Expeditie Robinson 2011
+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers
Pagina 1 van 16
Pagina 1 van 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Expeditie Robinson 2011
Ik zit alweer te kijken (ze worden nu voorgesteld allemaal), zin in de eerste aflevering ook! Die Sascha is wel een smakelijk hapje trouwens
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Expeditie Robinson 2011
Do is hot!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Do is hot!
Damn wat een lijntje heeft zij zeg!
Bliss- Lady Post-a-lot
Heb ook zin in de eerste aflevering! Maar ben echt blij dat ik niet in die grot hoef te slapen, gatsie.
Ben echt benieuwd wie die jaar gaat winnen. Er zitten flink wat (oud)sporters bij maar van sommige moet de mentale kracht ook niet onderschat worden.
Do is inderdaad echt mooi. Die training met de trappen, poe dat lijkt me best zwaar.
Ben echt benieuwd wie die jaar gaat winnen. Er zitten flink wat (oud)sporters bij maar van sommige moet de mentale kracht ook niet onderschat worden.
Do is inderdaad echt mooi. Die training met de trappen, poe dat lijkt me best zwaar.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het gister gemist. Maar ik ga zeker kijken! Vind het altijd zo leuk! Eerste uitzending is do toch?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Serena schreef:Ik heb het gister gemist. Maar ik ga zeker kijken! Vind het altijd zo leuk! Eerste uitzending is do toch?
Klopt ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb het gister ook gezien, en kan niet wachten tot het begint!
Maar nu ik het heb gezien, heb ik een vermoeden dat Sipke Jan (zo heet ie toch?) als een van de eerste eruit gaat.
Maar nu ik het heb gezien, heb ik een vermoeden dat Sipke Jan (zo heet ie toch?) als een van de eerste eruit gaat.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb het nog niet gezien, maar ga het weer wel volgen denk ik. Wel blijf ik het jammer vinden dat het weer met celebs is, maar het programma blijft leuk!
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind het juist leuk dat het met celebs is! Van sommige celebs had ik namelijk echt niet verwacht dat ze mee zouden doen en dan ben ik juist extra benieuwd hoe ze zich staande houden. Kan haast niet wachten tot donderdag :-)
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Ik heb er ook alweer helemaal zin. Er zitten leuke en heel gevarieerde deelnemers bij, vind ik. Ben erg benieuwd.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Om 23.55 uur komt er een herhaling van gisteren. Ik heb het ook gemist dus ga zo maar even kijken.
Gast- Gast
Ik heb het zondag ook gezien, helaas kan ik donderdag de 1e aflevering al niet zien Dan maar rtlgemist!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Komt nu donderdag de eerste aflevering al?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Is er ook een uitzending gemist van gisteren?
Heb dat voorstuk niet gezien. Jammer!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Is er ook een uitzending gemist van gisteren?
Ja je kan gewoon het voorstellen van de kandidaten terug kijken!
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
XxXGeesje schreef:Ik heb het gister ook gezien, en kan niet wachten tot het begint!
Ja dat dacht ik ook nadat ik het gekeken had. Vooral omdat je van de rest hele mooie beelden ziet hoe ze functioneren in het team en van hem helemaal niks. Of hij moet een tijdje in de grot in zijn eentje hebben gezeten?
Nora- Prater
Nora schreef:XxXGeesje schreef:Ik heb het gister ook gezien, en kan niet wachten tot het begint!
Ja dat dacht ik ook nadat ik het gekeken had. Vooral omdat je van de rest hele mooie beelden ziet hoe ze functioneren in het team en van hem helemaal niks. Of hij moet een tijdje in de grot in zijn eentje hebben gezeten?
Daarom dacht ik het ook. Ook omdat je een flits zag dat hij vreselijke pijn had aan zijn enkel, toen had ik zoiets van o daarom gaat ie er dus uit.
Ik dacht juist dat er een vrouw een hele tijd in de grot moest zitten, niet Do maar iemand anders.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb het gisteren even terug gekeken. Overigens denk ik niet dat die Spike-Jan er als eerste uit gaat... Ik vond dat er van Sylvia ook niet veel beelden van daar te zien waren. Wel jammer als zij, net als vorig jaar Kim, als model er als eerste uit zou liggen.
Ik vind het trouwens wel leuk dat Nicolas mee doet, leuk om naar te kijken.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Alias schreef:Ik heb het gisteren even terug gekeken. Overigens denk ik niet dat die Spike-Jan er als eerste uit gaat... Ik vond dat er van Sylvia ook niet veel beelden van daar te zien waren. Wel jammer als zij, net als vorig jaar Kim, als model er als eerste uit zou liggen.
Ik ben nu al fan van Nicolas! Heb zin in vnv!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Vanavond eindelijk weer ER. Heb er zin in!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Heb er ook zin in, heerlijk alle tv-programma's beginnen weer! Wordt vanavond wel even kiezen of ik Expeditie of Over de Streep ga kijken. Dat vind ik namelijk ook wel goed:)
Nora- Prater
Nora schreef:Heb er ook zin in, heerlijk alle tv-programma's beginnen weer! Wordt vanavond wel even kiezen of ik Expeditie of Over de Streep ga kijken. Dat vind ik namelijk ook wel goed:)
Wordt ER ergens deze week niet herhaald? Ik neem Over de Streep op, dat wil ik ook niet missen namelijk!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Nora schreef:Heb er ook zin in, heerlijk alle tv-programma's beginnen weer! Wordt vanavond wel even kiezen of ik Expeditie of Over de Streep ga kijken. Dat vind ik namelijk ook wel goed:)
Wordt ER ergens deze week niet herhaald? Ik neem Over de Streep op, dat wil ik ook niet missen namelijk!
Over de streep is ook op uitzendinggemist direct als het afgelopen is, dus direct na ER kan ik Over de Streep kijken
Nora- Prater
Pagina 1 van 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 1 van 16
Permissies van dit forum: