Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buggy te besturen met 1 hand

+6
Roodkapje
Liadan
Makamba
meisjesmama
L!ND@
Annie24
10 plaatsers

Ga naar beneden

Buggy te besturen met 1 hand Empty Buggy te besturen met 1 hand

Bericht  Annie24 za 27 aug 2011 - 6:16

Op dit moment hebben we een X-Adventure Nano, maar zijn daar totaal niet tevreden over als we er mee rijden. Goedkoop = duurkoop zullen we maar zeggen.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een buggy die met 1 hand te besturen is. Nu lopen we namelijk continu bij te sturen en te trekken omdat de Nano niet heen wil waar wij heen willen Rolling Eyes

Op internet vond ik de Nuna Pepp waarbij ze op youtube heel makkelijk met 1 hand aan het sturen zijn, al is dat wel zonder kindje erin en tja...de Nano reed ook goed zonder kindje.

Iemand ervaring met de Nuna Pepp en het sturen/rijden met 1 hand of is er iemand die een andere buggy weet die makkelijk met 1 hand te besturen is?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy te besturen met 1 hand Empty Re: Buggy te besturen met 1 hand

Bericht  L!ND@ za 27 aug 2011 - 6:32

Annie24 schreef:Op dit moment hebben we een X-Adventure Nano, maar zijn daar totaal niet tevreden over als we er mee rijden. Goedkoop = duurkoop zullen we maar zeggen.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een buggy die met 1 hand te besturen is. Nu lopen we namelijk continu bij te sturen en te trekken omdat de Nano niet heen wil waar wij heen willen Rolling Eyes

Op internet vond ik de Nuna Pepp waarbij ze op youtube heel makkelijk met 1 hand aan het sturen zijn, al is dat wel zonder kindje erin en tja...de Nano reed ook goed zonder kindje.

Iemand ervaring met de Nuna Pepp en het sturen/rijden met 1 hand of is er iemand die een andere buggy weet die makkelijk met 1 hand te besturen is?
Ik heb er niet meteen ervaring mee, maar ik vond dat een supermooie buggy om te zien! Helaas.....in de winkel viel die ons ontzettend tegen. Wat een plastic rommel! Sorry als ik nu iemand beledig....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 6:33

Ik heb geen idee Annie, maar op het andere forum waar je op post staat 'buggy te bestuderen met 1 hand' haha, wilde het je toch even zeggen!

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama za 27 aug 2011 - 6:46

Wij hebben de Mac Laren en die kan je wel met 1 hand besturen. Ook hebben we een Zapp ik vind dat wel een fijne buggy maar niet voor jonge kindjes. Onze jongste is 16,5 maand en zit niet goed in de Zapp.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Makamba za 27 aug 2011 - 6:50

meisjesmama schreef:Wij hebben de Mac Laren en die kan je wel met 1 hand besturen.

Klopt idd!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Annie24 za 27 aug 2011 - 6:52

Parels schreef:Ik heb geen idee Annie, maar op het andere forum waar je op post staat 'buggy te bestuderen met 1 hand' haha, wilde het je toch even zeggen!

Ja...ik zag het toen ik hem hierheen ging kopieren Embarassed Geen idee hoe ik hem aan kan passen daar angel
Aan die ene reactie daar had ik ook niet veel (maar misschien kwam dat door de titel Wink ) dus dacht doe de vraag hier ook even posten angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 27 aug 2011 - 6:55

Weet je wat ik het nadeel vind? In de winkel rijden alle buggy's goed en lekker op die gladde vloer daar....

Misschien dat we eens naar de Babydump hier in Spijkenisse kunnen rijden als die geopend wordt van de week. De wandelwagen mag je immers ook mee naar buiten nemen om in de kofferpak te passen (althans, wij mochten dat toen doen, weet niet of dat overal mag) Misschien als ik het heel lief vraag dat we een rondje over de parkeerplaats mogen rijden?!? Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan za 27 aug 2011 - 7:04

Ik heb ook een maclaren en die is wel met 1 hand te besturen maar dat gaat niet makkelijk. Ik neem 'm wel eens mee naar de supermarkt, mijn dochter zit er dan in en Kian zit dan in de draagdoek. Ik vind het helemaal niet makkelijk sturen dan. Ook heb ik er een keer mee buiten gelopen met in 1 hand een paraplu en in 1 hand de maclaren duwen, dat is niet echt te doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Roodkapje za 27 aug 2011 - 7:09

De Zapp is makkelijk bestuurbaar met 1hand, maar zie dat je kindje een half jaar is, dan is de Zapp nog niet zo'n goede keuze. Moeten ze echt ouder voor zijn.

De Bugaboo Bee is ook heel relaxt ( wel duur), vriendin van mij heeft die en kan je kindje vanaf dag 1 in. Heel wendbaar en rijdt als een zonnetje:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Darius za 27 aug 2011 - 7:29

De bugaboo bee vind ik net een rollator....

Maar ik heb de zapp en die is idd makkelijk te besturen met 1 hand. Je kindje kan nu nog met de maxicosi erin, zeker wel tot 10 maand.

Optie is om een oude zapp via marktplaats te kopen en dan een nieuw zitje van de zapp xtra erin. Die kost 90 euro. In het nieuwe zitje kunnen ze wel meteen in.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PapillonRose za 27 aug 2011 - 8:10

Die Nano vond ik ook leuk op de site, maar in het echt wat minder leuk. Heb uiteindelijk de X-Adventure Vibe gekozen, was een vrij duur model maar omdat hij uit de collectie ging kon ik hem met flinke korting kopen. Ik heb het nog nooit getest, maar denk dat hij prima met 1 hand te besturen is. De voorwielen zijn namelijk fijne zwenkwielen en daardoor is de buggy heel wendbaar. Ik wilde persé een buggy met zwenkwielen, want je ziet soms van die dingen die bij wijze van spreken alleen rechtdoor kunnen en dat leek me zo vervelend rijden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Océane za 27 aug 2011 - 10:54

Wij hebben de Nuna, inderdaad goed met één hand te besturen... Ik ben er heel tevreden over. Klapt makkelijk in en uit en mijn dochter zit er heel goed in. Hij kan helemaal plat als ze slaapt... Heb je verder nog vragen?
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Ezzer za 27 aug 2011 - 23:10

Wij hebben de kinderwagen Joolz. Die ook al buggy om te bouwen is. Rijd ideaal en makkelijk met 1 hand te besturen. Maar dat wordt nogal prijzig denk ik.. als je het enkel voor de buggy wil.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud