Eind augustus en wat ligt er in de winkel?
+24
Zora
Lady Starstruck
Shy
Lejow
Flippin' Bitch
SoGood
Monte
Tania
Marin
Kaboutertje
Spring
Ella
Ugly Betty
Rebecca
girli
Serena
Caramba
Starla
Angela_1986
patjuhhh
CCC
Paper Crown
Rush
Susan
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Eind augustus en wat ligt er in de winkel?
Las net in de krant dat de pepernoten in groningen al weer in een winkel gezien zijn
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad, elk jaar hetzelfde topic.
Ik vind het ook te vroeg. Verkoop ze dan gewoon het hele jaar.. Dan is het speciale er gelijk helemaal af..
Je gaat nu toch ook niet alvast een kerstboom kopen?
Ik vind het jammer. Het is aan ieder voor zich om ze wel of niet te kopen maar een stukje magie van Sinterklaas en Kerst gaat zo verloren vind ik.
Ik vind het ook te vroeg. Verkoop ze dan gewoon het hele jaar.. Dan is het speciale er gelijk helemaal af..
Ik vind het jammer. Het is aan ieder voor zich om ze wel of niet te kopen maar een stukje magie van Sinterklaas en Kerst gaat zo verloren vind ik.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
In de Palace Promenade in Scheveningen zat vroeger een kerstwinkel, die was er het hele jaar door.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Caribbeanlover schreef:Belachelijk! Verwarrend voor kids ''mama, papa, waar is Sinterklaas?''.
'Sommige mensen verheugen zich zo op Sinterklaas dat ze nu alvast kruidnoten willen eten.'
Dan wachten ze maar ff. Jij zou toch beter moeten weten met kids.
Gast- Gast
Biancy schreef:Inderdaad, elk jaar hetzelfde topic.
Ik heb de paasboom alvast opgezet.
Gast- Gast
Dat is het antwoord wat ze zou geven als haar kinderen er naar vragenCaribbeanlover schreef:Susan schreef:Caribbeanlover schreef:Belachelijk! Verwarrend voor kids ''mama, papa, waar is Sinterklaas?''.
'Sommige mensen verheugen zich zo op Sinterklaas dat ze nu alvast kruidnoten willen eten.'
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Megara schreef:Ik heb niets met kerst.
Me too. Verheug me er nu alweer op...............not!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Susan schreef:Caribbeanlover schreef:Belachelijk! Verwarrend voor kids ''mama, papa, waar is Sinterklaas?''.
Ik geef een voorbeeld wat je zou kunnen antwoorden op de vraag waar Sinterklaas is. Voor de rest zal het mij en mijn kinderen echt een biet zijn of er Sinterklaassnoep in de winkel ligt in augustus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
achja ik heb in een tuincentrum gewerkt en daar kwamen in juli al de eerste kerstspullen binnen en in augustus begonnen we met de tuinmeubels opruimen en het opbouwen van kerst. 1 oktober gaat ie daar nog steeds open. Ik vond het in oktober enzo altijd erg leuk maar tegen de tijd dat het eens kerst was had ik er al genoeg van haha. Ben blij dat ik daar nu niet meer mee te maken heb.
Gast- Gast
Daar zijn ze inderdaad lekker vroeg mee.. Maar maakt mij niet uit, ik geef echt he-le-maal niks om al dat snoep en pepernoten. Dan heb ik liever japanse mix, of chips.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb zoooooo'n zin in chocoladepepernoten maar ik moet afvallen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Ik heb zoooooo'n zin in chocoladepepernoten maar ik moet afvallen.
Dan maar als kleine beloning instellen? Dat je in het weekend een handje mag als het door de week goed ging? Of is dan het hek van de dam? In die dingen kan ik ook zo dooreten.
Gast- Gast
Ach het is er weer voor. Warme chocomelk met pepernoten
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Megara schreef:Joy_ schreef:Ik heb zoooooo'n zin in chocoladepepernoten maar ik moet afvallen.
Dan maar als kleine beloning instellen? Dat je in het weekend een handje mag als het door de week goed ging? Of is dan het hek van de dam? In die dingen kan ik ook zo dooreten.
Ik denk niet dat ik dat aan kan. Maar denk dat ik in september 1 zak mag, in oktober 1 zak en november 1 zak.. En dan december heb je tenminste een excuus.
Marin- Lady Post-a-lot
Sinterklaas en kerst betekent altijd dat ik bijna jarig ben! Maar elke keer word ik weer genept en ik moet ik nog heeeeel lang wachten. Misleiding.
Gast- Gast
haha en dan zeker de allergrootste zak uitkiezen? Ik kan er ook nooit vanaf blijven, als ik pepernoten koop is de zak binnen een paar dagen op. Mijn excuus: of ik het nou in een keer eet of een paar weken over doe, het blijft 1 zak(al moet ik dan weer niet een tweede kopen omdat ik niets in huis meer heb )Joy_ schreef:Megara schreef:Joy_ schreef:Ik heb zoooooo'n zin in chocoladepepernoten maar ik moet afvallen.
Ik denk niet dat ik dat aan kan. Maar denk dat ik in september 1 zak mag, in oktober 1 zak en november 1 zak.. En dan december heb je tenminste een excuus.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:haha en dan zeker de allergrootste zak uitkiezen? Ik kan er ook nooit vanaf blijven, als ik pepernoten koop is de zak binnen een paar dagen op. Mijn excuus: of ik het nou in een keer eet of een paar weken over doe, het blijft 1 zak(al moet ik dan weer niet een tweede kopen omdat ik niets in huis meer heb )Joy_ schreef:Megara schreef:Joy_ schreef:Ik heb zoooooo'n zin in chocoladepepernoten maar ik moet afvallen.
Hahaha nee want de grootste zak is van de Euroshopper maar die vind ik niet lekker. Die van Bolletje zijn 't lekkerst.
Ik heb nu ook al geen weken meer snoep/lekkers in huis, en dan eet ik ook niets. Dus daarom gaat het met 1 zak best goed denk ik. Maar gelukkig is het nog niet zover
Marin- Lady Post-a-lot
Je kunt ook al kerstkaartjes en kersthuisjes etc kopen bij de Action.. Heb je in ieder geval de leukste kaartjes!
Gast- Gast
hier hadden ze alleen wat kaarten en nog wat klein spul heb wel ff getwijfeld of ik al kaarten mee zou nemen. Maar in het dorp bij de boekenwinkel lagen de kerstkaarten er ook al.
Gast- Gast
Ohhhhh lekker! Dit jaar mag ik me er lekker zonder schuldgevoel aan vergrijpen!
Mijn tante schrijft trouwens traditiegetrouw ieder jaar al de kerstkaarten in oktober en stipt 6 dec gaan ze de deur uit
Mijn tante schrijft trouwens traditiegetrouw ieder jaar al de kerstkaarten in oktober en stipt 6 dec gaan ze de deur uit
Gast- Gast
Chocolade pepernoten....
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb de eerste kerststadjes al weer gespot in het tuincentrum, en pepernoten ook inderdaad.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben aankomende zondag jarig en het ligt al jaren met mijn verjaardag al in de winkel.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het eerste wat door mijn hoofd schoot was pepernoten, zat er niet ver naast haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)
» zonvakantie eind augustus...wanneer boeken gunstige prijzen?
» Winkel A versus winkel B
» Gestopt met de pil in Augustus!
» Thailand in Augustus
» zonvakantie eind augustus...wanneer boeken gunstige prijzen?
» Winkel A versus winkel B
» Gestopt met de pil in Augustus!
» Thailand in Augustus
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: