Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Expeditie Robinson 2011

+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Expeditie Robinson 2011 - Pagina 13 Empty Re: Expeditie Robinson 2011

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:10

Man, wat is die Tania een stoer wijf zeg. Echt respect voor haar! Alleen in die afschuwelijke grot, vel over been en dan nog zo presteren in de proef.

(En dan die opmerking; 'Maakt niet uit wat het is, als ik er maar dronken van kan worden' Laughing )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  boekenwurm83 do 10 nov 2011 - 21:24

Raindrop schreef:1 vraagteken is genoeg hoor smile

Ik was eerst ook voor Nicolas en vind het nog steeds ontzettend jammer dat hij eruit is.
Voor mij was hij ook echt het meest Robinson waardig.

En ik vond het heel stoer dat Tanja het in de grot vol hield maar wie weet waren er nog wel meer kandidaten die het ook vol zouden houden dus om die rede hoeft ze van mij niet per se Robinson te worden.

Ik hoop echt niet dat Niko gaat winnen, volgens mij heeft hij echt twee gezichten en zo iemand vind ik absoluut niet Robinson waardig.
Daarom heb ik liever dat Sascha, Tanja of Patrick wint. Of Esther.

Ik hoop trouwens dat de volgende ER weer met gewone mensen gaat zijn, die willen tenminste echt Robinson worden en ik denk ook dat zij niet snel zullen opgeven.

met dat laatste ben ik het overigens eens en dat heb ik zelf ook al eens gezegd. De niet-BNers lijken veel fanatieker te zijn en doen er alles aan om verder te komen. Er zitten altijd wel een paar opgevers bij maar over het algemeen zijn ze veel gemotiveerder. Bij de niet BN-ers valt er natuurlijk ook een mooi geldbedrag te winnen en dat is natuurlijk een heel goede motivatie. Is het niet zo dat de winnaar bij de BN-ers een bedrag aan een goed doel mag schenken?

wat ik ook erg jammer vind dit jaar is winnaarseiland. andere jaren viel er ook wel eens wat eten te winnen, maar nu wordt er met eten gegooid alsof het niets is. elke keer is het weer een schranspartij. Ik vind het samensmeltingsdiner zo weinig toegevoegde waarde meer hebben. zoals een tanja die er elke paar dagen zit, zo kan ik het ook wel volhouden, beetje jammer.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  loura do 10 nov 2011 - 21:56

Ik stoor me zo aan die Niko... Bah. Hij moet er nu echt uit gaan. Gelukkig vinden de andere hem nu ook niet meer zo leuk. Ik kan er niet tegen dat hij steeds zegt dat andere niet te vertrouwen zijn terwijl hij zelf al vanaf dag 1 spelletjes speelt en complotten verzint. Een smiecht vind ik hem.

Tanja vind ik wel leuk en ik geef haar groot gelijk dat ze Patrick en Jochem koos.

Als ik nu moet kiezen voor een winnaar zou ik zeggen Patrick. Ik vind hem gewoon het leukst.

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 21:56

Er wordt hier gezegd dat het niet netjes is van tanja zo maar ik snap het wel. Wat zou jij doen, stemmen op 'gevoel' maar dan met kans dat je er zelf uit moet of stemmen op degene waarvan je weet dat er meer stemmen heengaan. Ik zou dan ook meegaan, ik bedoel je zit nu in de fase van het spel dat je toch voor jezelf moet kiezen en als je zo weer een ronde verder komt tja.

Ik moet wel zeggen dat ik schrok van Nico gisteren. Die woorden die die zei :shock:

Gast
Gast

Bericht  Raindrop vr 11 nov 2011 - 3:14

boekenwurm83 schreef:
Raindrop schreef:1 vraagteken is genoeg hoor smile

Ik was eerst ook voor Nicolas en vind het nog steeds ontzettend jammer dat hij eruit is.
Voor mij was hij ook echt het meest Robinson waardig.

En ik vond het heel stoer dat Tanja het in de grot vol hield maar wie weet waren er nog wel meer kandidaten die het ook vol zouden houden dus om die rede hoeft ze van mij niet per se Robinson te worden.

Ik hoop echt niet dat Niko gaat winnen, volgens mij heeft hij echt twee gezichten en zo iemand vind ik absoluut niet Robinson waardig.
Daarom heb ik liever dat Sascha, Tanja of Patrick wint. Of Esther.

Ik hoop trouwens dat de volgende ER weer met gewone mensen gaat zijn, die willen tenminste echt Robinson worden en ik denk ook dat zij niet snel zullen opgeven.

met dat laatste ben ik het overigens eens en dat heb ik zelf ook al eens gezegd. De niet-BNers lijken veel fanatieker te zijn en doen er alles aan om verder te komen. Er zitten altijd wel een paar opgevers bij maar over het algemeen zijn ze veel gemotiveerder. Bij de niet BN-ers valt er natuurlijk ook een mooi geldbedrag te winnen en dat is natuurlijk een heel goede motivatie. Is het niet zo dat de winnaar bij de BN-ers een bedrag aan een goed doel mag schenken?

wat ik ook erg jammer vind dit jaar is winnaarseiland. andere jaren viel er ook wel eens wat eten te winnen, maar nu wordt er met eten gegooid alsof het niets is. elke keer is het weer een schranspartij. Ik vind het samensmeltingsdiner zo weinig toegevoegde waarde meer hebben. zoals een tanja die er elke paar dagen zit, zo kan ik het ook wel volhouden, beetje jammer.

Ik weet niet of de BN-ers een bedrag aan een goed doel mogen schenken, dat zou overigens wel netjes zijn smile

Ik ben het ook eens met dat laatste. Winnaarseiland vind ik echt niet zo leuk. En degene die er telkens heen mogen houden de expeditie zo wel makkelijk vol.
Aardig hoor van Niko dat Tanja in zijn plaats mocht gaan maar ze wist of voorhand al dat ze haar kindje en familie een poos niet zou zien.

De rede dat ik hoop dat Patrick wint is omdat ik jaren geleden enorm fan was van een serie waar hij in speelde. Ik heb hem ook meerdere keren ontmoet en weet dat hij een heel sympathiek en aardig persoon is. Maar hetzelfde geldt ook voor Sascha en Lauretta. Ik vond ze heel tof in het echt en daardoor was ik in het begin meteen al voor hen eigenlijk.
Maarja in principe heeft dat niks met Robinson zijn te maken haha.

@ Lily, natuurlijk snap ik dat je op den duur toch aan jezelf gaat denken en jezelf zo in de expeditie wilt houden.
Maar zo kan je iemand wel gemakkelijk de expeditie uit knikkeren. En zo gaan helaas wel de sterke kandidaten eruit. Zoals Nicolas.
En straks wordt iemand Robinson die totaal niet Robinson waardig is.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Benthe vr 11 nov 2011 - 3:47

Ik vind Robinson-waardig altijd zo'n aparte uitdrukking. Waar zit dat precies in dan? Ik vind niet dat Patrick het minder verdient dan Niko omdat Niko veel proeven wint. Is dat de definitie van Robinson waardig? Ik vind het van allemaal knap dat ze zo lang op een eiland kunnen zitten en allemaal zijn we wel van een bepaalde waarde. Patrick lijkt me echt een hele sympatieke vent en hij kan ook met iedereen opschieten, ik vind dat ook niet onbelangrijk en wat mij betreft mag hij dan ook wel winnen.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Raindrop vr 11 nov 2011 - 4:00

Eigenlijk weet ik ook niet wat precies Robinson waardig is.
Nicolas deed enorm veel wat betreft vissen en dingen bouwen etc. waardoor iedereen hem denk ik meer Robinson waardig vindt.
Maar eigenlijk vind ik het ook al knap dat ze het op het eiland vol houden. Ik denk dat ik dat zelf niet zou kunnen.

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Snoes wo 16 nov 2011 - 23:52

Minneke schreef:Man, wat is die Tania een stoer wijf zeg. Echt respect voor haar! Alleen in die afschuwelijke grot, vel over been en dan nog zo presteren in de proef.

(En dan die opmerking; 'Maakt niet uit wat het is, als ik er maar dronken van kan worden' Laughing )
+ 1 !!!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Snoes wo 16 nov 2011 - 23:55

Ik heb het gisterenavond pas gezien, maar ik ben nu echt hélemaal klaar met Nico hoor. Ik vond hem leuk toen hij en Kobe net 'uit elkaar' waren, maar na gisteren kan ik 'm niet meer waarderen.

Waarom moet hij Tanja zo natrappen? Zij heeft gewoon harstikke goed gepresteerd en heeft daarom die proef gewonnen. En dat ze hem niet meenam naar winnaarseiland, dat heeft hij ook aan zichzelf te danken. Dat hij zo'n lelijke en nare dingen kan zeggen, dat snap ik niet.

Zelf zegt hij dat hij niet snapt dat sommigen de menselijke factor opzijschuiven, maar waar is je eigen menselijke factor als je iemand wil doodtrappen zoals een sigaret?

Ik hoop van harte dat Tanja vanavond weer immuniteit krijgt en dat ze dan Nico eruit stemmen.

Mijn Robinson is nog altijd Tanja, maar Patrick mag ook best winnen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  loura do 17 nov 2011 - 7:53

Straks kijken! Ik hoop nu dan dat Niko eruit gaat Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 7:56

Ik heb er ook weer zin in!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 17 nov 2011 - 8:53

loura schreef:Straks kijken! Ik hoop nu dan dat Niko eruit gaat Very Happy
Dat hoop ik ook!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Summerlovin do 17 nov 2011 - 9:05

Shiiiiiittttt ik hoopte ook dat Nico eruit zou gaan!!!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  SnowWhite do 17 nov 2011 - 9:06

Summerlovin schreef:Shiiiiiittttt ik hoopte ook dat Nico eruit zou gaan!!!

+1 Ik vind hem gewoon niet meer leuk.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  loura do 17 nov 2011 - 9:21

grrrrrr ik baal zo! Eikel gaat nog winnen ook.. Let maar op
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Summerlovin do 17 nov 2011 - 9:41

Jochem wordt er vet ingeluisd.Ik vind het wel zielig eigenlijk, maar ja, het is het spel :P .
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  _Femme do 17 nov 2011 - 9:41

Summerlovin schreef:Jochem wordt er vet ingeluisd.Ik vind het wel zielig eigenlijk, maar ja, het is het spel :P .

Haha ja ook zo lullig dat hij ook echt op Sascha stemt!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 9:42

Ah zo zielig! Cry

Gast
Gast

Bericht  _Femme do 17 nov 2011 - 9:43

Ik vind het wel heeeel sportief hoe hij het opneemt smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 10:07

_Femme schreef:Ik vind het wel heeeel sportief hoe hij het opneemt smile
+1 Maar ik had wel enorm met hem te doen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  sanne-84 do 17 nov 2011 - 10:07

Idd erg sportief van hem!
En van de rest (en dan vooral tanja) gemeen, maar slim..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:19

Sascha heeft ook wel vies veel geluk telkens.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 10:35

Nou inderdaad Megara!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Alias do 17 nov 2011 - 11:34

Niko speelt het spel wel slim en ik bewonder zijn spelinzicht wel (o.a. de manier waarop hij deze proef won). Tanja speelt het spel ook slim en ik vond het wel heel scherp hoe zij nu gericht op zoek ging naar de laatste munt. Patrick gun ik het wel om ook een keer een proef te winnen. Ik vind hem sociaal ook heel sterk. Dat vind ik overigens ook van Sascha en ook al heeft hij geluk gehad dat hij er nog in zit, vind ik het toch wel verdiend.

Al met al heb ik eigenlijk ook geen favoriet of favorieten meer. Dat was de vorige keer wel anders, toen was ik echt voor Saar met name en voor Regina.
Ik denk dat Niko uiteindelijk gaat winnen en al ben ik niet zo fanatiek meer als vorig jaar, toch kijk ik uit naar het verdere verloop.

Volgende keer weer met niet-BNers graag en dan wil ik zelf ook mee doen bounce .
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 21:57

ik hoopte gisteren zo erg dat nico de proef zou verliezen tenminste niet die ketting zou winnen. Ik vind `m met de week minder worden en voor mij mag ie er wel uit. Sasha zei gisteren ook al dat hij zo ver is gekomen door/met veel geluk. Vind het wel jammer voor patrick dat hij steeds net verliest mja.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: