Eind augustus en wat ligt er in de winkel?
+24
Zora
Lady Starstruck
Shy
Lejow
Flippin' Bitch
SoGood
Monte
Tania
Marin
Kaboutertje
Spring
Ella
Ugly Betty
Rebecca
girli
Serena
Caramba
Starla
Angela_1986
patjuhhh
CCC
Paper Crown
Rush
Susan
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Eind augustus en wat ligt er in de winkel?
Voor mijn gevoel komt het ieder jaar eerder. Maar dat zal wel aan mij liggen. Maar het moet nog herfst worden. Kan dat niet eerst? En dan het Sinterklaas snoep pas in de winkels
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
LS, het is toch al weken herfst?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:LS, het is toch al weken herfst?
Haha daar heb je een punt Ik heb het nu zelfs alweer steenkoud. Ik vertik het om de verwarming nu al aan te zetten.
Lady Starstruck- Ratel
Haha ja de Jumbo in Groningen is er ook altijd vroeg bij. Vorig jaar kwam ik terug van zomervakantie, lagen die dingen er al. Ik vind het toch een beetje zonde, minder speciaal op deze manier.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:jullie zeggen nu wel allemaal al van nu al dat kan niet enzo. Maar over de kerstspullen die nu al in de winkel liggen hoor ik niks. Terwijl dat toch een paar weken later is dan sinterklaas.
Ik vind het evengoed belachelijk dat er nu ook al kerstspullen in de winkel liggen. Oktober lijkt mij vroeg genoeg voor Sinterklaas/kerstspullen maar goed, wie ben ik?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow schreef:Ik ben aankomende zondag jarig en het ligt al jaren met mijn verjaardag al in de winkel.
En elk jaar vind ik het vroeg
Gast- Gast
Sogood schreef:
Chocolade pepernoten....
+1000000000.
Gast- Gast
Ach het lijkt alsof het al wekenlang herfst is, dus de pepernoten met warme chocolademelk mogen van mij wel komen
Het blijft natuurlijk belachelijk dat het alweer zo vroeg in de winkels ligt, maar ja dat is ieder jaar.
Meestal probeer ik het zolang mogelijk uit te stellen om te kopen. Ik vind de schuimpjes en de kikkers en muizen overigens het lekkerst
Het blijft natuurlijk belachelijk dat het alweer zo vroeg in de winkels ligt, maar ja dat is ieder jaar.
Meestal probeer ik het zolang mogelijk uit te stellen om te kopen. Ik vind de schuimpjes en de kikkers en muizen overigens het lekkerst
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
ThinkPink schreef:Ach het lijkt alsof het al wekenlang herfst is, dus de pepernoten met warme chocolademelk mogen van mij wel komen
Oooow die muizen vind ik zo vies. Ik weet niet wat erin zit. Maar mijn vullingen barsten ervan uitelkaar.
Lady Starstruck- Ratel
Ik zag zaterdag bij de bakker ook al pepernoten liggen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Chipp schreef:Lejow schreef:Ik ben aankomende zondag jarig en het ligt al jaren met mijn verjaardag al in de winkel.
En elk jaar vind ik het vroeg
Daarom ook ieder jaar hetzelfde topic.
Gast- Gast
Ik ben er blij mee.
Edit: Al is het niet heel gunstig voor mijn lijn natuurlijk.
Edit: Al is het niet heel gunstig voor mijn lijn natuurlijk.
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
kan me er nu al op verheugen Maar dan wel maar 1 of 2 per keer, anders is het teveel.Lady Starstruck schreef:ThinkPink schreef:Ach het lijkt alsof het al wekenlang herfst is, dus de pepernoten met warme chocolademelk mogen van mij wel komen
Oooow die muizen vind ik zo vies. Ik weet niet wat erin zit. Maar mijn vullingen barsten ervan uitelkaar.
Dat strooigoed is trouwens ook lekker met al die snoepjes erin!
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:kan me er nu al op verheugen Maar dan wel maar 1 of 2 per keer, anders is het teveel.Lady Starstruck schreef:ThinkPink schreef:Ach het lijkt alsof het al wekenlang herfst is, dus de pepernoten met warme chocolademelk mogen van mij wel komen
Dat strooigoed is trouwens ook lekker met al die snoepjes erin!
De chocoladeletters zijn al jaren mijn favoriete snoepgoed van Sinterklaas. Maar dat is chocolade. En ik ben behoorlijk chocolade verslaafd.
Lady Starstruck- Ratel
Dat is ook lekker, vooral witte chocoladeletters!Lady Starstruck schreef:
De chocoladeletters zijn al jaren mijn favoriete snoepgoed van Sinterklaas. Maar dat is chocolade. En ik ben behoorlijk chocolade verslaafd.
Eigenlijk vind ik alles lekker: pepernoten, kruidnoten, taaitaai, strooigoed, schuimpjes en kikkers en muizen. Voor mij komt de goede tijd er weer aan haha. Maar toch wacht ik nog even met het in huis halen, het is tenslotte nog zomer
ThinkPink- Prater
K vind t belachelijk...
Wij gaan altijd de 1e week van sept op vakantie,en als we terugkomen liggen de supermarkten weer vol.
Ik vind dat er pas sint spullen in de winkel mogen liggen na de herfstvakantie...eerder niet... Hoezo de kids gek maken?
Wij gaan altijd de 1e week van sept op vakantie,en als we terugkomen liggen de supermarkten weer vol.
Ik vind dat er pas sint spullen in de winkel mogen liggen na de herfstvakantie...eerder niet... Hoezo de kids gek maken?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:K vind t belachelijk...
En niet alleen de kids Ik heb mede dankzij dit topic al de hele dag zin in chocoladepepernoten.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
JaneDoe schreef:K vind t belachelijk...
+ 1
3 maanden met stuiterende kleuters omdat het al 'bijna' Sinterklaas is
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:JaneDoe schreef:K vind t belachelijk...
+ 1
3 maanden met stuiterende kleuters omdat het al 'bijna' Sinterklaas is
Ja dat is zo. Maar ik vind het wel lekker dat het er weer is. Hahaha
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)
» zonvakantie eind augustus...wanneer boeken gunstige prijzen?
» Winkel A versus winkel B
» Gestopt met de pil in Augustus!
» Thailand in Augustus
» zonvakantie eind augustus...wanneer boeken gunstige prijzen?
» Winkel A versus winkel B
» Gestopt met de pil in Augustus!
» Thailand in Augustus
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: