Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Paar dagen weg in Dec...waarheen??

+3
Flinder
rapa nui
Lion87
7 plaatsers

Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Lion87 ma 6 dec 2010 - 6:19

Mijn vriend en ik willen een paar dagen weg rond de kerst. We zaten zelf te denken naar Venetië of Parijs...
Heeft iemand nog leuke tips of andere ideeën??

Lion87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:36

Ik was vorig jaar rond deze tijd een lang weekend in Wenen. Prachtige stad en zeker nu rond deze tijd heb je ook van die kerstmarkten waar je over heen zou kunnen gaan. Ik zou er zo weer heen gaan smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:16

Ik en mijn vriend zijn tussen kerst en nieuwjaar in Londen te vinden. Maar het is niet ideaal om te boeken i.v.m. hoge toeslagen die erbij komen. We hebben geluk gehad want we konden nog met de boot weg en gelukkig zijn we nu meer dan de helft goedkoper uit. Voor de trein of vliegen kwamen de kosten voor 4 dagen uit op 1200 euro!!! En dan overdrijf ik niet.

Ook nog een fijne tip probeer www.weekend(je)weg.nl daar vind je soms ook leuke aanbiedingen

Zie trouwens dat je naar Parijs wilt gaat. Is zeker te doen. Maar persoonlijk vind ik de hotels wat minder. dan spreek ik wel over een simpel 2 sterren hotel. Denk dat als je een beetje luxe wilt toch voor 3 sterren of meer moet gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  rapa nui ma 6 dec 2010 - 11:21

Parijs blijft altijd leuk. Venetie weet ik niet of dat leuk is om te doen in de winter is. Wenen is inderdaad een aanrader. Berlijn lijkt me ook wel erg leuk en gezellig met al die kerstmarkten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Flinder ma 6 dec 2010 - 20:43

Parijs is leuk en Rome heb ik eens in november gedaan. Dat is toen erg goed bevallen. Het is veel rustiger bij het vaticaan, maar toen wel een paar graden warmer dan in Nederland (lekker!). Je kunt ook goedkoop naar Barcelona vliegen.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:55

Wij gaan volgende week een midweekje naar Landal. Heeerlijk een luxe huisje met eigen sauna en bubbelbad Laughing
Maarre dat is natuurlijk niet naar Parijs of Venetie.. maar net zo fijn en ook nog eens niet duur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Caresses ma 6 dec 2010 - 21:46

ik zou voor parijs gaan, mooie stad, zeker met de kerst. Dan is alles zo mooi verlicht.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Lion87 ma 6 dec 2010 - 21:51

Bedankt voor de tips!
Wenen ziet er inderdaad erg gezellig uit in deze tijd!! Maar wat een prijsverschillen overal zeg! Even uitzoeken.
We hadden ook bij het Preston Palace gekeken, ziet er op zich ook wel leuk uit, iemand al eens geweest?
Landal leek ons ook leuk, maar dat willen we in februari/maart een keer doen.

Lion87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 22:28

Lion87 schreef:Bedankt voor de tips!
Wenen ziet er inderdaad erg gezellig uit in deze tijd!! Maar wat een prijsverschillen overal zeg! Even uitzoeken.
We hadden ook bij het Preston Palace gekeken, ziet er op zich ook wel leuk uit, iemand al eens geweest?
Landal leek ons ook leuk, maar dat willen we in februari/maart een keer doen.

Ik ben juni 2009 in preston palace geweest, met mijn vriend,schoonouders + schoonbroer + vriendin. Ik vond er om eerlijk te zijn geen bal aan. Het is daar erg druk. Het eten stelt echt niets voor en ik vind het, het geld echt niet waard! Gelukkig hebben wij niet zelf betaald, maar was het voor een 30jarig huwlijks jubileum haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Lion87 ma 6 dec 2010 - 23:59

Razz88 schreef:
Lion87 schreef:Bedankt voor de tips!
Wenen ziet er inderdaad erg gezellig uit in deze tijd!! Maar wat een prijsverschillen overal zeg! Even uitzoeken.
We hadden ook bij het Preston Palace gekeken, ziet er op zich ook wel leuk uit, iemand al eens geweest?
Landal leek ons ook leuk, maar dat willen we in februari/maart een keer doen.

Ik ben juni 2009 in preston palace geweest, met mijn vriend,schoonouders + schoonbroer + vriendin. Ik vond er om eerlijk te zijn geen bal aan. Het is daar erg druk. Het eten stelt echt niets voor en ik vind het, het geld echt niet waard! Gelukkig hebben wij niet zelf betaald, maar was het voor een 30jarig huwlijks jubileum haha.

haha ja zo'n gevoel had ik er ook een beetje over, sowieso met all inclusive, klinkt dan iets te mooi om waar te zijn. En daar zit zoveel onder 1 dak! We willen ook het liefst even naar het buitenland.

Lion87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  lente di 7 dec 2010 - 0:29

3 jaar terug ben ik naar de kerstmarkten in Dusseldorf geweest, was een leuk weekend en een leuke stad.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Lion87 di 7 dec 2010 - 22:01

We zijn eruit, we gaan naar Barcelona!
Heerlijk even paar dagen ertussenuit! Is echt al weer anderhalf jaar geleden voor mij, dus ben er wel aan toe.

Lion87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Arwyn di 7 dec 2010 - 22:36

Veel plezier!
Ik ben er afgelopen zomer voor het eerste geweest en vond het echt een leuke en mooie stad! Zou dan ook zeker een dagje met zo'n hop on/hop of bus gaan, zo zie je heel veel en je kunt zelf weten waar en hoe lang je er gaat kijken. En natuurlijk tapas eten! smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 2:41

lente schreef:3 jaar terug ben ik naar de kerstmarkten in Dusseldorf geweest, was een leuk weekend en een leuke stad.

Ik ben ook in Dusseldorf geweest, is inderdaad een erg leuke stad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Joli86 di 14 dec 2010 - 9:11

Als je graag wat dichterbij wilt wat goed met de auto te rijden is kun je ook naar Brugge gaan! Echt een leuke gezellige stad met ontzettend veel sfees. Ik heb daar een paar weken geleden in een hotelletje dichtbij t centrum gezeten voor €70,- voor 2 nachten op basis van een 4 pers. kamer.. Erg veel leuke dingen om te doen, zelfs in een koetsje door de stad heen rijden, hoe romantisch is dat... Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Paar dagen weg in Dec...waarheen?? Empty Re: Paar dagen weg in Dec...waarheen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum