Paar daagjes Friesland
+5
Pinklady
vlinder-2011
TukTuk
Didi
Rush
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Paar daagjes Friesland
In Oktober willen we een dag of 3/4 naar Friesland.
Het liefst in de buurt van Drachten. (max. een uurtje daar vandaan)
Wie weet een leuk park of huis wat je kunt huren?
We hadden al naar hotels zitten te kijken maar dat vind ik met 2 kinderen (waarvan 1 peuter) niet echt wat.
Maar de meeste huizen die ik zie zijn weer niet te huur voor een dagje of 3/4.
Het liefst in de buurt van Drachten. (max. een uurtje daar vandaan)
Wie weet een leuk park of huis wat je kunt huren?
We hadden al naar hotels zitten te kijken maar dat vind ik met 2 kinderen (waarvan 1 peuter) niet echt wat.
Maar de meeste huizen die ik zie zijn weer niet te huur voor een dagje of 3/4.
Gast- Gast
Re: Paar daagjes Friesland
Het meeste in Friesland ligt dichter dan een uur van Drachten, dus dat scheelt alweer.
Ik weet helaas geen huisjes of een leuk park.
Ik weet helaas geen huisjes of een leuk park.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Esonstad misschien? ( is van Landal) Nadeel is wel dat het vanuit daar echt wel een uur rijden naar Drachten is.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Misschien vakantiepark It Wiid ?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
it wiid vonden wij ontzettend leuk en mooi en al helemaal voor kinderen..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ben het met mijn voorgangers eens, It wiid is wel een leuk vakantiepark in een mooie omgeving. En het is met de auto maar zo'n 10/15 min vanaf hier...(woon in drachten)
Pinklady- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11
Appelscha!
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Oooh, ik ben nu aan het kijken op de site van It Wiid. Dat ziet er goed uit zeg!!
Gast- Gast
idd wiid is erg goed. En mooie omgeving en vlakbij drachten.Waarom wil je perse bij drachten. En nog een vraag jij hebt toch een dochtertje met een H. Hoe heet je 2e kindje ?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
TBIB: Het is ook echt hartstikke leuk hoor.. Wij hadden een huisje aan het water en hebben zelf een boot, was echt ontzettend leuk.. Maar ook al vaar je niet dan is er veel te doen op het park.. Wij gaan zeker nog eens daarheen ook al wonen we 30 minuten er vandaan..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
@ Sarah: We willen graag een keer ergens anders heen. Zeeland komen we vaak omdat mijn zus daar woont, Limburg trekt ons niet net zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag die kanten en we willen bij Lolifantje (kwam voorheen hier op het forum) op bezoek. Ja, Ons dochtertje heet H.ayley. Ons zoontje heet A.yden.
@ Vlinder: Ja, ik ga van de week bellen. Want ik kom er geen wijs uit of het in oktober nog vrij is, ik kan niks aanklikken maar het staat ook niet als vol, zoals ik dat bij andere maanden wel zie.
@ Vlinder: Ja, ik ga van de week bellen. Want ik kom er geen wijs uit of het in oktober nog vrij is, ik kan niks aanklikken maar het staat ook niet als vol, zoals ik dat bij andere maanden wel zie.
Gast- Gast
TBIB schreef:@ Sarah: We willen graag een keer ergens anders heen. Zeeland komen we vaak omdat mijn zus daar woont, Limburg trekt ons niet net zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag die kanten en we willen bij Lolifantje (kwam voorheen hier op het forum) op bezoek. Ja, Ons dochtertje heet H.ayley. Ons zoontje heet A.yden.
Wat leuk !
Gast- Gast
oh ja lolifantje ken ik nog wel. Wel leuk zeg dat jullie nog contact hebben. En leuke naam voor je zoontje
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Thanx.
Ja, erg leuk. Zij is inmiddels ook bevallen van een tweede, ook een jongetje
We hebben nu een groep van 16 meiden met kindjes die allemaal van het oude Yes forum komen.
Super gezellig en sommige zien elkaar ook regelmatig. Maar wel erg jammer dat een paar zo ver weg wonen.
F
We hebben nu een groep van 16 meiden met kindjes die allemaal van het oude Yes forum komen.
Super gezellig en sommige zien elkaar ook regelmatig. Maar wel erg jammer dat een paar zo ver weg wonen.
F
Gast- Gast
Rush schreef:Het meeste in Friesland ligt dichter dan een uur van Drachten, dus dat scheelt alweer.
Dat dacht ik ook. In mijn tienerjaren ben ik met mijn ouders in Appelscha geweest, dat was echt superleuk. Ik heb even op It Wiid gekeken en dat ziet er echt leuk uit ook. Nu vind ik sowieso dat je met Friesland niet echt mis kan gaan
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
TBIB schreef:Thanx.
F
Ik vind het nog steeds jammer dat sommige van hun hier niet meer komen, of heel weinig. Is het een besloten forum?
Gast- Gast
Razz_ schreef:TBIB schreef:Thanx.
F
Ik vind het nog steeds jammer dat sommige van hun hier niet meer komen, of heel weinig. Is het een besloten forum?
Ja
Idd de meeste komen hier niet meer, maar de meeste hebben t ook druk met hun kindjes en werk enzo.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Razz_ schreef:TBIB schreef:Thanx.
F
Ja
Idd de meeste komen hier niet meer, maar de meeste hebben t ook druk met hun kindjes en werk enzo.
Klopt. De enige die hier nog komen zijn Laurientje, Snoepy, Printje, Wennes, Tijgertje, Meisje, Mikki (zelden), Aquala en ik dan.
De andere 7 niet meer.
Gast- Gast
TBIB schreef:Snoepy87 schreef:Razz_ schreef:TBIB schreef:Thanx.
F
Ja
Wie zijn die andere 7 al dan weer?
Klopt. De enige die hier nog komen zijn Laurientje, Snoepy, Printje, Wennes, Tijgertje, Meisje, Mikki (zelden), Aquala en ik dan.
De andere 7 niet meer.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Even over It Wiid nog, mijn zus is er op dit moment. Vroeger was er een binnen zwembad, maar die is er nu helaas niet meer! Dus als je wilt zwemmen met de kinderen, zou ik een ander park zoeken
Verder is het wel erg leuk daar!
Verder is het wel erg leuk daar!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
@ Darius: Die namen weet ik niet meer...
@ Angelnyn: Oh, dat is niet zo erg, als we graag willen gaan zwemmen is er vast wel een zwembad in de buurt.
@ Angelnyn: Oh, dat is niet zo erg, als we graag willen gaan zwemmen is er vast wel een zwembad in de buurt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Het is alweer een paar daagjes koud buiten..
» 2/3 daagjes naar het buitenland.
» Friesland!
» Aardbeving Friesland
» Uit-tips in Friesland
» 2/3 daagjes naar het buitenland.
» Friesland!
» Aardbeving Friesland
» Uit-tips in Friesland
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: