Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Expeditie Robinson 2011

+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers

Pagina 12 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Expeditie Robinson 2011 - Pagina 12 Empty Re: Expeditie Robinson 2011

Bericht  Caramba do 3 nov 2011 - 21:37

Kan niet wachten tot volgende week.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush do 3 nov 2011 - 21:44

Ik heb speciaal dit topic niet geopend omdat ik nog moet kijken, staat het groot op Telegraaf.nl. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caramba do 3 nov 2011 - 21:47

Hmmm niet leuk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Nora vr 4 nov 2011 - 3:22

Ik vind het echt cool dat uiteindelijk Jochem niet op Sasha heeft gestemd en Sasha niet op Jochem. Hopelijk is Nico de volgende keer de klos. Hij wou deze aflevering iedereen tegen elkaar opzetten, maar dat is mooi niet gelukt:)
Ben zeer benieuwd naar volgende week hoe Nico aan Esther en Tanja uit gaat leggen waarom hij niet op Sasha heeft gestemd.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie vr 4 nov 2011 - 3:36

Spetterdespat schreef:Kan niet wachten tot volgende week.

+1!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Toet vr 4 nov 2011 - 6:54

Zero schreef:Oh ik ben zo blij dat Sascha er nog in zit! En ik vind Nico steeds sympathieker, terwijl ik hem eerst echt strontvervelend vond!
Ik weet niet zeker wat ik van Jochem vind. Ik vind het goed van hem dat hij uiteindelijk toch op zijn gevoel stemt, maar aan de andere kant vond ik het slap dat hij mee deed aan een complot.
Ik weet nu niet meer wie ik vind dat er volgende week uit moet.

Huh?! Heb jij nou niet goed opgelet of denk ik heel raar? Nico doet alsof er een complot is, wat er helemaal niet is, trekt daar Jochem in mee, gaat vervolgens een wit voetje halen bij Sascha waarmee hij Jochem juist voor lul zet en jij vindt hem sympathieker geworden? Dit hele domme complot was zijn idee, hij liep iedereen tegen elkaar op te stoken en speelde het zo slim (uiteindelijk dom omdat Sascha het op tafel gooide) dat het leek dat hijzelf juist het lieverdje was?!

Ik vond het een hele verrassende maar eerlijke eliminatie. Ben blij dat Lauretta er uit is, vond haar vanaf het begin al niet echt robinson-waardig. Tanja vind ik nog steeds leuk, maar is inderdaad wel een stiekemend, door haar opgewekte gedrag kwam ze er tot nu toe mee weg maar ik ben blij dat Sascha haar door heeft! Het voorstukje is behoorlijk schokkend, ben beneiuwd waarom Nico zo boos is.

Laatst aangepast door toetje_ op vr 4 nov 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 6:55

Niko hoeft echt aan niemand uit te leggen op wie hij stemt vind ik.. Als esther en tanja daar boos om worden dan wordt het tijd dat zij naar huis gaan.

Ik begin ook steeds meer voor Sascha te worden.. Samen met Niko.. ik blijf Niko gewoon een robinson vinden. Patrick begin ik ook steeds meer te waarderen maar ik vind hem wel minder robinson dan Niko en Sascha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 0:37

toetje_ schreef:
Zero schreef:Oh ik ben zo blij dat Sascha er nog in zit! En ik vind Nico steeds sympathieker, terwijl ik hem eerst echt strontvervelend vond!
Ik weet niet zeker wat ik van Jochem vind. Ik vind het goed van hem dat hij uiteindelijk toch op zijn gevoel stemt, maar aan de andere kant vond ik het slap dat hij mee deed aan een complot.
Ik weet nu niet meer wie ik vind dat er volgende week uit moet.

Huh?! Heb jij nou niet goed opgelet of denk ik heel raar? Nico doet alsof er een complot is, wat er helemaal niet is, trekt daar Jochem in mee, gaat vervolgens een wit voetje halen bij Sascha waarmee hij Jochem juist voor lul zet en jij vindt hem sympathieker geworden? Dit hele domme complot was zijn idee, hij liep iedereen tegen elkaar op te stoken en speelde het zo slim (uiteindelijk dom omdat Sascha het op tafel gooide) dat het leek dat hijzelf juist het lieverdje was?!

Ja zo kan je het opvatten. Ik ben voor Sascha, dus ik was blij dat Nico last van zijn geweten kreeg en het open gooide zodat Sascha tenminste wist wat er aan de hand was en zijn munten in kon zetten. Daarnaast heeft hij uiteindelijk niet op hem gestemd, terwijl hij de doorslag had kunnen geven. Natuurlijk zat hij in een 'complot' (waarvan niet echt duidelijk is waar het vandaan kwam), maar ik vind dat Ester veel erger is. Dat Tanja en Sascha op elkaar stemmen snap ik, maar voor Ester zie ik dus geen reden.

Ik vond Nico eerst heel vervelend met Kobe en Deborah, maar hier kiest hij (uiteindelijk) er toch voor om te stemmen op de zwakkere robinsons en niet op zijn grootste concurenten. Daarnaast gaf hij ook nog eens zijn plaats op voor Tanja zodat zij een brief kon lezen van het thuisfront.
Misschien let ik dan niet op, maar dat vind ik best symphatiek Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 1:32

Nico Two Face Cool

Gast
Gast

Bericht  Toet za 5 nov 2011 - 1:45

Zero schreef:

Ja zo kan je het opvatten. Ik ben voor Sascha, dus ik was blij dat Nico last van zijn geweten kreeg en het open gooide zodat Sascha tenminste wist wat er aan de hand was en zijn munten in kon zetten. Daarnaast heeft hij uiteindelijk niet op hem gestemd, terwijl hij de doorslag had kunnen geven. Natuurlijk zat hij in een 'complot' (waarvan niet echt duidelijk is waar het vandaan kwam), maar ik vind dat Ester veel erger is. Dat Tanja en Sascha op elkaar stemmen snap ik, maar voor Ester zie ik dus geen reden.

Ik vond Nico eerst heel vervelend met Kobe en Deborah, maar hier kiest hij (uiteindelijk) er toch voor om te stemmen op de zwakkere robinsons en niet op zijn grootste concurenten. Daarnaast gaf hij ook nog eens zijn plaats op voor Tanja zodat zij een brief kon lezen van het thuisfront.

Grappig dat wij er zo'n andere kijk op hebben. Ik had juist het idee dat hij het expres met Sascha ging bespreken zodat hij zelf niet de boeman zou zijn, daardoor werd Jochem met een scheef oog aangekeken. En dat hij niet op Sascha stemde uiteindelijk was volgens mij alleen om zijn eigen hachje te redden. Als hij het echt zo goed met hem voor had, had hij naar mijn idee niet aan dat hele complot mee gedaan. Dat hij die plek in ruilde was inderdaad heel erg lief, maar volgens mij ook weer een tactiek om even met de mannen onder elkaar te zijn. Ik weet het niet met hem, het is niet voor niks een beroepsgamer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 2:53

toetje_ schreef:
Zero schreef:

Grappig dat wij er zo'n andere kijk op hebben. Ik had juist het idee dat hij het expres met Sascha ging bespreken zodat hij zelf niet de boeman zou zijn, daardoor werd Jochem met een scheef oog aangekeken. En dat hij niet op Sascha stemde uiteindelijk was volgens mij alleen om zijn eigen hachje te redden. Als hij het echt zo goed met hem voor had, had hij naar mijn idee niet aan dat hele complot mee gedaan. Dat hij die plek in ruilde was inderdaad heel erg lief, maar volgens mij ook weer een tactiek om even met de mannen onder elkaar te zijn. Ik weet het niet met hem, het is niet voor niks een beroepsgamer.

Oh ik beweer ook niet dat hij helemaal clean is, absoluut niet. Maar dat hij het open gooide was - wat hij beweert - uit schuldgevoel en aangaf zich er ook niet lekker bij te voelen vond ik dan wel netjes. Ik snapte ook wel waarom het als een complot werd gezien, omdat Niko (ik schrijf steeds Nico, wat erg haha) als eerste Jochem had in gelicht dat Tanja en Ester op Sascha gingen stemmen, en dan lijkt het net alsof hij complotten aan het smeden is. Maar ik vind niet dat hij deze op zijn naam kan zetten...

Het zit zeker in hem om complotten te smeden, maar hij heeft nu tegen de afspraak met zijn 'bondgenoten' in gestemd, ik zie daar geen complot of strategie in.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 5 nov 2011 - 5:14

toetje_ schreef:
Zero schreef:

Ik zag het eigenlijk net zo als Zero, maar kan mij ook wel vinden in hoe jij het uitlegt.
Dat complot was er natuurlijk wel een sort of want Esther en Tanja zouden op Sasha stemmen en hebben vast Nico gepeild of hij dat ook ging doen.
Volgens mij zijn Esther en Tanja volgende week ook boos op hem omdat hij niet op Sascha gestemd heeft? Althans dat denk ik nav het voorstukje.
Waarom zou hij zijn eigen hachje moeten redden door niet op sasha te stemmen? Volgens mij heeft hij het juist nu verpest bij Tanja en Esther

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Toet za 5 nov 2011 - 5:53

Hè nu brengen jullie mij van de wijs want ik kan me nu ook wel vinden in hoe jullie het uitleggen! We zullen het zien van de week.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 6:02

Inge schreef:Volgens mij zijn Esther en Tanja volgende week ook boos op hem omdat hij niet op Sascha gestemd heeft? Althans dat denk ik nav het voorstukje.

Ik dacht dat ze misschien boos zouden zijn omdat zij nu (ook) bekend staan als mensen die graag complotten maken.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 5 nov 2011 - 6:08

Sorry toet :-p

Birgit schreef:
Inge schreef:Volgens mij zijn Esther en Tanja volgende week ook boos op hem omdat hij niet op Sascha gestemd heeft? Althans dat denk ik nav het voorstukje.

Ik dacht dat ze misschien boos zouden zijn omdat zij nu (ook) bekend staan als mensen die graag complotten maken.

Zou ook kunnen ja
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Raindrop wo 9 nov 2011 - 0:38

Ik heb het gister terug gekeken en ik had echt niet verwacht dat Lauretta eruit zou gaan! Jammer hoor!
Ik ben die Jochem echt zat, wat een apart mannetje is dat toch.

En dat complot om op Sascha te stemmen vond ik echt triest. Stem gewoon op wie jij wilt dat ze eruit gaan en hou het lekker voor je..
Nico valt me ook echt tegen de laatste tijd, net als Tanja en Esther die net zo hard meededen met dat complot.
Ik hoop toch echt dat Sascha of Patrick Robinson wordt. Ik vond het ook heel cool van Patrick dat hij zichzelf een zwart balletje gaf!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Rush wo 9 nov 2011 - 0:42

Esther zei dat ze heeft gezegd dat ze op Sascha ging stemmen toch, daarmee is het voor mij niet duidelijk of ze echt in het complot zat. Volgens mij had Esther dat gewoon gezegd en heeft Nico er een complot bij bedacht.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Raindrop wo 9 nov 2011 - 0:49

Ik weet niet of ze mee het complot heeft bedacht. Wie het wel heeft gedaan, ik vind het gewoon triest.
Esther vind ik verder een leuke meid maar ze is toch veel op de achtergrond en dat vind ik wel jammer.

Ik hoop wel dat Jochem er nu heel snel uitgaat smile En van mij mag Nico er daarna uit.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 8:25

Rush schreef:Esther zei dat ze heeft gezegd dat ze op Sascha ging stemmen toch, daarmee is het voor mij niet duidelijk of ze echt in het complot zat. Volgens mij had Esther dat gewoon gezegd en heeft Nico er een complot bij bedacht.

Dat begreep ik ook inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 9 nov 2011 - 9:06

June schreef:
Rush schreef:Esther zei dat ze heeft gezegd dat ze op Sascha ging stemmen toch, daarmee is het voor mij niet duidelijk of ze echt in het complot zat. Volgens mij had Esther dat gewoon gezegd en heeft Nico er een complot bij bedacht.

Dat begreep ik ook inderdaad.
Van Tania was het al langer duidelijk dat zij op Sascha zou stemmen en vice versa. Die 2 liggen elkaar gewoon niet. Esther heeft toen blijkbaar ook gezegd dat zij ook op Sascha zou stemmen en Nico heeft hier een complot van gemaakt. Althans, zo zie ik het.

Ik zie Tania en Esther dan ook absoluut niet als mensen die "in een complot willen meedoen". Zij hebben gewoon aangegeven op wie ze zouden stemmen, Nico heeft er samen met Jochem dat complot van gemaakt.

Jochem mag er voor mij gewoon ech uit, ik vind hem zo'n irritant mannetje.

Voor mij blijft Tania nummer 1.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Raindrop do 10 nov 2011 - 1:16

Toch jammer dat veel kandidaten zeggen op wie ze gaan stemmen. Als je dat doet, dan zijn er altijd mensen die er een complot van maken.
Het zou leuker zijn als iedereen het lekker voor zich houdt. Dan blijft de stemming tenminste nog spannend.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  boekenwurm83 do 10 nov 2011 - 1:39

Raindrop schreef:Ik hoop toch echt dat Sascha of Patrick Robinson wordt. Ik vond het ook heel cool van Patrick dat hij zichzelf een zwart balletje gaf!

en waarom moet patrick de winnaar van robinson worden?????
het enige 'goede' dat hij tot nu toe heeft gedaan is zichzelf een zwart balletje geven. Op zich netjes van hem, maar het was ook te verwachten dat hij verder geen stemmen zou krijgen dus wat dat betreft nam hij geen groot risico. Als hij in de gevarenzone zat, dan had hij zichzelf echt geen zwart balletje gegeven.

maar los daarvan, verder voert hij echt niks uit. Het is een leuke gezellige jongen, maar robinson, echt niet!
ik vind eigenlijk alle deelnemers tegenvallen. ik vind er geeneen echte robinson bijzitten.
ik vond nicolas verreweg de beste kandidaat maar hij ligt er allang uit.
Tanja vond (vind) ik ook wel stoer, maar ze begint me nu wel te irriteren en behalve in de grot overleven (wat een enorme prestatie is) heeft ze verder nou ook niet echt super robinsonkwaliteiten.
wat mij betreft mag Niko winnen, maar echt super vind ik eigenlijk niemand.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Raindrop do 10 nov 2011 - 1:58

1 vraagteken is genoeg hoor smile

Ik was eerst ook voor Nicolas en vind het nog steeds ontzettend jammer dat hij eruit is.
Voor mij was hij ook echt het meest Robinson waardig.

En ik vond het heel stoer dat Tanja het in de grot vol hield maar wie weet waren er nog wel meer kandidaten die het ook vol zouden houden dus om die rede hoeft ze van mij niet per se Robinson te worden.

Ik hoop echt niet dat Niko gaat winnen, volgens mij heeft hij echt twee gezichten en zo iemand vind ik absoluut niet Robinson waardig.
Daarom heb ik liever dat Sascha, Tanja of Patrick wint. Of Esther.

Ik hoop trouwens dat de volgende ER weer met gewone mensen gaat zijn, die willen tenminste echt Robinson worden en ik denk ook dat zij niet snel zullen opgeven.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:50

Ik ben blij dat Sas is gespaard, ben nog altijd voor hem gezien hij gewoon geen vreemde dingen doet of zegt.
Dat Niko en Tanja nu in een clash liggen komt me dus eigenlijk wel goed uit. Ik weet ook niet voor wie ik nu ben, ik vind ze allebei niet clean. Ik snap Tanja's beweegredenen om Esther er uit te werken wel, maar eerlijk is het misschien niet. Esther had haar vorige week er uit moeten werken, nu kost het haar de kop. Lauretta zou haar dit niet geflikt hebben.

Ik vind het moeilijk om voor beide nu een mening te vormen, dus ik blijf maar gewoon bij dat ik hoop dat Sascha wint. Al zie ik het niet erg rooskleurig in voor hem.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 10 nov 2011 - 10:07

pff en weer een en al complot. Tanja is wel een beetje een stokerd (of noemen ze dit dan het spel slim spelen?). zeggen tegen jochem van; 'sterkste moet eruit om het spel te kunnen winnen, en Esther heeft al een zwarte stem dus is dat het slimste. maar ik wil je verder niet beinvloeden'. neenee..

ik weet nu niet meer wie ik vind dat eruit moet..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud