Expeditie Robinson 2011
+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers
Pagina 8 van 16
Pagina 8 van 16 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2011
Chipp schreef:Birgit schreef:
Ik moet zeggen dat ik Deborah in die grot een heel ander mens vond, sympathiek zelfs.
+1
Ik vind het jammer dat Do het zo goed als opgeeft. Ik vond haar juist zo leuk!
Nu ben ik voor Patrick
ik snap echt niet dat je in dit programma voor Patrick kunt zijn.
Tis best een aardige gozer, maar hij (en Sasha en Do) voeren werkelijk waar geen sodemieter uit.
De hele dag liggen ze op hun luie reet en ze zijn nog te beroerd om Nicholas ook maar ff te helpen. Lauretta helpt hem af en toe nog wel maar Patrick Sasho en Do mogen wat mij betreft allemaal linea recta naar huis.
Wat een stelletje nietszeggende personen (in het programma ER!)
Als het aan mij ligt gaat Tanja of Nicholos winnen. Wat mij betreft veruit de beste kandidaten.
Jochem en Esther zou ik ook mee kunnen leven als eventuele winna(a)r(es).
En diep respect voor Deborah dat zij Tanja gaat laten winnen, ondanks dat ze normaal gesproken echt niet zou hebben opgegeven. Wat een mooie beslissing.
Kan echt niet wachten tot volgende week.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Voor mij zijn op het moment Nicolas, Tanja en Esther robinsons. Van Esther hebben we nog niet veel gezien, maar zij probeert zich wel te mengen in haar kamp.
Gast- Gast
zo net teruggekeken! ik vind tanja idd een bikkel.
nicolas ook, maar toch heeft hij voor mij een irritatiefactor over zich heen.
esther is nu inderdaad nog een muurbloempje (of hoe zeg je dat) maar die kan nog wel als een echte robinson naar voren komen.
nicolas ook, maar toch heeft hij voor mij een irritatiefactor over zich heen.
esther is nu inderdaad nog een muurbloempje (of hoe zeg je dat) maar die kan nog wel als een echte robinson naar voren komen.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het gisterenavond teruggekeken.
Ben erg benieuwd naar volgende week hoor, waarom beide kampen nu naar de eilandraad moeten.
Ben erg benieuwd naar volgende week hoor, waarom beide kampen nu naar de eilandraad moeten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik denk dat de bedenkers van dit seizoen wel een spannendere race hadden verwacht vanuit de grot !
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Ik denk dat de bedenkers van dit seizoen wel een spannendere race hadden verwacht vanuit de grot !
Ja haha. Wel super voor Tanja, super reactie van Do en Deborah! Die weg naar de samensmelting die Deborah en Tanja afleggen.. ik was er helemaal stil van en dan hoe Tanja aan komt bij de samensmelting, geweldig de tranen stroomden over mijn wangen. Ik gun het haar zooo .
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Jeetje wat een hoop kippevel-momenten in één uitzending! Ik heb ook zitten janken voor de tv, bizar! Ik vind Tanja zó een stoer wijf! Ik denk niet dat veel mensen dat haar ooit na zullen doen, wat een kanjer zeg! En wat een leuk mens ook, tijdens dat diner, haha!
Ik vind het niet vervelend dat Kobe eruit is, maar had het bij geen van die vier erg gevonden denk ik! Ik weet nog steeds niet zo goed voor wie ik ben (zoals vorig jaar bij Regina), maar op moment vind ik Tanja gewoon het stoerst! En ik vind Patrick, Sascha en Lauretta leuk, maar kan nou niet zeggen dat ik ze duidelijk meer Robinson vind ofzo...
Ik vind het niet vervelend dat Kobe eruit is, maar had het bij geen van die vier erg gevonden denk ik! Ik weet nog steeds niet zo goed voor wie ik ben (zoals vorig jaar bij Regina), maar op moment vind ik Tanja gewoon het stoerst! En ik vind Patrick, Sascha en Lauretta leuk, maar kan nou niet zeggen dat ik ze duidelijk meer Robinson vind ofzo...
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Alias schreef:Summerlovin schreef:Ik denk dat de bedenkers van dit seizoen wel een spannendere race hadden verwacht vanuit de grot !
Ja haha. Wel super voor Tanja, super reactie van Do en Deborah! Die weg naar de samensmelting die Deborah en Tanja afleggen.. ik was er helemaal stil van en dan hoe Tanja aan komt bij de samensmelting, geweldig de tranen stroomden over mijn wangen. Ik gun het haar zooo .
Hihi, ja ik moest even een paar keer goed slikken om het droog te houden
Maar Tanja heeft het inderdaad echt verdiend! Wat een doorzettingsvermogen moet er nodig zijn om het in die grot vol te kunnen houden.
Ben wel echt benieuwd hoe het nu allemaal verder zal gaan na de samensmelting. Dat etentje zag er al goed uit
(hoewel ik me niet kan voorstellen dat het gezond kan zijn voor je lichaam om je plots zo vol te proppen met friet en ander vettigheid)
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Oooh nou kan ik alweer niet wachten tot volgende week, wat spannend. Tanje vind ik een heel leuk mens en respect voor haar dat ze het zo ver schopt. Verder vind ik Patrick erg leuk maar moet hij me nog overhalen om echt voor hem te zijn, hij is best wel lui haha. Lauretta mag er van mij wel uit, ergens vind ik het jammer dat Sasha, Patrick en Lauretta elkaar de hand boven het hoofd houden, want zo goed zijn ze alle drie niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hoop dat Nicholas of Tanja wint.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik hoop dat Nicholas of Tanja wint.
ik ook! in mijn ogen de echte Robinsonners! Echt kippenvel toen Tanja bij de eilandraad aankwam. En fantastisch om te zien hoe Deborah haar geholpen heeft!
Van Patrick vond ik het echt heel zwak dat hij op Nicholas stemde. Hij had heel makkelijk op iemand van het voormalige andere kamp kunnen stemmen, zoals Nico en Kobe. In plaats daarvan kiest hij voor de sterkste man.
Het diner heb ik echt enorm gelachten, met name om Tanja, wat een varken tijdens dat diner haha.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Hahaha. Ja echt geweldig. Het zag er wel enorm lekker uit trouwens!boekenwurm83 schreef:
Het diner heb ik echt enorm gelachten, met name om Tanja, wat een varken tijdens dat diner haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
haha ja heerlijk Tanja tijdens het diner. Vind Tanja echt een tof wijf en ze verdiend het om te winnen. Net als Nicolas. Esther vind ik denk de leukste van de Nederlanders
Viel mij ook tegen van Patrick dat hij op Nicolas stemde.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Tanja is echt zoo geniaal Vond het net zoals sommige hier het een beetje jammer dat Patrick op Nicolas gestemd heeft.
En al dat eten, echt niet normaal:p
Volgens mij kunnen ze eigenlijk helemaal niet zoveel eten, dan krijg je zo'n buikpijn:p
Ik hoop echt dat Tanja of Nicolas wint!
En al dat eten, echt niet normaal:p
Volgens mij kunnen ze eigenlijk helemaal niet zoveel eten, dan krijg je zo'n buikpijn:p
Ik hoop echt dat Tanja of Nicolas wint!
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Eens met jou.Inge schreef:haha ja heerlijk Tanja tijdens het diner. Vind Tanja echt een tof wijf en ze verdiend het om te winnen. Net als Nicolas. Esther vind ik denk de leukste van de Nederlanders
Tanja, Nicolas of Esther mogen van mij wel winnen.
IK kan trouwens niet wachten tot de volgende aflevering, het lijkt weer zo spannend allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
haha wat was dat feestmaal leuk om te zien!
Ik vind dat tanja of nicolas moeten winnen, die vind ik echt robinson waardig terwijk ik tanja in het begin een beetje een snol vond Maar dat zij weer de vooroordelen
Ik vind dat tanja of nicolas moeten winnen, die vind ik echt robinson waardig terwijk ik tanja in het begin een beetje een snol vond Maar dat zij weer de vooroordelen
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Nee die stemde op nico
Patrick stemde op nicolas
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
kan ook zijn dat ie tactiesch heeft gestemd (of hoe noem je dat) Om de grootste concurrent eruit te stemmen/te krijgen.
Gast- Gast
Lily schreef:kan ook zijn dat ie tactiesch heeft gestemd (of hoe noem je dat) Om de grootste concurrent eruit te stemmen/te krijgen.
+1. Dat dacht ik dus ook.
Ik vond dat feestmaal er ook gezellig uitzien. Een hoop geschrans. Het ene was nog niet eens doorgeslikt of het andere zat er alweer in. Heb er enorm om zitten lachen.
Ook vond ik het super om te zien dat Deborah Tanja overal mee hielp. Allemaal voor de samensmelting wat Tanja meer dan verdiend heeft.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
+ ook mee eensSpetterdespat schreef:Lily schreef:kan ook zijn dat ie tactiesch heeft gestemd (of hoe noem je dat) Om de grootste concurrent eruit te stemmen/te krijgen.
+1. Dat dacht ik dus ook.
Ik vond dat feestmaal er ook gezellig uitzien. Een hoop geschrans. Het ene was nog niet eens doorgeslikt of het andere zat er alweer in. Heb er enorm om zitten lachen.
Ook vond ik het super om te zien dat Deborah Tanja overal mee hielp. Allemaal voor de samensmelting wat Tanja meer dan verdiend heeft.
Snoes- Lady Post-a-lot
Elsje schreef:Nee die stemde op nico
Dan heb ik niet op zitten letten :-)
Gast- Gast
Vanavond weer dames! Ik kan niet wachten, vind het zo leuk om te kijken
Gast- Gast
Grmbl, ik moet nog tot maandag
Snoes- Lady Post-a-lot
Punk'd schreef:Vanavond weer dames! Ik kan niet wachten, vind het zo leuk om te kijken
+1
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Pagina 8 van 16 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 8 van 16
Permissies van dit forum: