Nog een paar weken!
+10
Lady4
Highway
Raindrop
Happydobby
Zininzon
boekenwurm83
MissD
Bimbam
silly-one
Monte
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nog een paar weken!
Yoyo, vorig jaar kwamen wij ook pas heel laat aan in het hotel/resort half 11/11u geloof ik. En we konden nog gewoon inchecken en hebben wat gedronken. Ook was er in ons hotel een late nate snack (soep e.d.) vanaf half 12 dus daar hadden we ook nog gebruik van gemaakt.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Caribbeanlover schreef:Yoyo schreef:Ik ga a.s. donderdag en heb er zo'n zin in, maar heb er ook wel spanningen voor!!
Waarheen?
Wij gaan naar Turkije, Gümbet! Ben erg benieuwd. Eerste keer vliegen.. En daarbij komen we ook pas laat aan in het hotel (+/- 23:30). Iemand daar toevallig ervaring mee? Kan je dan nog wel inchecken etc?
1e keer vliegen, spannend hoor, maar stelt niks voor het is net alsof je stil staat haha.
Inchecken kan dag en nacht aangezien gasten continu aankomen en vertrekken dus lijkt me logisch. Anders even bij de reisorganisatie navragen als je het echt wil weten.
Wij komen daar plaatselijke tijd 16.45 aan dus echt tijd om te zwemmen is er niet aangezien het om 19.00 al donker is en je vaak rond 18.00 niet meer in de zwembaden mag ivm het reinigen ervan (chemicalen etc).
Bovendien pakken we altijd sowieso eerst de koffers uit ongeacht hoe laat we aankomen.
Terug vertrekken we pas 18.30 plaatselijke tijd en daar heeft mijn man een grote hekel aan. Hij wil zo vroeg mogelijk weg, want nu moet je rond 12.00 uitchecken en dan kan je je bagage bij de receptie achterlaten dus een kamer heb je niet meer.
Vaak kan je tegen een vergoeding de kamer langer boeken, maar dat doen we niet.
We hebben al een aantal keren meegemaakt dat we terug zo laat pas vertrokken en dan kregen we wel gelukkig gratis een kamer waar we iig even konden douchen en omkleden voor ongeveer 30 min.
Gast- Gast
Punk'd schreef:bleughh ik ben al sinds winter 2009/2010 niet niet meer echt op vakantie geweest.
Volgend jaar ga ik het lekker dubbel inhalen..
Heel veel plezier in mexico cbl!!
Groot gelijk meid! Weet je al waar je heen wil?
Thanks, gaat zeker lukken :flower:
Gast- Gast
Wanneer vertrek je CBL?
Ik moet ook nog heel eventjes wachten Heb er zin in!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend Yoyo dat je voor het eerst gaat vliegen! Opzich stelt het niet veel voor. Alleen heb ik toch altijd wel kriebels haha.
Inchecken kan trouwens dag en nacht zoals CBL ook al zei.
Wij vertrekken volgende week en ons vliegtuig vertrekt om half 11 's avonds in Keulen. Dan komen we dus ook 's nachts aan (4 a 5 uur vliegen).
Inchecken kan trouwens dag en nacht zoals CBL ook al zei.
Wij vertrekken volgende week en ons vliegtuig vertrekt om half 11 's avonds in Keulen. Dan komen we dus ook 's nachts aan (4 a 5 uur vliegen).
Raindrop- Ratel
Snowflake schreef:Wanneer vertrek je CBL?
Over een aantal weken.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Snowflake schreef:Wanneer vertrek je CBL?
Over een aantal weken.
Leuk! Veel plezier alvast!
Raindrop- Ratel
Caribbeanlover schreef:Jij ook he. Waar ga je heen?
Thanks Ik ga naar Egypte. Jij naar Mexico he?
Raindrop- Ratel
Yep. Egypte, ook leuk wil ik ooit eens heen, maar ben een beetje bang ivm aanslagen die daar vaak voorkomen.
Hoeveel dagen/weken ga je? Ga je rondtrekken of niksen zoals ik?
Gast- Gast
Ik ga overmorgen! Heerlijk; heb er zin in!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Caribbeanlover schreef:Yep. Egypte, ook leuk wil ik ooit eens heen, maar ben een beetje bang ivm aanslagen die daar vaak voorkomen.
Ik ga een week en jij?
Wij gaan ook voornamelijk niksen haha. Alleen willen we wel wat tripjes gaan doen zoals snorkelen (grote kans dat we dan ook dolfijnen in het wild gaan zien) en gaan quad rijden in de woestijn.
Leuk Highway! Waar ga je heen?
Raindrop- Ratel
We gaan 2 wkn, vind 2 zo kort en zeker die kant op.
Highway leuk en idd waar ga je heen?
Highway leuk en idd waar ga je heen?
Gast- Gast
Ik ga naar Rovinj, Kroatie. Wel met de bus, dus dat wordt even afzien helaas. Wij gaan 10 dagen. Jullie ook veel plezier!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Heerlijk vooruitzicht hè! Ik vlieg over zes weken naar Cyprus.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Caribbeanlover schreef:MissD schreef:Jaaaa!!!! De 11e vliegen we 's nachts naar Madeira... heb er zo'n zin in. Eventjes anderhalve week weg.
Vind het ook wel lekker, iedereen is al weggeweest en allang weer aan het werk. En dan gaan wij lekker nog eventjes samen weg.
Slim dat je hier neerzet wanneer je weggaat. Niks gehoord over diefstallen als men het en plein public neerzetten wanneer ze weggaan?
Kan ik me niet echt druk om maken... er is gewoon iemand die dan in ons huis is alle dagen die wij weg zijn.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik zet ook nergens neer wanneer we gaan. Ik ben echt veel te bang dat er dan een dief komt ofzo haha.
Raindrop- Ratel
Ik ook niet, maar ik denk dat het hier niet te achterhalen is of wel?
Een bekend stel, zij dan had op de dag van vertrek op haar FB gezet ''nog een paar uur en dan gaan we op vakantie'' dat vind ik best dom!
Een bekend stel, zij dan had op de dag van vertrek op haar FB gezet ''nog een paar uur en dan gaan we op vakantie'' dat vind ik best dom!
Gast- Gast
Ja inderdaad! Ik zie dat ook heel veel mensen doen. Ik zou dat zelf echt nooit doen!
Raindrop- Ratel
Wij gaan pas volgende zomer weer op vakantie. We gaan dan op verlate honeymoon.... Iemand nog een leuke tip voor buiten Europa?
CBL: Mexico lijkt me heel mooi! Maar ben wat bang voor die drugsoorlog daar...
CBL: Mexico lijkt me heel mooi! Maar ben wat bang voor die drugsoorlog daar...
Gast- Gast
Men overdrijft zo over Mexico met namen de amerikanen ''is het er wel veilig?'' zulke verhalen heb ik te vaak op youtube gezien.
Bij de grens met amerika moet je idd niet zijn, maar er zijn genoeg delen waar het wel veilig is anders komen er ook niet zoveel toeristen.
Mijn tip is dus ga daar heen voor honeymoon.
Bij de grens met amerika moet je idd niet zijn, maar er zijn genoeg delen waar het wel veilig is anders komen er ook niet zoveel toeristen.
Mijn tip is dus ga daar heen voor honeymoon.
Gast- Gast
Woensdag terug gekomen, dus heb het er helaas alweer op zitten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gaan vrijdag!!! Zoveel zin in, 2 jaar niet weggeweest, we gaan 11 dagen naar Tenerife
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Een paar vraagjes
» Paar dagen weg in Dec...waarheen??
» in je eentje een paar dagen weg
» Alleen een paar dagen weg
» Paar daagjes Friesland
» Paar dagen weg in Dec...waarheen??