Opeens denk ik weer aan het opsporingssysteem waar ik korte tijd daarvoor het gezicht
van Sven op zag verschijnen. Ik kan me niet bedwingen en druk op een paar knoppen.. het licht flitst aan en ik zie de lijst van net weer; met bovenaan het mij zo bekende gezicht van Sven. Het duurt niet lang voordat ik uitgevogeld heb hoe ik Sven kan selecteren en de informatie komt in beeld.
Sven Dirksen (geboren 12-10-1975 te Trondheim, Noorwegen)
Gezocht voor: afpersing, poging tot zware mishandeling en vrijheidsberoving.
Mijn hoofd tolt nu helemaal en het besef komt nu pas echt binnen, Sven wordt gezocht door de politie en is naar het buitenland gevlucht. Lange tijd om na te denken hierover heb ik echter niet. Niels komt aan en klopt op
het raam; ik haal snel de deurvergrendeling eraf en laat hem binnen. Vervolgens zie ik een politieagent met Frida lopen, ze is geboeid. ‘Waar is Markus?’ vraag ik aan Niels. ‘Er moet een ambulance voor hem komen, hij is flink toegetakeld, wij gaan nu naar het politiebureau waar Frida verhoord gaat worden, hopelijk kan zij ons meer informatie verschaffen over Angela, Markus kan momenteel niet verhoord worden, hij is bewusteloos.’
Eenmaal op het politiebureau aangekomen worden we in een aparte kamer geleid. We mogen niet bij de verhoring van Frida aanwezig zijn. Het wachten duurt lang en Niels ijsbeert door de kamer ‘waarom moeten we hier
nu wachten, er gaat kostbare tijd verloren..’ Ik zie dat hij rode ogen krijgt en hij kan een snik niet bedwingen. Het doet me pijn om Niels zo te zien en ik sla voorzichtig mijn armen om hem heen ‘rustig maar Niels, we zullen snel wat
horen en dan gaan we verder op zoek naar Angela’ Niels legt zijn hoofd op mijn schouder en zo staan we een paar minuten totdat hij weer rustig ademt. Ik leid hem naar zijn stoel en ga naast hem zitten. ‘Vertel eens over Angela, wat doet ze precies en wat voor een meisje is het?’ Niels begint voorzichtig te vertellen ‘Angela is twee jaar jonger dat ik en altijd een flierefluiter geweest; nadat ze het VWO heeft afgerond kon ze de eerste paar jaren niet
stilzitten en heeft ze heel wat gereisd, ze is een ondernemend type. Maar ze loopt niet in zeven sloten tegelijk en houdt altijd contact met het thuisfront, vandaar dat ik wist dat het niet klopte. Sinds 2 jaar studeert Angela Noorse
taal en cultuur en daarom kwam ze naar hier; om de taal wat vloeiender te gaan spreken.’
Ik geef Niels nog een knuffel en dan gaat de deur open, er staat een politieagent die ik nog niet eerder heb gezien en in het gebrekkig engels begint hij te vertellen.
‘Frida is verhoord en geeft aan mishandeld te worden door Markus, ze zit onder de blauwe plekken. Ze wist dat er iets niet klopte en is gisternacht op onderzoek gegaan, ze hoorde gestommel in de schuur en vond daar een meisje,
waarschijnlijk jouw zusje’ zegt hij tegen Niels en vervolgt zijn verhaal ‘Helaas had Markus haar in de gaten en heeft haar vervolgens toegetakeld, die middag is ze door hem achtergelaten in het bos. Toen Frida wakker werd is ze teruggegaan en heeft ze het meisje bevrijd. Volgens Frida was het meisje helemaal in paniek en wilde niet naar luisteren, ze is het bos in gerend. Vervolgens is Frida naar Markus gegaan en vond hem laveloos op bed. Toen heeft ze hem vastgebonden om wraak te nemen’ ‘Waarom heeft Frida te politie niet gebeld?’ vraagt Niels. ‘Deze vraag hebben wij haar ook gesteld, ze wilde eerst Markus zelf een lesje leren, er zijn inmiddels 50 agenten op zoek naar het vermiste meisje in de bossen’ ‘Ik wil ook mee zoeken’ roept Niels en staat op, ook ik sta op om mee te gaan. ‘Nee' zegt de agent streng. 'Jullie moeten beiden verhoord worden alvorens jullie het politiebureau mogen
verlaten.’ Verbouwereerd nemen we weer plaats op onze stoelen.
Na een lang uur komt er een nors kijkende man naar binnen, hij stelt zich voor als Rechercheur Sinne. Hij gaat zitten en kijkt ons aan, plotseling slaat hij met zijn hand op tafel en legt er een A4 bij ‘Waar is hij’ roept de Rechercheur. Op het a4tje prijkt de gezocht foto van Sven.
Laatst aangepast door Highway op za 17 sep 2011 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
mm de opmaak is helemaal door de war, sorry daarvoor. Zal misschien minder lekker lezen nu.
Highway- Ratel
echt meiden mijn complimenten voor jullie, wat kunnen jullie goed schrijven en inderdaad het blijft erg spannend leuk hoor!!! ben benieuwd naar het vervolg
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ook ik vindt het erg leuk! zoals ik al eerder zei, als dit vaker gebeurt lijkt het mij nog leuker! Kijk elke dag even of er al een nieuw stuk bij is
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Het is iedere keer weer spannend. Heb nu een paar dagen niet gekeken, maar er zijn weer leuke/spannende delen bij gekomen. Jullie schrijven leuk dames. Mijn complimenten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat leuk, ook mijn complimenten.
Gast- Gast
Ik vind het elke keer weer super leuk om het vervolg te lezen!
Goed gedaan meiden.
Wie gaat er nu verder?
Goed gedaan meiden.
Wie gaat er nu verder?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik geloof dat Zwoesj aan de beurt is....en daarna ik!!! Dat ik het nog mee mag maken! Ben net terug van vakantie en ben er helemaal klaar voor
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik ben echt heel erg benieuwd naar het vervolg!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
20) Zwoesj
21) L!ind@
22) TNMN
23) Amazzonia
Nog 4 te gaan!
21) L!ind@
22) TNMN
23) Amazzonia
Nog 4 te gaan!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Gaan we hierna dan weer vooraan beginnen? Een tweede verhaal (de chicklit) is natuurlijk ook super, maar ik zou het zo zonde vinden als dit verhaal geen einde krijgt... het een sluit het ander niet uit toch?
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Nee het hoeft natuurlijk niet te stoppen maar met 4 stukken moet er ook wel ruimte zijn om er een einde aan te kunnen breien toch?
Lavendel- Ratel
Ik wil meeeeeeeer.. Waar blijft het volgende deel van het verhaal?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Joehoeeee Zwoesj?
Lavendel- Ratel
Pagina 12 van 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Yesverhaal nummer 2
» Live herdenking Noorwegen. Ga je kijken?
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Noorwegen (bergen)
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Live herdenking Noorwegen. Ga je kijken?
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Noorwegen (bergen)
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
Pagina 12 van 17
Permissies van dit forum: