Nog een paar weken!
+10
Lady4
Highway
Raindrop
Happydobby
Zininzon
boekenwurm83
MissD
Bimbam
silly-one
Monte
14 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nog een paar weken!
Ik heb het er al op zitten, maar ik wens jou veel plezier! Waar ga je heen?
Gast- Gast
ik helaas ook niet meer. Als ik een baan heb mag ik van mijzelf wel een weekendje weg rond de kerst, maar ja dan eerst maar een baan zien te vinden.
Waar ga je heen CBL? en voor hoelang?
Waar ga je heen CBL? en voor hoelang?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik het eerder heb over een paar maanden als ik weg kan. Een vakantie is iets wat ik het laatst met mijn ex ( dus meer dan 2 jaar geleden) heb gedaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Fijn hè? De meesten hebben het al gehad, maar sommigen kunnen er nog naar uit kijken.. Ik wens je nog veel voorpret en een hele fijne vakantie natuurlijk!
Ook ik heb het nog in het vooruitzicht !
Ik vertrek volgende week dinsdag een weekje naar Andalusië (Jerez/ Sevilla) en krijg a.s. donderdag al vakantie Ik kan niet wachten!
Ook ik heb het nog in het vooruitzicht !
Ik vertrek volgende week dinsdag een weekje naar Andalusië (Jerez/ Sevilla) en krijg a.s. donderdag al vakantie Ik kan niet wachten!
Gast- Gast
Ja ik! Nog twee weken en dan gaan we (eindelijk) op vakantie. Ik heb er ontzettend veel zin in.
We gaan trouwens naar Italië (Gardameer) en rijden daarna verder door Toscane naar de kust. Daar nemen we de boot naar Kroatië. We gaan 2,5 week.
We gaan trouwens naar Italië (Gardameer) en rijden daarna verder door Toscane naar de kust. Daar nemen we de boot naar Kroatië. We gaan 2,5 week.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Caribbeanlover schreef:Veel plezier
Dank je. Jullie ook!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Jaaaa!!!! De 11e vliegen we 's nachts naar Madeira... heb er zo'n zin in. Eventjes anderhalve week weg.
Vind het ook wel lekker, iedereen is al weggeweest en allang weer aan het werk. En dan gaan wij lekker nog eventjes samen weg.
Vind het ook wel lekker, iedereen is al weggeweest en allang weer aan het werk. En dan gaan wij lekker nog eventjes samen weg.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wij gaan zaterdag weg, eeeiiiiiindelijk! ik ben er zo aan toe.
Wij gaan naar Parga (Griekenland) en het is er 30 graden met zon, moeilijk voor te stellen dat ik over 5 dagen in mn bikini in de zon lig
Eerst nog vier daagjes werken pfff
Wij gaan naar Parga (Griekenland) en het is er 30 graden met zon, moeilijk voor te stellen dat ik over 5 dagen in mn bikini in de zon lig
Eerst nog vier daagjes werken pfff
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Veel plezier!
Mijn ouders hebben hun vakantie gecancelled wegens achteruitgang en overlijden van m'n opa. In het najaar gaan we daarom misschien een weekje met ons 3-en weg. Ik ben vóór!
Mijn ouders hebben hun vakantie gecancelled wegens achteruitgang en overlijden van m'n opa. In het najaar gaan we daarom misschien een weekje met ons 3-en weg. Ik ben vóór!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
MissD schreef:Jaaaa!!!! De 11e vliegen we 's nachts naar Madeira... heb er zo'n zin in. Eventjes anderhalve week weg.
Slim dat je hier neerzet wanneer je weggaat. Niks gehoord over diefstallen als men het en plein public neerzetten wanneer ze weggaan?
Gast- Gast
oh ja want dieven weten precies wie MissD is en waar ze woont Het ging over dingen als facebook, mail, hyves omdat mensen daar je naam en achternaam en woonplaats weten en zo je huis hebben gevonden.Caribbeanlover schreef:MissD schreef:Jaaaa!!!! De 11e vliegen we 's nachts naar Madeira... heb er zo'n zin in. Eventjes anderhalve week weg.
Slim dat je hier neerzet wanneer je weggaat. Niks gehoord over diefstallen als men het en plein public neerzetten wanneer ze weggaan?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ga a.s. donderdag en heb er zo'n zin in, maar heb er ook wel spanningen voor!!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Ik ga a.s. donderdag en heb er zo'n zin in, maar heb er ook wel spanningen voor!!
Waarheen?
Gast- Gast
En zowel, als CBL 2 weken niet op het forum is, weten de dieven nu ook dat ze dan in Mexico zit.Monte schreef:oh ja want dieven weten precies wie MissD is en waar ze woont Het ging over dingen als facebook, mail, hyves omdat mensen daar je naam en achternaam en woonplaats weten en zo je huis hebben gevonden.Caribbeanlover schreef:MissD schreef:Jaaaa!!!! De 11e vliegen we 's nachts naar Madeira... heb er zo'n zin in. Eventjes anderhalve week weg.
Gast- Gast
Haha ja idd, ach ik dacht er even niet bij na en idd kan niemand het dan weten toch?
Gast- Gast
Lily schreef:oeh nog precies een maandje en dan gaan wij ook
Waarheen?
Gast- Gast
CBL, veel plezier daar.
Kijk nog even van te voren de film the ruins
Kijk nog even van te voren de film the ruins
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Die was pas op tv toch? Daar heb ik een stukje van gezien. Ik ga niet de ruiien (damn hoe schrijf je dat?) bezoeken en dan nog dan was ik echt noet bang haha, ben dat niet gauw hoor.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Yoyo schreef:Ik ga a.s. donderdag en heb er zo'n zin in, maar heb er ook wel spanningen voor!!
Waarheen?
Wij gaan naar Turkije, Gümbet! Ben erg benieuwd. Eerste keer vliegen.. En daarbij komen we ook pas laat aan in het hotel (+/- 23:30). Iemand daar toevallig ervaring mee? Kan je dan nog wel inchecken etc?
Gast- Gast
bleughh ik ben al sinds winter 2009/2010 niet niet meer echt op vakantie geweest.
Volgend jaar ga ik het lekker dubbel inhalen..
Heel veel plezier in mexico cbl!!
Volgend jaar ga ik het lekker dubbel inhalen..
Heel veel plezier in mexico cbl!!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Een paar vraagjes
» Paar dagen weg in Dec...waarheen??
» in je eentje een paar dagen weg
» Alleen een paar dagen weg
» Paar daagjes Friesland
» Paar dagen weg in Dec...waarheen??
» in je eentje een paar dagen weg
» Alleen een paar dagen weg