Expeditie Robinson 2012
+21
Bliss
mosio
SarahKey
Elsje
Lies
Shisha
_Femme
Toet
Tinus
Lady4
Schaapke
Blond
sanne-84
Krullebol
Snoes
Esperanza
Marin
Kowalski
Rush
Zora
Raindrop
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Expeditie Robinson 2012
De kandidaten zijn bekend!
Heb het even gekopieerd van een site:
De Vlamingen zijn de professionele pokerspelers en tweeling Matthias en Christophe De Meulder. Ook ex-topturnster Aagje Vanwalleghem en zanger Gene Thomas zijn van de partij. Net als ex-Miss België en model Joke Van de Velde en ATV-presentatrice en model Zoë Van Gastel. Stuntman Olivier Bisback en choreografe Min Hee Bervoets vervolledigen de Vlaamse ploeg.
De Nederlanders vaardigen dit team af: acteur Ruud Feltkamp, actrice Peggy Vrijens, rapper Willie Wartaal, presentatrice Tess Milne, RTL4-tuinman Lodewijk Hoekstra, actrice en presentatrice Fajah Lourens, 'The Voice of Holland'-zanger Paul Turner, oud-hockeyster en pokerdiva Fatima Moreira de Melo.
Presentatie: Evi Hanssen en Dennis Weening.
De bestemming dit jaar is Maleisië.
Ik moet zeggen dat ik er nu al weer zin in heb
Heb het even gekopieerd van een site:
De Vlamingen zijn de professionele pokerspelers en tweeling Matthias en Christophe De Meulder. Ook ex-topturnster Aagje Vanwalleghem en zanger Gene Thomas zijn van de partij. Net als ex-Miss België en model Joke Van de Velde en ATV-presentatrice en model Zoë Van Gastel. Stuntman Olivier Bisback en choreografe Min Hee Bervoets vervolledigen de Vlaamse ploeg.
De Nederlanders vaardigen dit team af: acteur Ruud Feltkamp, actrice Peggy Vrijens, rapper Willie Wartaal, presentatrice Tess Milne, RTL4-tuinman Lodewijk Hoekstra, actrice en presentatrice Fajah Lourens, 'The Voice of Holland'-zanger Paul Turner, oud-hockeyster en pokerdiva Fatima Moreira de Melo.
Presentatie: Evi Hanssen en Dennis Weening.
De bestemming dit jaar is Maleisië.
Ik moet zeggen dat ik er nu al weer zin in heb
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Expeditie Robinson 2012
Jaaaaaa, ik vond het vorig jaar voor het eerst niet zo leuk vanwege de deelnemers, maar dit belooft veel goeds! Ik bedoel; Paul Turner en Willie Wartaal. Dat kan alleen maar supergrappig worden
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb er zin in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Aagje!!!
Wanneer begint het?
Wanneer begint het?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Leuk! Dat moet inderdaad hilarisch worden met Paul Turner en Willie Wartaal. En vast ook wel voor wat ergernissen zorgen, anderen die zich aan Paul ergeren ofzo. Klinkt als een leuke groep! En Maleisie is vast erg mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat is wel een leuke groep volgens mij!
Wanneer begint het eigenlijk weer?
Wanneer begint het eigenlijk weer?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
30 augustus is de eerste aflevering geloof ik!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Carrie schreef:Leuke deelnemers! Ik vind Fajah Laurens zoooooo'n beauty!
Inderdaad!! Ik weet nu al dat mijn vriend daarom aan de buis gekluisterd gaat zitten haha
Gast- Gast
Ik vind de namen van de Belgische deelnemers niet zo geweldig haha, hier en daar eentje die me wel leuk lijkt .
Maar ik ga het zeker weer kijken, leuk!
Maar ik ga het zeker weer kijken, leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Punk'd schreef:Carrie schreef:Leuke deelnemers! Ik vind Fajah Laurens zoooooo'n beauty!
Inderdaad!! Ik weet nu al dat mijn vriend daarom aan de buis gekluisterd gaat zitten haha
Ja! Als ik op vrouwen viel dan wist ik het wel! Haha
Gast- Gast
Leuk, ik ben heel benieuwd! Wanneer gaat het beginnen?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Carrie schreef:Leuke deelnemers! Ik vind Fajah Laurens zoooooo'n beauty!
Jaa dat is waar! Zij is echt mooi, waarschijnlijk zelfs na maanden op een onbewoond eiland gebivakeerd te hebben
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
30 augustus, staat hierboven ergens.Krullebol schreef:Leuk, ik ben heel benieuwd! Wanneer gaat het beginnen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Leuk! Alleen vind ik het jammer dat die Fatima Morelo huppeldepup mee doet. Vind haar zo irritant..
Gast- Gast
Leukleuk! Ik ken ze niet allemaal qua namen, maar mss wel als ik er gezichten bij zie.
Ben wel benieuwd, zie die lodewijk nog niet echt als robinson (hoewel hij wel veel zal weten) en minhee eigenlijk ook niet, maar zul je zien dat zij het ver schoppen
Ben wel benieuwd, zie die lodewijk nog niet echt als robinson (hoewel hij wel veel zal weten) en minhee eigenlijk ook niet, maar zul je zien dat zij het ver schoppen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
De Belgische namen vind ik ook niet zo, alleen Gene Thomas wel, de rest ken ik ook niet echt eigenlijk.
Van de Nederlanders vind ik het leuk dat Paul Turner, Ruud Feltkamp, Fajah Lourens en Peggy Vrijens meedoen!
Van de Nederlanders vind ik het leuk dat Paul Turner, Ruud Feltkamp, Fajah Lourens en Peggy Vrijens meedoen!
Raindrop- Ratel
Zoe van Gastel, Joke van de Velde, Gene Thomas en Min Hee Bervoets ken ik qua namen, de rest zegt me wel iets, maar kan er geen gezicht op plakken. Maar goed, dat had ik vorig seizoen ook, dat de helft me niet aansprak, en uiteindelijk vond ik merendeel wel leuke kandidaten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wie is Tess Milne?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Wie is Tess Milne?
Zij werkte eerst voor TMF, nu voor MTV
Ik heb nu al weer zoveel zin om te gaan kijken. Manlief en ik blijven echt thuis voor dit programma.
Vind het jammer dat Paul mee doet en dat Eddy niet meer de presentator is. Moet nog maar zien hoe Dennis het doet.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Nu al zin in!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Leuk! Mijn favoriet is nu al Paul! Van de Belgen ken ik echt níemand!
Beetje jammer dat de meeste nieuwe programma's beginnen als ik op vakantie ben. Kunnen ze niet even wachten tot na 8 september?
Beetje jammer dat de meeste nieuwe programma's beginnen als ik op vakantie ben. Kunnen ze niet even wachten tot na 8 september?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
/
Laatst aangepast door Toet op di 10 jul 2012 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh yes, Eddy Zoey weg en Dennis Weening ervoor terug
De belgische deelnemers ken ik niks van en van de Nederlandse vind ik er een paar heel erg leuk en een aantal helemaal niet, maar in zo´n programma leer je ze altijd weer van een andere kant kennen.
De belgische deelnemers ken ik niks van en van de Nederlandse vind ik er een paar heel erg leuk en een aantal helemaal niet, maar in zo´n programma leer je ze altijd weer van een andere kant kennen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Snoes schreef:Zoe van Gastel, Joke van de Velde, Gene Thomas en Min Hee Bervoets ken ik qua namen, de rest zegt me wel iets, maar kan er geen gezicht op plakken. Maar goed, dat had ik vorig seizoen ook, dat de helft me niet aansprak, en uiteindelijk vond ik merendeel wel leuke kandidaten.
Zoe van Gastel heb ik wel van gehoord! En Gene Thomas dan ook.
De deelnemers van vorig jaar kende ik ook niet allemaal en vond ze uiteindelijk ook bijna allemaal wel tof!
Deborah Ostrega (die meedeed vorig jaar) volgde de afgelopen maanden les in hetzelfde opleidingscentrum waar ik ook les volgde op dat moment.
Raindrop- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: