Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eind augustus en wat ligt er in de winkel?

+24
Zora
Lady Starstruck
Shy
Lejow
Flippin' Bitch
SoGood
Monte
Tania
Marin
Kaboutertje
Spring
Ella
Ugly Betty
Rebecca
girli
Serena
Caramba
Starla
Angela_1986
patjuhhh
CCC
Paper Crown
Rush
Susan
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Eind augustus en wat ligt er in de winkel? Empty Eind augustus en wat ligt er in de winkel?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:44

Eind augustus en wat ligt er in de winkel? 37099-500-500-fit

Ik vond deze net onder de nieuwste artikelen op de Action website.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Eind augustus en wat ligt er in de winkel? Empty Re: Eind augustus en wat ligt er in de winkel?

Bericht  Susan zo 28 aug 2011 - 22:45

Beter mee verlegen dan om verlegen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Eind augustus en wat ligt er in de winkel? Empty Re: Eind augustus en wat ligt er in de winkel?

Bericht  Rush zo 28 aug 2011 - 22:47

Zijn er al chocolade pepernoten?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Paper Crown zo 28 aug 2011 - 22:47

Nou, ik zag op het nieuws dat er in een Groningse supermarkt pepernoten liggen.. :shock:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  CCC zo 28 aug 2011 - 22:47

Oooh neeee! :shock: Nu al...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:48

Echt belachelijk..

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh zo 28 aug 2011 - 22:48

Ahhhh, pepernoten... hoop dat die ook snel komen. Of zijn die er ook al??
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:50

patjuhhh schreef:Ahhhh, pepernoten... hoop dat die ook snel komen. Of zijn die er ook al??

Ze zijn al in de winkel. Weet alleen zo niet even welk filiaal.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 zo 28 aug 2011 - 22:51

Haha toevallig hadden we 't hier gisteravond in ander topic ook over. Eigenlijk vind ik, uit principe, dat ik geen pepernoten mag eten voordat Sinterklaas in het land is maar ja, dat is toch wel erg moeilijk als ze nu al in de winkel liggen... laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:55

Ik begrijp best dat ze iets eerder komen, lang leve de commercie. Maar eind augustus al? Nee, dat gaat me toch iets te snel.

Gast
Gast

Bericht  Starla zo 28 aug 2011 - 22:56

Haha nu al? Ik mag van mezelf geen sinterklaassnoep voor de sint op tv aankomt. Ik ben dol op die kikkers en muizen, en borstplaat, hmmm! Anders is er geen beginnen meer aan.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caramba zo 28 aug 2011 - 22:58

Vind dat wel erg vroeg! De vakanties zijn hier nog niet eens echt voorbij, en dan al die meuk in de schappen, TSJONG.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:58

Dit is ook een jaarlijks terugkerend topic :P ze liggen elk jaar eind augustus/begin september in de winkel. Action heeft ook al een paar weken kerstspullen (kaarten in elk geval). Ik ben nog aan het wachten op de chocoladepepernoten, die heb ik nog niet gezien!

Gast
Gast

Bericht  Serena zo 28 aug 2011 - 23:00

elk jaar weer dezelfde discussie en verbaasde gezichten, terwijl ze stiekem al een aantal jaar vanaf de laatste week augustus in de winkel liggen :P

Ik vind het zelf ook te vroeg hoor, maarja lang leven de commercie!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Serena zo 28 aug 2011 - 23:01

Arden schreef:Dit is ook een jaarlijks terugkerend topic :P ze liggen elk jaar eind augustus/begin september in de winkel. Action heeft ook al een paar weken kerstspullen (kaarten in elk geval). Ik ben nog aan het wachten op de chocoladepepernoten, die heb ik nog niet gezien!

Moet je bij een roze bakker kijken daar liggen ze vaak dan ook wel meteen Wink
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:01

Ik heb een zwak voor kikkers & Muizen en chocolademunten. Heerlijk! Maar ik mag van mezelf inderdaad niet eerder dan dat de Goedheiligman is aangekomen.

Gast
Gast

Bericht  girli zo 28 aug 2011 - 23:02

Ik heb ook al kerstkaarten gezien bij de Boekenvoordeel.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:05

Belachelijk! Verwarrend voor kids ''mama, papa, waar is Sinterklaas?''.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:05

Leuk als je juf bent van een kleuterklas. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rebecca zo 28 aug 2011 - 23:05

Ik heb vorige week zaterdag ook al pepernoten gespot bij de Jumbo hier in het dorp...moet er nu nog even niet aan denken!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Susan zo 28 aug 2011 - 23:16

Caribbeanlover schreef:Belachelijk! Verwarrend voor kids ''mama, papa, waar is Sinterklaas?''.

'Sommige mensen verheugen zich zo op Sinterklaas dat ze nu alvast kruidnoten willen eten.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ugly Betty zo 28 aug 2011 - 23:21

Starla schreef:Haha nu al? Ik mag van mezelf geen sinterklaassnoep voor de sint op tv aankomt. Ik ben dol op die kikkers en muizen, en borstplaat, hmmm! Anders is er geen beginnen meer aan.

Wat is borstplaat?

Ik vind het wel vroeg, maar kan de pepernoten niet weerstaan dus koop ze zodra ik ze in de winkel zie liggen Embarassed
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:23

jullie zeggen nu wel allemaal al van nu al dat kan niet enzo. Maar over de kerstspullen die nu al in de winkel liggen hoor ik niks. Terwijl dat toch een paar weken later is dan sinterklaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:24

Ik heb niets met kerst. :P

Gast
Gast

Bericht  Starla zo 28 aug 2011 - 23:29

Borstplaat zijn van die platte kleffige plakjes suiker met een smaakje. (Volgens wikipedia gemaakt van suiker, water of melk, en cacao of vanille.) Daar maken ze ook van die suikerbeesten van.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: