Expeditie Robinson 2011
+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers
Pagina 4 van 16
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2011
Poeh, ik heb het nu pas gekeken haha. Maar goed, ik hoop eigenlijk ook dat een volgende keer Nico of Kobe eruitligt, dat die 2 altijd samenspannen zint me ook niet. Ik vind het jammer dat Katerine naar de grot moest, ik vind haar wel leuk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@Snoes: ken jij de Belgen ook allemaal? Omdat ze hier zo onbekend zijn vraag ik me altijd af of het echt bekende Belgen zijn die mee doen.
Gast- Gast
Ik ken alleen die Niko niet. De rest weet ik wel wie ze zijn. Die Kobe is normaal echt een hele grappige en lieve jongen (kinderpresentator) maar nu vind ik 'm niet zo leuk.
Snoes- Lady Post-a-lot
Jaja nog 2 uurtjes! Kom maar op
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
En ik moet weeral wachten tot maandag
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vind denk ik toch wel de verschillen tussen de kampen qua luxe een beetje groot.
Die freddie is trouwens toch minder sterk dan dat hij er uit ziet.
Die freddie is trouwens toch minder sterk dan dat hij er uit ziet.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Jaa die kampberschillen zijn echt groot! En Freddy vind ik ook echt tegenvallen, zeker omdat hij zo laat zie datie veel traint enzo.
Wat heeft Nicolas trouwens onwijs blauwe ogen! en leuk dat de kampen toch een beetje gemixt zijn.
Wat heeft Nicolas trouwens onwijs blauwe ogen! en leuk dat de kampen toch een beetje gemixt zijn.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja die ogen van Nicolas vielen me net ook op bij een bepaald camerashot, wow!
Haha ik moet wel lachen om Sylvia en haar Rotterdamse accent Had ze het over "de fest lijf" (the fast life), haha
Haha ik moet wel lachen om Sylvia en haar Rotterdamse accent Had ze het over "de fest lijf" (the fast life), haha
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ja die ogen van Nicolas vielen me net ook op bij een bepaald camerashot, wow!
Ik vind haar zo ordinair haha! Wat me opvalt bij haar is dat bij álles wat ze zegt, gelijk iets erachter zegt om zichzelf te verdedigen.. Het woordje ´maar´ gebruikt ze echt ontzettend veel.
En ik vind die katharine(?) een beetje een aansteller.
Verder vind ik ze allemaal leuk om naar te kijken
_Femme- Prater
Inderdaad mooie blauwe ogen, volgens mij is/was hij ook model.
Nora- Prater
Als iedereen die grot gaat verlaten komen die twee vissersboten echt nooit af:p
Nora- Prater
Hahahaha die Sacha
Bliss- Lady Post-a-lot
Nora schreef:Als iedereen die grot gaat verlaten komen die twee vissersboten echt nooit af:p
_Femme- Prater
Oei dat is lullig! Als Freddy gewoon naar die grot was gegaan en daar had opgegeven, was er niks aan de hand geweest voor de rest...
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Oei dat is lullig! Als Freddy gewoon naar die grot was gegaan en daar had opgegeven, was er niks aan de hand geweest voor de rest...
Inderdaad, is het kamp opeens twee man kwijt. Jeetje.
Freddy maakt zich er wel wat makkelijk vanaf.
Nora- Prater
Poeh wat een einde zeg..
Ik vind het wel wat laf van Freddy...
Ik vind het wel wat laf van Freddy...
_Femme- Prater
Nou ja, op zich zou ik ook schijt hebben aan de rest als ze mij eruit hadden gestemd, denk ik, maar toch... Kijken of die Tanya het volhoudt in de grot! Ben ook benieuwd wat er met Sylvia is volgende week, jammer dat we weer een week moeten wachten!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Nora schreef:Bliss schreef:Oei dat is lullig! Als Freddy gewoon naar die grot was gegaan en daar had opgegeven, was er niks aan de hand geweest voor de rest...
Inderdaad, is het kamp opeens twee man kwijt. Jeetje.
Freddy maakt zich er wel wat makkelijk vanaf.
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde? Zag wel iets van dat hij er niet heen kon maar verder? Was ff aan de telefoon dus heb eea gemist
Ik vind Debora trouwens ook raar! Esther en Jochem vind ik wel leuk.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Hij wilde het spel spelen en als hij eruit gestemd zou worden, was het klaar voor hem. Hij wilde niet naar de grot, dus moest iemand anders erheen > Tanya.
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat een l*l de behanger die Freddy!
Als je mee doet aan een spel heb je inderdaad de regels maar te volgen zoals Eddy zei. Was dan lekker thuis gebleven of had het in ieder geval even geprobeerd. Echt een laffaard.
Ik heb hard moeten lachen om de actie van Sascha, zeker nooit eerder gekeken ...
Als je mee doet aan een spel heb je inderdaad de regels maar te volgen zoals Eddy zei. Was dan lekker thuis gebleven of had het in ieder geval even geprobeerd. Echt een laffaard.
Ik heb hard moeten lachen om de actie van Sascha, zeker nooit eerder gekeken ...
Gast- Gast
Wat een loser! Laat in ieder geval zien dat je ballen hebt en probéér het! Al geef je net zoals Katherine heel snel op, dan weet je tenminste wel wat het is en laat je Tanya lekker in de groep! Pff vind het echt gemeen, vond het net zo'n leuke groep!
Ik moest zo hard lachen om Sascha, Bob mijn goudvis schrok zich rot!
Sylvia vind ik eigenlijk wel leuk, oké, ze is apart, maar ze is wel gewoon zichzelf en eerlijk, daar houd ik wel van! Vind Patrick ook echt geweldig! En Do ook en ben heel blij dat Lauretta in Noord zit, want ik vind haar ook leuk (en vind het leuk om te zien dat ze zo opleeft tussen haar maatjes!).
Weer een week wachten zeg, wat een ellende! ;-)
Ik moest zo hard lachen om Sascha, Bob mijn goudvis schrok zich rot!
Sylvia vind ik eigenlijk wel leuk, oké, ze is apart, maar ze is wel gewoon zichzelf en eerlijk, daar houd ik wel van! Vind Patrick ook echt geweldig! En Do ook en ben heel blij dat Lauretta in Noord zit, want ik vind haar ook leuk (en vind het leuk om te zien dat ze zo opleeft tussen haar maatjes!).
Weer een week wachten zeg, wat een ellende! ;-)
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
had in eerste instantie wel respect voor Freddy, doordat hij deed wat hij zich had voorgenomen voordat hij meedeed; als ik eruit wordt gestemd is het meteen klaar.
maar toen ik hoorde wat voor consequentie het voor een ander (Tanya) had vond ik dat echt stom van hem. was dan idd naar de grot gegaan en was daar gestopt.
vind dit ook wel een beetje een rare regel van het programma hoor. moet er nu ook iemand anders uit voor Katherine die er mee is gestopt, hield het ook geen dag vol? wat maakt het verschil tussen meteen stoppen of in de grot pas
maar toen ik hoorde wat voor consequentie het voor een ander (Tanya) had vond ik dat echt stom van hem. was dan idd naar de grot gegaan en was daar gestopt.
vind dit ook wel een beetje een rare regel van het programma hoor. moet er nu ook iemand anders uit voor Katherine die er mee is gestopt, hield het ook geen dag vol? wat maakt het verschil tussen meteen stoppen of in de grot pas
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Als Freddy naar de grot was gegaan, en daar had gezegd dat hij ermee ging stoppen ( net als Katherine) dan hoefde team noord(?) bij de eilandenraad niet nog een keer te stemmen.
Het spel is, dat als er iemand uit stapt, er zo ie zo iemand uitgestemd moet worden bij een eilandenraad.. Daarom hoeft er voor Katherine niemand uit..
Nu zijn wel beide teams even in aantal, toch..?
Wel erg sneu voor Tanya, zij gaat er vanuit dat er 2 mensen zitten, maar dan is zij alleen... Al heb ik wel t idee dat zij zal gaan voor de samensmelting!
Het spel is, dat als er iemand uit stapt, er zo ie zo iemand uitgestemd moet worden bij een eilandenraad.. Daarom hoeft er voor Katherine niemand uit..
Nu zijn wel beide teams even in aantal, toch..?
Wel erg sneu voor Tanya, zij gaat er vanuit dat er 2 mensen zitten, maar dan is zij alleen... Al heb ik wel t idee dat zij zal gaan voor de samensmelting!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik heb het gisteren gekeken.
Wat stom van Freddy dat hij niet naar de grot wilde en er daardoor nu nog eens gestemd moest worden. Ik schrok er wel van dat Tanja eruitgestemd werd, zij was toch één van de dames met de beste fysiek en dat is niet onbelangrijk is al gebleken tijdens de proeven. Naar mijn idee waren er toch veel minder sterke kandidaten die in haar plaats naar de grot mochten gaan.
En oh, wat erger ik me aan die Deborah zeg, ik vind haar zo'n zeikwijf! (Maar goed, dat vind ik in het 'dagelijkse leven' ook al van haar, dus ga haar niet sympathieker vinden nu bij ER)
Wat stom van Freddy dat hij niet naar de grot wilde en er daardoor nu nog eens gestemd moest worden. Ik schrok er wel van dat Tanja eruitgestemd werd, zij was toch één van de dames met de beste fysiek en dat is niet onbelangrijk is al gebleken tijdens de proeven. Naar mijn idee waren er toch veel minder sterke kandidaten die in haar plaats naar de grot mochten gaan.
En oh, wat erger ik me aan die Deborah zeg, ik vind haar zo'n zeikwijf! (Maar goed, dat vind ik in het 'dagelijkse leven' ook al van haar, dus ga haar niet sympathieker vinden nu bij ER)
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 4 van 16
Permissies van dit forum: