Expeditie Robinson 2011
+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers
Pagina 3 van 16
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2011
Haha sorry Snoes
Ik vind Belgen over het algemeen helemaal geen stomme mensen natuurlijk, en vind Vlaams echt een geweldig om te horen! Maar de Belgen in ER hebben er zo'n handje van om samen te gaan stoken, en dát vind ik stom. Dan maken ze het er zelf van dat ze samen klitten en tegen de Nederlanders gaan. Ik zie liever Kamp Noord tegen Kamp Zuid zoals het hoort dan deze internationale concurrentie. Maar ja, dat hou je toch denk ik, zelden zie je echte vriendschappen tussen de Belgen en Nederlanders ontstaan, soms wel, maar meestal blijft iedereen wel bij z'n eigen land.
Ik vind Belgen over het algemeen helemaal geen stomme mensen natuurlijk, en vind Vlaams echt een geweldig om te horen! Maar de Belgen in ER hebben er zo'n handje van om samen te gaan stoken, en dát vind ik stom. Dan maken ze het er zelf van dat ze samen klitten en tegen de Nederlanders gaan. Ik zie liever Kamp Noord tegen Kamp Zuid zoals het hoort dan deze internationale concurrentie. Maar ja, dat hou je toch denk ik, zelden zie je echte vriendschappen tussen de Belgen en Nederlanders ontstaan, soms wel, maar meestal blijft iedereen wel bij z'n eigen land.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben nu wel heel benieuwd waarom ze nu eigenlijk in die grot moeten blijven. Zouden ze daar een nieuw kamp opstellen ofzo? Ik zat laatst naar die voorstel aflevering te kijken en daarbij verstuikt SJ zijn enkel volgens mij, dat was afgelopen keer nog niet. Moet dus nog wel komen, dus er helemaal uit gaan ze dit keer niet?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Volgens mij bleven ze daar zitten tot de samensmelting of finale en mogen ze daarna terug.
Ik heb het einde net gemist, stond niet op mijn recorder, zag nog net dat Sipke-Jan eruit moest. Volgens mij hadden ze ook wel een beetje op degene gestemd die het aan zou kunnen alleen in de grot te gaan zitten.
Ik heb het einde net gemist, stond niet op mijn recorder, zag nog net dat Sipke-Jan eruit moest. Volgens mij hadden ze ook wel een beetje op degene gestemd die het aan zou kunnen alleen in de grot te gaan zitten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oh Joy, je hoeft je tegen mij niet te verantwoorden hoor haha . Ik vond het gewoon grappig om te horen dat jullie 'die Belgen' stom vinden en dat men hier in België 'die Hollanders' stom vinden, ofja, sommigen dan toch . Maar ik ben een multiculturele dame, dus ik ben én voor Nederlanders én voor Belgen
En Nobucta, dat laatste wat je zegt, dat denk ik ook.
En Nobucta, dat laatste wat je zegt, dat denk ik ook.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Vanavond weer een nieuwe jeej jeej jeej
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Jaa, zo lag ik vanochtend al in bed! Hahaha :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij ons komt het maandag pas weer
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Bij ons komt het maandag pas weer
Dan straks maar niet onze nieuwe berichtjes lezen denk ik als je niet wilt weten wie er nu weer naar de grot gaat/naar huis.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Nu ik de eerste tijd toch niet kan sporten zit ik vanavond ook zeker weer klaar voor ER.
Ik schat de kansen voor de (ex) sporters vrij hoog dit keer. Maar kan er ook volkomen naast zitten.
Ik schat de kansen voor de (ex) sporters vrij hoog dit keer. Maar kan er ook volkomen naast zitten.
Caramba- Ratel
Jaa ik ben ook dol op expeditie robinson!
´Helaas´ heb ik vanavond een feestje dus kan ik het niet kijken, maar misschien kijk ik het daarna nog even terug, of anders morgenochtend
´Helaas´ heb ik vanavond een feestje dus kan ik het niet kijken, maar misschien kijk ik het daarna nog even terug, of anders morgenochtend
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wat vreemd dat de uitzending voor Nederland en België niet gelijk lopen. Dan lekt het toch al snel uit wie er die week uit de groep moest.
Gast- Gast
Leuk dat patrick mee doet, paar jaar terug deed hij mee aan wie is de mol? En daar vond ik hem zo leuk .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik vind Sylvia grappig :-)
Benieuwd hoe het de mensen in de grot vergaat. Ik vind de samenstelling van Team Noord leuker.
Complotten zijn misschien een vast onderdeel geworden in ER, toch vind ik het jammer dat het de 1e ronde(n) al gebeurd. Het lijkt dan net of ze het anders niet kunnen winnen ofzo.
Aan het eind neig ik dan ook altijd meer naar een winnaar die daar weinig tot geen gebruik van heeft gemaakt.
Benieuwd hoe het de mensen in de grot vergaat. Ik vind de samenstelling van Team Noord leuker.
Complotten zijn misschien een vast onderdeel geworden in ER, toch vind ik het jammer dat het de 1e ronde(n) al gebeurd. Het lijkt dan net of ze het anders niet kunnen winnen ofzo.
Aan het eind neig ik dan ook altijd meer naar een winnaar die daar weinig tot geen gebruik van heeft gemaakt.
Gast- Gast
Ja inderdaad, na zo dadelijk open ik dit topic niet meer voor dinsdag hahaNora schreef:Snoes schreef:Bij ons komt het maandag pas weer
Dan straks maar niet onze nieuwe berichtjes lezen denk ik als je niet wilt weten wie er nu weer naar de grot gaat/naar huis.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind het echt stom! Maar goed, vorig jaar was dat ook zo en toen is het nooit uitgelukt wie er die week uit moest hoor. Buiten dit forum (en nog een ander) ken ik geen Nederlanders, koop ik geen Nederlandse boekjes o.i.d. dus kom ik het verder ook niet te weten.Megara schreef:Wat vreemd dat de uitzending voor Nederland en België niet gelijk lopen. Dan lekt het toch al snel uit wie er die week uit de groep moest.
Snoes- Lady Post-a-lot
Whaha! Volgens mij zei Katerine "naar de grot" en stond er ondertiteld: "mijn god"
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Whaha! Volgens mij zei Katerine "naar de grot" en stond er ondertiteld: "mijn god"
Haha dat is mij niet opgevallen!
Ik baal een beetje, want precies toen er verteld werd wat Sipke in de grot moest doen ( wat er dus in de brief stond) lette ik niet op! Is er iemand die mij dit kan vertellen??
Summerlovin- Kletskop
Hmmm wat gaat er volgende week gebeuren? Iemand van kamp Noord die vrijwillig naar de grot wil?
In die brief stond bootjes ofzo maken, dit is voor de samensmelting, hiermee kan dan ook immuniteit gehaald worden.
Dit word dan samen met andere grotbewoners gemaakt.
In die brief stond bootjes ofzo maken, dit is voor de samensmelting, hiermee kan dan ook immuniteit gehaald worden.
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Hmmm wat gaat er volgende week gebeuren? Iemand van kamp Noord die vrijwillig naar de grot wil?
Ahh oke bedankt voor de uitleg!
Ik dacht dat hij bedoelde dat er iemand naar huis wilt en dat dat gerespecteerd word. Maar dat er nog steeds iemand uit de groep gestemd wordt die naar de grot moet. (oftwel, in 1x 2 mensen uit de groep).
Summerlovin- Kletskop
Dat zal het wel zijn idd, met half oor geluisterd
Zou het dan misschien om Jochem gaan? Volgens mij, zoals in de aflevering van kennismaking, lag hij op een gegeven moment niet echt lekker in de groep. Hij zou volgens mij in de klins liggen met Patrick.
Zou het dan misschien om Jochem gaan? Volgens mij, zoals in de aflevering van kennismaking, lag hij op een gegeven moment niet echt lekker in de groep. Hij zou volgens mij in de klins liggen met Patrick.
Caramba- Ratel
Summerlovin schreef:Spetterdespat schreef:Hmmm wat gaat er volgende week gebeuren? Iemand van kamp Noord die vrijwillig naar de grot wil?
Ahh oke bedankt voor de uitleg!
Ik dacht dat hij bedoelde dat er iemand naar huis wilt en dat dat gerespecteerd word. Maar dat er nog steeds iemand uit de groep gestemd wordt die naar de grot moet. (oftwel, in 1x 2 mensen uit de groep).
Zoiets begreep ik ook! We gaan het wel zien.
Wel gaaf dat noord die proef echt met overmacht won! En dat terwijl ze in zuid freddy hebben (die viel me tegen!) en gewoon betere onderdak en eten enzo. Ik hoop dat erniet iemand van het ene naar het andere team moet :p
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben zo blij met interactieve tv, ER valt altijd samen met House, dus ik neem het op en kijk het erna heerlijk, reclames door kunnen spoelen...
Ik vind Sylvia eigenlijk wel grappig. Ze had altijd een bepaalde reputatie, beetje bitchy, maar ik denk dat je best met dat mens kan lachen. Ik vind Do ook stoer, al is die niet erg prominent in beeld.
Van team zuid vind ik Freddy wel lachen met zn push ups enzo. Ik erger me een beetje aan die gamer, Nico, maar dat is waarschijnlijk omdat hij het spel tactisch moet spelen. Dat zou ik niet kunnen denk ik.
Ik vind Sylvia eigenlijk wel grappig. Ze had altijd een bepaalde reputatie, beetje bitchy, maar ik denk dat je best met dat mens kan lachen. Ik vind Do ook stoer, al is die niet erg prominent in beeld.
Van team zuid vind ik Freddy wel lachen met zn push ups enzo. Ik erger me een beetje aan die gamer, Nico, maar dat is waarschijnlijk omdat hij het spel tactisch moet spelen. Dat zou ik niet kunnen denk ik.
Gast- Gast
Nico en Kobe moeten uitelkaar, vind dat samenspannen nooit leuk.
Caramba- Ratel
Joy_ schreef:Haha sorry Snoes
Ik (Belgische) vind dat samenspannen enzo ook belachelijk. Aan die Nico erger ik mij ook. Dat was vorig jaar ook al zo, toen waren het ook die Belgen die zo tactisch gingen doen en ik vind dat kinderachtig over komen. Die Sergio toen, wat kon die kinderachtig doen zeg! Gelukkig is dat niet eigen aan onze natuur (denk ik en hoop ik toch ;-)).
Ik vind het ook stom dat het zo'n beetje Nederland-België lijkt te zijn. Het zou leuker zijn als dat niet zo was, denk ik.
Ik kom hier af en toe op dit forum ook wel eens 'stomme Belgen' tegen maar ach, ik lach er maar eens mee. En ons taaltje is inderdaad soms best leuk! Ge hebt natuurlijk wel dialecten, de een al wat grappiger dan d'ander. Eeeeeeeeeen, het geweldig lekkere bier natuurlijk (ben hier net een Stella aan het drinken, hoe cliché!).
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Bliss schreef:Joy_ schreef:Do is hot!
Damn wat een lijntje heeft zij zeg!
Ja mooi he en dan te bedenkend dat ze eerst vrij mollig was en uitgescholden werd.
Sylvia is ook mooi, moet ook om haar lachen
Gast- Gast
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 3 van 16
Permissies van dit forum: