Expeditie Robinson 2011
+51
Tullow
Pompoen
Roodtomaatje
Kabouter
Evalynn
ixis
SnowWhite
Liadan
Benthe
Jezzie
Lavendel
Caro
Fayebella
Elsje
PrimaBella
boekenwurm83
Lies
Saxy
love
L!ND@
Nala
loura
luisa
sanne-84
Isis
Summerlovin
_Femme
Rovine
Caramba
Snoes
Raindrop
Chelle
Krullebol
Lejow
applestar
Inge
Carra
Middleme
Lady4
Lieke128
Nietjuuh
Rush
Eliesje
Toet
Rapunzel
Alias
Miss G
Serena
Nora
Marin
Bliss
55 plaatsers
Pagina 11 van 16
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2011
Was het niet gewoon Anne die op Patrick had gestemd? Want er was toch 1 stem op Jochem, 1 op Patrick en de rest allemaal op Anne? Patrick had op Jochem gestemd en ik neem dan aan dat Anne niet op zichzelf maar op Patrick had gestemd.
Edit: wat Caro zegt dus..
Edit: wat Caro zegt dus..
Gast- Gast
Ik denk eerder dat Anne op Patrick heeft gestemt, omdat Patrick op Jochem heeft gestemt, en Anne kan niet op haarzelf stemmen. Alleen Patrick, Jochem en Anne kregen stemmen.
Haha 2 voor mij die hetzelfde zeiden.
Haha 2 voor mij die hetzelfde zeiden.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja, jullie hebben gelijk, ik heb niet goed opgelet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahaha. Ja ik heb dus niet alles gezien, maar omdat Lauretta eens eerder een hartje erop had, dacht ik daaraan!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahaha. Ja ik heb dus niet alles gezien, maar omdat Lauretta eens eerder een hartje erop had, dacht ik daaraan!
Ja ik ook maar ik kon me echt niet voorstellen dat zij op hem zou stemmen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat is dan ook weer zo!
Tania gisteren met haar koffer, heb me dood gelachen!
Tania gisteren met haar koffer, heb me dood gelachen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind Tania op zich wel leuk, maar begin nu ook wel klaar te raken met haar 'gekke' gedrag. Voor mij is het over 'the top' (zoals Anne zou zeggen ;-)).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben inderdaad zo blij dat Anne eruit is, ik zat me ook al dood aan haar te ergeren! Ook dat ze zich dan nog extra uit gaat sloven, alsof dat nog zin had!
Ik lees hier regelmatig dat Esther robinson-waardig is, het is misschien wel een bikkel hoor, maar op de één of andere manier mag ik haar echt niet! Ik weet niet, ik vind haar zo oer-saai! Iets staat me tegen (oordelen zonder iemand echt te kennen mag bij tv-programma's toch? )
Ik vind Tanja, Nico en Sascha het leukst. Patrick vind ik ook wel cool, hij voert ook niet zoveel uit, maar ik vind hem gewoon leuk! Van mij mag Jochem er eerst uit, ik kan me soms ook wel een beetje aan hem ergeren, inderdaad met dat koken, ik vond Sascha's reactie wel terecht, ik had precies hetzelfde gezegd! Lauretta vind ik wel oké, maar geen Robinson, dus zal er ook niet wakker van liggen als zij eruit gaat. Al vind ik het wel weer leuk dat ze zich nu wel fijn schijnt te voelen daar!
Ik lees hier regelmatig dat Esther robinson-waardig is, het is misschien wel een bikkel hoor, maar op de één of andere manier mag ik haar echt niet! Ik weet niet, ik vind haar zo oer-saai! Iets staat me tegen (oordelen zonder iemand echt te kennen mag bij tv-programma's toch? )
Ik vind Tanja, Nico en Sascha het leukst. Patrick vind ik ook wel cool, hij voert ook niet zoveel uit, maar ik vind hem gewoon leuk! Van mij mag Jochem er eerst uit, ik kan me soms ook wel een beetje aan hem ergeren, inderdaad met dat koken, ik vond Sascha's reactie wel terecht, ik had precies hetzelfde gezegd! Lauretta vind ik wel oké, maar geen Robinson, dus zal er ook niet wakker van liggen als zij eruit gaat. Al vind ik het wel weer leuk dat ze zich nu wel fijn schijnt te voelen daar!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Caro schreef:Lavendel schreef:Ik had het nicolae echt gegund. Stom dat hij eruit is. Oooh en ik begrijp echt die ergenis van Sasha. Ik zou het ook bloedirritant vinden als iemand constant Engels praat.
Ik heb heel hard gelachen om zijn opmerking 'het lijkt wel alsof ze engelse drop heeft ingeslikt'.. Echt hilarisch!
OW men ik kan me zijn irritatie heel goed voorstellen.. Vet irritant. Ik heb ook zo om hem moeten lachen!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind dat nico eruit mag... Neppert. Beetje andere gaan beschuldigen van sluwe spelletjes terwijl hij het hardste spelletjes speelt. Jammer dat hij steeds wint...
Ik kan vaak lachen om patrick.. Ik kan me zijn irritaties ook vaak goed voorstellen en hij zegt het op een grappige manier net als sascha trouwens.
Die tanja vind ik echt gek haha ik mag haar wel.. Echt idioot mens maar wel op leuke manier.
Jochem is saai idd. DIe mag er na nico gezellig uit.
Ik kan vaak lachen om patrick.. Ik kan me zijn irritaties ook vaak goed voorstellen en hij zegt het op een grappige manier net als sascha trouwens.
Die tanja vind ik echt gek haha ik mag haar wel.. Echt idioot mens maar wel op leuke manier.
Jochem is saai idd. DIe mag er na nico gezellig uit.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het ook gezien vanavond, jeej
Terecht dat Anne er uit is inderdaad. Nu mogen voor mij absoluut Jochem en Laurette eruit, maakt me niet uit wie eerst, maar die zijn echt niet Robinson-waardig. De anderen vind ik wel oké.
Tania is voor mij nog altijd nummer 1 Robinson.
Terecht dat Anne er uit is inderdaad. Nu mogen voor mij absoluut Jochem en Laurette eruit, maakt me niet uit wie eerst, maar die zijn echt niet Robinson-waardig. De anderen vind ik wel oké.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik heb het ook gezien vanavond, jeej
+1
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Snoes schreef:Ik heb het ook gezien vanavond, jeej
+1
+1 =)
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb het net terug gekeken en ik ben blij dat Anne eruit is.
En wat erger ik me trouwens aan Jochem! Van mij mag hij er zo snel mogelijk uit!
Ik vond Patrick deze aflevering trouwens wel stukken leuker!
Ik hoop dat Tanja of Sascha Robinson gaat worden.
En wat erger ik me trouwens aan Jochem! Van mij mag hij er zo snel mogelijk uit!
Ik vond Patrick deze aflevering trouwens wel stukken leuker!
Ik hoop dat Tanja of Sascha Robinson gaat worden.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wat fijn, die eensgezindheid hierEliesje schreef:Snoepy87 schreef:Snoes schreef:Ik heb het ook gezien vanavond, jeej
+1
+1 =)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jaaa ik zit klaar!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Jaaa ik zit klaar!
Ik ook!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
*
Laatst aangepast door Birgit op do 3 nov 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Erg onverwachtse maar wel terechte stemming vind ik!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Van mij mogen na deze aflevering Nico, Esther en Tanja naar huis.
Wat een geniepig mannetje is die Nico toch! Tanja vond ik toch nu toe best cool, maar dat wordt na de grot na elke aflevering minder.
Wat een geniepig mannetje is die Nico toch! Tanja vond ik toch nu toe best cool, maar dat wordt na de grot na elke aflevering minder.
Gast- Gast
Oh ik ben zo blij dat Sascha er nog in zit! En ik vind Nico steeds sympathieker, terwijl ik hem eerst echt strontvervelend vond!
Ik weet niet zeker wat ik van Jochem vind. Ik vind het goed van hem dat hij uiteindelijk toch op zijn gevoel stemt, maar aan de andere kant vond ik het slap dat hij mee deed aan een complot.
Ik weet nu niet meer wie ik vind dat er volgende week uit moet.
Ik weet niet zeker wat ik van Jochem vind. Ik vind het goed van hem dat hij uiteindelijk toch op zijn gevoel stemt, maar aan de andere kant vond ik het slap dat hij mee deed aan een complot.
Ik weet nu niet meer wie ik vind dat er volgende week uit moet.
Gast- Gast
Birgit schreef:Van mij mogen na deze aflevering Nico, Esther en Tanja naar huis.
Ik denk dat ik eigenlijk ook wel klaar ben met Tanja. En Ester. Maar ja, om alle vrouwen er nu uit te knikkeren...
Gast- Gast
Hmm, ik weet ook niet meer zo goed voor wie ik nou ben. Heb eigenlijk vanaf het begin nog niet echt een favoriet gehad, zal wel pas bij de laatste drie komen ofzo. Had niet verwacht dat Lauretta naar huis moest, aparte eilandraad was het ook met die verdeelde stemmen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn favoriet is Sascha. Bij een eindstemming denk ik nu ook dat hij de meeste stemmen zou krijgen om Robinson te worden na alle kleine complotjes van andere mensen.
Gast- Gast
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 11 van 16
Permissies van dit forum: