Expeditie Robinson 2011
+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers
Pagina 5 van 16
Pagina 5 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2011
Snoes schreef:Ik heb het gisteren gekeken.
Wat stom van Freddy dat hij niet naar de grot wilde en er daardoor nu nog eens gestemd moest worden. Ik schrok er wel van dat Tanja eruitgestemd werd, zij was toch één van de dames met de beste fysiek en dat is niet onbelangrijk is al gebleken tijdens de proeven. Naar mijn idee waren er toch veel minder sterke kandidaten die in haar plaats naar de grot mochten gaan.
Tania is inderdaad één van de sterkeren maar ik denk dat die NL'ers het veel te gezellig vinden met elkaar en dus haar maar wegstemmen.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Ja inderdaad, dat idee heb ik ook. Jammer voor Tanja, wat zij is echt heel goed. Ik hoop dan ook van harte dat ze het volhoudt in de grot!
Overigens vond ik dat Kobe deze aflevering echt heel erg meeviel. Vorige keer had ik zo nog mijn bedenkingen bij hem, maar deze aflveringen kon ik hem wel waarderen.
Overigens vond ik dat Kobe deze aflevering echt heel erg meeviel. Vorige keer had ik zo nog mijn bedenkingen bij hem, maar deze aflveringen kon ik hem wel waarderen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
KObe viel idd heel erg mee!
en Deborah kon ik al niet, dus hoef haar ook niet extra te respecteren (voordeel dat Deborah Bels is en ik NL??!)
en Deborah kon ik al niet, dus hoef haar ook niet extra te respecteren (voordeel dat Deborah Bels is en ik NL??!)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Haha, kan best Sanne
Alhoewel ik er eigenlijk niet echt naar kijk als in "oh, dat is een Nederlander, die moet er sneller uit". Ik vind van beide landen dat er echt stomme mensen in zitten en van beide landen ook erg leuke!
Alhoewel ik er eigenlijk niet echt naar kijk als in "oh, dat is een Nederlander, die moet er sneller uit". Ik vind van beide landen dat er echt stomme mensen in zitten en van beide landen ook erg leuke!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Haha, kan best Sanne
Inderdaad!
Ik vind Patrick, Sascha en Lauretta wel heel erg leuk maar die heb ik ooit ontmoet en zij zijn gewoon echt heel erg tof in het echt.
Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
@ snoes: dat klopt helemaal hoor, zo bedoelde ik hem ook niet;)
jij schreef dat je Deborah een zeikwijf (of iets dergelijks) vond, maar dat je dat in het dagelijks leven ook al vond. maar ik kon haar nog niet eerder (omdat ze Bels is en ik niet), dus vandaar dat ik haar ook niet sympathieker ga vinden)
snap je hem nog haha??
vind Nicolas bijv wel weer leuk (ofwel erg meevallen dan ik dacht dat hij zou zijn)
jij schreef dat je Deborah een zeikwijf (of iets dergelijks) vond, maar dat je dat in het dagelijks leven ook al vond. maar ik kon haar nog niet eerder (omdat ze Bels is en ik niet), dus vandaar dat ik haar ook niet sympathieker ga vinden)
snap je hem nog haha??
vind Nicolas bijv wel weer leuk (ofwel erg meevallen dan ik dacht dat hij zou zijn)
sanne-84- Ratel
Ja, ik snapte hem wel hoor Sanne haha En ik snap ook dat je haar daarom niet leuker of minder leuk kan vinden omdat je haar nog niet kende .
Ik vind Nicolas ook echt heel erg goed meevallen zeg. Ik had echt verwacht dat hij weinig zou doen ofzo.
Ik vind Nicolas ook echt heel erg goed meevallen zeg. Ik had echt verwacht dat hij weinig zou doen ofzo.
Snoes- Lady Post-a-lot
ow gelukkig, dacht dat je het verkeerd gelezen had (of ik het verkeerd omschreven had haha)
en ja idd Nicolas, dacht echt dat hij stukken luier/minder slim was geweest. maar dit zei hij ook in het programma (dat hij bij de pfaffs anders overkwam als dat hij was)
en ja idd Nicolas, dacht echt dat hij stukken luier/minder slim was geweest. maar dit zei hij ook in het programma (dat hij bij de pfaffs anders overkwam als dat hij was)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:@ snoes: dat klopt helemaal hoor, zo bedoelde ik hem ook niet;)
snap je hem nog haha??
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
ben niet alleen nls, ook nog eens een echte brabander;)Bliss schreef:sanne-84 schreef:@ snoes: dat klopt helemaal hoor, zo bedoelde ik hem ook niet;)
snap je hem nog haha??
sanne-84- Ratel
Kvind het echt een rotstreek van Freddy.
Als je begint aan het programma moet je er ook alles bij nemen. Dus ook de grot.
Als je begint aan het programma moet je er ook alles bij nemen. Dus ook de grot.
Raindrop- Ratel
Nou ben benieuwd naar vanavond! Hoop echt dat tanja het volhoudt in de grot. Zou wel leuk zijn als die vissersboten af zouden komen:)
Nora- Prater
Ik ben ook benieuwd naar, euh, maandag
Snoes- Lady Post-a-lot
Raar dat sommige sterke mensen die kist niet van zn plek krijgen (jochem) en andere het halve veld over:p
Nora- Prater
Idd, maar de tactiek was volgens mij dat ze op t laatst die kist gewoon optilden en ermee over de bodem liepen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Idd, wel slim bedacht van die Anne.
Wel opvallend dat dit precies op het juiste moment gebeurde om de spanning weer op te bouwen. Bij dat soort dingen vraag ik me altijd af of het niet doorgestoken kaart is. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Wel opvallend dat dit precies op het juiste moment gebeurde om de spanning weer op te bouwen. Bij dat soort dingen vraag ik me altijd af of het niet doorgestoken kaart is. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Gast- Gast
Tanja is echt een bikkel! Ze heeft gewoon vuur gemaakt en al die stukken van die rot trap naar benden gebracht en in der eentjenin die grot. Die boot is volgens mij dus gewoon een soort puzzel denk ik.
Ben benieuwd naar Silvia en haar daar samen:)
Ben benieuwd naar Silvia en haar daar samen:)
Nora- Prater
Ik vond het weer leuk. Tania heeft het maar mooi goed gedaan alleen in die grot.
rappig ook om iedereen zonder make-up te zien. Sylvia vind ik echt wel heel mooi hoor, do daarentegen niet zonder make-up.
rappig ook om iedereen zonder make-up te zien. Sylvia vind ik echt wel heel mooi hoor, do daarentegen niet zonder make-up.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik baalde dat geel won joh! Ben echt niet voor hun . Ik vind die blonde van het gele team echt irritant. Jammer dat nou juist zij die kist zo ver onder water tilde :/ Van mij mag zij er als eerste uit.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Vind het op zich wel jammer dat Sylvia naar de grot moet, denk niet dat die de samensmelting gaat redden.
Maar ik denk wel dat ze het meest geschikte maatje voor Tanya gaat zijn.
Eigenlijk vind ik het nog steeds heel jammer voor Sipke Jan. Hij was best positief in die grot, vond het echt sneu dat hij niet meer mee kon doen.
Gast- Gast
Ik heb het juist pas gekeken, maar wat een goede aflevering!
Ik vond het énorm knap van Anne dat zij de juiste taktiek vond en dat zij de kist zo ontzettend ver heeft gekregen, echt petje af voor haar hoor, ik vind haar enorm sterk. Deborah daarentegen kan ik nog steeds niet uitstaan
Verder vind ik het ook heel erg knap dat Tania het zo goed doet in de grot hoor, ik vind haar echt een bikkel.
Ben ook wel blij dat Patrich en Sascha dat complot om Nicolas eruit te stemmen niet uitgevoerd hebben, want dat zou écht oneerlijk geweest zijn. Ik vind het terecht dat Sylvia eruit moest, dat had vorige keer al moeten gebeuren (al vrees ik dan wel dat zij het niet alleen gered zou hebben in de grot).
Zo, nu moet ik weer wachten tot maandag
Ik vond het énorm knap van Anne dat zij de juiste taktiek vond en dat zij de kist zo ontzettend ver heeft gekregen, echt petje af voor haar hoor, ik vind haar enorm sterk. Deborah daarentegen kan ik nog steeds niet uitstaan
Verder vind ik het ook heel erg knap dat Tania het zo goed doet in de grot hoor, ik vind haar echt een bikkel.
Ben ook wel blij dat Patrich en Sascha dat complot om Nicolas eruit te stemmen niet uitgevoerd hebben, want dat zou écht oneerlijk geweest zijn. Ik vind het terecht dat Sylvia eruit moest, dat had vorige keer al moeten gebeuren (al vrees ik dan wel dat zij het niet alleen gered zou hebben in de grot).
Zo, nu moet ik weer wachten tot maandag
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, irritant he dat wij het pas op maandag kunnen kijken he! Ik vind dat ze het in BE en NL op dezelfde dag moeten uitzenden haha.
Ik had het niet verwacht van Tania dat ze zo door zou zetten! Ik dacht altijd dat ze best een trut zou zijn haha maar tot nu toe vind ik haar juist een leuke vrouw.
Ik had het niet verwacht van Tania dat ze zo door zou zetten! Ik dacht altijd dat ze best een trut zou zijn haha maar tot nu toe vind ik haar juist een leuke vrouw.
Raindrop- Ratel
Ik vond Tania altijd al érg leuk en bij deze is dat alleen maar bevestigd haha
Maar ik vind het ook irritant om altijd tot maandag te wachten haha
Maar ik vind het ook irritant om altijd tot maandag te wachten haha
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik probeer dit topic van donderdag tot en met maandag bewust niet te openen haha.
Ik had juist altijd een negatief beeld van Tania maar dat beeld was dus altijd verkeerd haha.
Ik had juist altijd een negatief beeld van Tania maar dat beeld was dus altijd verkeerd haha.
Raindrop- Ratel
Ik open dit topic ook niet tussen donderdagavond en maandagavond
Per uitzondering hebben we het vandaag pas gekeken
Per uitzondering hebben we het vandaag pas gekeken
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 5 van 16
Permissies van dit forum: