Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)

+63
vlinder19
meisje
Angela_1986
Highway
Merai
Toet
Stippel
TwistedAngel
Possom
_Muppit
VeryCherry
Schaapke
Lavendel
Carra
Lejow
nina
Pien
Gizmo
Cato
Suus
girli
Bimbam
Niekske
Oasis
*Troela*
Jezzie
Janelie
Roza
Shy
Burn
Middleme
banjer49
Zwoesj
LotteK
Paper Crown
Jade
Fayebella
yes1984
Joli86
Leine
Tullow
Barbabella
piertje
Shisha
Zora
patjuhhh
L!ND@
Jente10
TNMN
Inge
iloverocknroll1984
Caro
Happy
TukTuk
Admin
Marin
Caramba
Tania
Makamba
Sweety
Zwerver
Ugly Betty
Susan
67 plaatsers

Pagina 7 van 17 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Yesverhaal - Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26) - Pagina 7 Empty Re: Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)

Bericht  L!ND@ ma 5 sep 2011 - 18:56

Meiden, ik ben nu aan de beurt, maar ik ben op vakantie en mijn internetverbinding heb ik nog niet rond....Ik baal er ontzettend van, maar kan ik ergens onderaan de lijst geplaats worden? Ik wil graag meeschrijven, maar zo'n lap tekst op mijn mobiel produceren lijkt me niet wat Sad
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal - Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26) - Pagina 7 Empty Re: Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 20:46

Spannend en fijn zo'n adempauze hahaha.. ik ben wel benieuwd hoe het met het meisje afloopt, en frida natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 21:55

L!ND@ schreef:Meiden, ik ben nu aan de beurt, maar ik ben op vakantie en mijn internetverbinding heb ik nog niet rond....Ik baal er ontzettend van, maar kan ik ergens onderaan de lijst geplaats worden? Ik wil graag meeschrijven, maar zo'n lap tekst op mijn mobiel produceren lijkt me niet wat Sad
Ik vind het geen probleem, dan is nu Minneke aan de beurt en zetten we jouw onderaan. smile
Ik ben ook benieuwd hoe het afloopt met dat meisje in de schuur!!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 22:06

Spannend !!!

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 5 sep 2011 - 22:47

Wat een spannend verhaal zeg! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ ma 5 sep 2011 - 23:42

Sweety schreef:
L!ND@ schreef:Meiden, ik ben nu aan de beurt, maar ik ben op vakantie en mijn internetverbinding heb ik nog niet rond....Ik baal er ontzettend van, maar kan ik ergens onderaan de lijst geplaats worden? Ik wil graag meeschrijven, maar zo'n lap tekst op mijn mobiel produceren lijkt me niet wat Sad
Ik vind het geen probleem, dan is nu Minneke aan de beurt en zetten we jouw onderaan. smile
Ik ben ook benieuwd hoe het afloopt met dat meisje in de schuur!!
thanks! Ik had er nog zo aan gedacht en het loopt ineens als een speer. Ik vind het superspanned en het lijkt me leuk om nog wel mee te schrijven. Ik had al een heel idee in mijn hoofd ;-) Nu hoop ik alleen niet dat ik de hele boel in de war schop!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:53

...

'Verdomme!' roept Sven uit als hij in zijn achteruitkijkspiegel de politieauto ontdekt. ''Wat moeten we doen?'
'Wat moeten we doen?' vraag ik vertwijfeld. 'De auto aan de kant zetten natuurlijk. Als we de politie vertellen wat er gebeurd is, dan kunnen ze Frida gaan zoeken. Wie weet hoe ze er aan toe is! En wat dacht je van dat arme meisje in de schuur?'
'Jezus Emilie, denk eens na! Wat denk je dat de politie er van zal zeggen als we ze vertellen dat ik een vrouw voor dood achter heb gelaten? Dat we een auto gejat hebben? En als klap op de vuurpijl; dat ze een mes vinden waar jouw vingerafdrukken op staan?'
'Maar we hebben toch niks misdaan? Ze kunnen ons toch niet vasthouden voor iets dat we niet gedaan hebben? We moeten gewoon vertellen wat we weten. Wat er precies gebeurd is. Dan zijn we veilig. Dan komt alles weer goed en kunnen we terug naar Nederland.' Ik merk dat de toon in mijn stem is veranderd van vastberaden in smekend.

Intussen rijdt Sven nog steeds op een flinke afstand achter de politieauto aan. Hij ziet er wanhopig en bang uit. Zijn ogen zijn bloeddoorlopen en er lopen straaltjes zweet langs de zijkanten van zijn gezicht. Ik denk terug aan de dag dat we elkaar leerden kennen. Het is pas een maand geleden, maar het voelt als eeuwen terug op dit moment. Ik was net aan mijn tweede glas witte wijn begonnen toen ik Sven binnen zag lopen. Met zelfverzekerde passen liep hij het café binnen waar ik met mijn zus had afgesproken. Hij hing zijn leren jack over een stoelleuning en begroette enthousiast de barman, die hij goed leek te kennen.
'Heb je nog iets van papa en mama gehoord de afgelopen week?'
'Hè, wat zeg je?' reageer ik afwezig, terwijl ik probeer zo onopvallend mogelijk vanachter mijn glas wijn naar Sven te gluren. 'Of je nog iets van papa en mama gehoord hebt.'
'Uhm, nee. Jij wel?' Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe hij zijn glas bier in een paar teugen naar binnen giet. Nonchalant strijkt hij met zijn hand door zijn haren en veegt zijn mond af. Plotseling kijkt hij rechtstreeks mijn kant op. Onze ogen ontmoeten elkaar een fractie van een seconde, voordat ik mijn hoofd snel in de richting van Linda terugdraai. Ik voel dat mijn wangen rood worden en ik ben blij dat het in het café schemerig is.
'Jij nog een glaasje?' Terwijl ik Linda's glas bijvul, voel ik iets langs mijn schouder strijken. Ik kijk op. Rechtstreeks in de ogen van Sven. 'Mag ik erbij komen zitten?' vraagt hij nonchalant.

'Emilie! Hoor je wel wat ik zeg?' Sven kijkt me van op zij geïrriteerd aan. 'Als ze ons iets vragen over deze auto, dan zeggen we dat we hem geleend hebben, oke? We hebben hem geleend van de eigenaars van het guesthouse om onderdelen voor onze motor te kunnen halen in Stavanger Kristiansand. Ze hebben geen enkele reden om dat niet te geloven. Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat ze verder nog van niks weten. Doe jij maar alsof je geen woord Engels spreekt, dan voer ik het woord. Begrepen?'
Ik knik onzeker. 'En Frida dan?' wil ik vragen. Maar de woorden blijven steken in mijn keel. Wat nou als ze de waarheid niet geloven? Als ze denken dat wij iets te maken hebben met dat opgesloten meisje en Frida die gewond is? Ik snap dat Sven het risico niet durft te nemen, maar ik voel me misselijk worden als ik denk aan de twee vrouwen die onze hulp nodig hebben. Dit kunnen we niet maken!

Terwijl ik koortsachtig nadenk, parkeert Sven de auto achter de politiewagen. Twee agenten stappen uit en lopen onze kant op...

Laatst aangepast door Minneke op di 6 sep 2011 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Middleme di 6 sep 2011 - 8:02

Nice! Het eerste wat in me opkomt: ze zijn toch richting Kristiansand gereden en niet richting Stavanger? Maar dat kun je natuurlijk ook makkelijk oplossen :P
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 8:10

Spannend Minneke! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Jade di 6 sep 2011 - 8:20

Spannend dames! Cool

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Admin di 6 sep 2011 - 8:23

Heb even alles wat tot nu toe is gepost in de openingspost gezet Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme di 6 sep 2011 - 8:25

Admin schreef:Heb even alles wat tot nu toe is gepost in de openingspost gezet Very Happy

Super! Leest het allemaal nog makkelijker smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 8:26

Ik vind dit echt een zeer geslaagd topic !

Minneke goed geschreven !

Gast
Gast

Bericht  Cato di 6 sep 2011 - 8:59

Super topic ! cheers
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gizmo di 6 sep 2011 - 9:05

Spannend!! Ben benieuwd hoe het verder gaat Very Happy
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Pien di 6 sep 2011 - 9:09

Echt zo leuk dit... Ben nu al benieuwd naar de volgende!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 9:18

Wat schrijf jij ook leuk, Minneke!

Gast
Gast

Bericht  LotteK di 6 sep 2011 - 10:12

Wat blijft het spannend!!
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 14:03

Leuk stuk, Minneke!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 19:09

Pien schreef:Echt zo leuk dit... Ben nu al benieuwd naar de volgende!!!

+1, echt een leuk topic !

Gast
Gast

Bericht  nina di 6 sep 2011 - 20:12

Mama_van2 schreef:
Pien schreef:Echt zo leuk dit... Ben nu al benieuwd naar de volgende!!!

+1, echt een leuk topic !
Jaa inderdaad!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 21:20

Elodie schreef:Wat schrijf jij ook leuk, Minneke!

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:28

Snoepy87 schreef:
Elodie schreef:Wat schrijf jij ook leuk, Minneke!

+1

Dank jullie smile Leuk om te horen!

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 6 sep 2011 - 23:57

Help! Mijn zusje is nu een week hier op bezoek, dus heb ik geen tijd om het verhaal te schrijven! Is het misschien een goed idee om naar de volgende te gaan? Dan sluit ik weer achter aan.
Sorry dames, Sad Ze heeft mij verrast met een bezoekje smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Lejow wo 7 sep 2011 - 2:47

Oef, wat spannend zeg hahaha ik zie het ook gewoon helemaal voor me Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 17 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: