Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

+2
Mermaid
Atelier Madame
6 plaatsers

Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Atelier Madame do 10 mei 2012 - 23:02

Goed een vakantietopic omdat ik nu even door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben pop zoek naar een korte strandvakantie voor mij en mijn vriend eind augustus.

De eisen zijn als volgt:
-vertrek op dinsdag 27 augustus (bij voorkeur zo vroeg mogelijk)
-terug op zondag de 2e
-Strand aanwezig
-Bereikbaar vanaf het vliegveld met O.V.
-Budget +- 350 euro pp
-accommodatie bij voorkeur hotel of appartement

Ik heb echt al zoveel gezocht op de website van Ryanair en Easyjet, maar vanaf eindhoven vliegen ze dus nergens heen op die dinsdag (maastricht is onbereikbaar voor ons).

Iemand nog ideeen voor een goedkope strandvakantie?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 23:11

Ik wilde eigenlijk weer Malta gaan zeggen Laughing
Maar daar is niet echt veel zandstrand. Kun je niet via bv correndon iets goedkoops vinden?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Atelier Madame do 10 mei 2012 - 23:19

Malta lijkt mij wel super!

Het probleem met veel aanbieders zoals Arke en Corendon is dat ze alleen maar pakketreizen aanbieden. Op zich is dat geen probleem, maar de periode past vaak net niet in onze periode. Daarom is het voor ons makkelijker om een los ticket en los hotel te boeken. En hoewel ik daar heel veel ervaring mee heb, vind ik het nu dus lastig om een goed ticket te vinden. Ben nu eens aan het kijken op de website van transavia, zag dat ik daar voor rond de 150 euro ook kan vliegen naar allerlei bestemmingen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Marin vr 11 mei 2012 - 2:06

Ik weet niet of je deze link kunt zien:

http://www.elizawashere.nl/collectie/zoeken.htm?N=42+4294966846+4294967195+4294967206

Maar ik heb bij Elizawashere precies de vertrekdag opgegeven en je budget, en dan komt er dit uit. Kan je zelf even kijken naar de andere eisen. Alleen is het eigen vervoer, maar ik denk dat je met KLM voor onder de 100 euro ook wel kunt vliegen, en anders Vueling proberen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Blond vr 11 mei 2012 - 4:16

Kijk eens bij Jiba, daar kun je ook reizen van korte duur boeken. En je ziet vaak direct je vliegtijden. + niet te duur.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Joli86 vr 11 mei 2012 - 20:26

Atelier Madame schreef:Goed een vakantietopic omdat ik nu even door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben pop zoek naar een korte strandvakantie voor mij en mijn vriend eind augustus.

De eisen zijn als volgt:
-vertrek op dinsdag 27 augustus (bij voorkeur zo vroeg mogelijk)
-terug op zondag de 2e
-Strand aanwezig
-Bereikbaar vanaf het vliegveld met O.V.
-Budget +- 350 euro pp
-accommodatie bij voorkeur hotel of appartement

Ik heb echt al zoveel gezocht op de website van Ryanair en Easyjet, maar vanaf eindhoven vliegen ze dus nergens heen op die dinsdag (maastricht is onbereikbaar voor ons).

Iemand nog ideeen voor een goedkope strandvakantie?

De 27ste is toch een maandag? Ik ben dan nl jarig Wink

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Atelier Madame zo 13 mei 2012 - 18:29

Haha dinsdag 28 idd!

jiba bekeken hebben alleen voorkeur om de vliegtijden dus al te weten dus het wordt wss toch een charter.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 3:29

Ik weet niet waar je woont in NL maar Ryanair vliegt ook vanaf Dusseldorf/Weeze met redelijk wat bestemmingen. Vanaf Nijmegen is het maar 35 minuten rijden (Vanuit Utrecht o.i.d lijkt het mij nog wel te doen.. Volgens mij kom je uit die richting toch :P )


Ik heb even wat gezocht:

Naar Malaga en dan een studio in het centrum totaal 632 euro (via Wimdu, daar kun je losse appartementjes/studio's huren - - Travel like a local noemen ze het ook. Verder kun je ook een goedkopere kiezen, ik had nu een studio van 75 euro per nacht aangeklikt). Ik heb via de website ook 2 appartementen geboekt in Rome en Florence).


Wat ook een super leuke stad is is Madrid.. Alleen niet aan het strand..

Ticket is maar 117 euro voor 2 personen (wel van de 29e tot de 2e) en dan weer via Wimdu een appartementje o.i.d. Deze studio kost 230 euro in totaal

http://www.wimdu.nl/offers/AIG3BZYL?bounds=40.499538%2C-3.584471%2C40.349665%2C-3.781346&checkin_date=29-08-2012&checkout_date=02-09-2012&city=Madrid%2C+Spanje&distance=12&guests=2&lat=40.4247034&lng=-3.6829080&path=madrid%2F2-guests&price_filter[max]=7&price_filter[min]=0&seo_path=%2Fmadrid%2F2-guests&utf8=%E2%9C%93

Dan heb je een leuke vakantie voor maar 347 euro IN TOTAAL Very Happy !! wauw haha dat is wel heel goedkoop.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 3:32

Portugal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Atelier Madame zo 3 jun 2012 - 6:13

In alle drukte nog geen tijd gehad om te reageren.

Punkd thanks voor al het zoekwerk! Madrid ben ik alleen al twee keer geweest dus dat wordt m niet. Malaga is wel een goede, alleen met parkeergelegenheid en kosten geen idee hoe weeZe dan is?

Birgit: Portugal zijn we twee jaar geleden al op rondreis geweest maar is wel een goede optie. Alleen goedkoop vliegen op faro heb ik nog niet echt gevonden.

We denken nu aan Barcelona omdat de stad zo leuk is en strand aanwezig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Zininzon zo 3 jun 2012 - 6:23

Parkeren in Weeze is prima. Je hebt parking 1 en 2. 2 is de goedkoopste, wij betaalden iets van 35 euro voor een week en auto stond echt heel dichtbij de luchthaven (paar honderd meter)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Atelier Madame zo 3 jun 2012 - 6:30

Zininzon schreef:Parkeren in Weeze is prima. Je hebt parking 1 en 2. 2 is de goedkoopste, wij betaalden iets van 35 euro voor een week en auto stond echt heel dichtbij de luchthaven (paar honderd meter)
oh dat is goed om te weten smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Atelier Madame do 7 jun 2012 - 20:12

Ik ben erachter gekomen dat ik waarschijnlijk wat eerder al kan verdedigen, dus we kunnen dit zaterdag al op vakantie Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  281626781

Moet nu dus een zonnige low budget bestemming hebben Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)  Empty Re: Korte zonvakantie eind augustus (evt nabij stad)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum