Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat nou opwarming van de aarde?

+7
SuperGrover
Zininzon
CaptainSpectacular
Serena
Kabouter
Lejow
Jeanette
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:24

Maple, je weet toch dat het officieel alleen een witte kerst is als er in de Bilt zoveel cm sneeuw ligt en blablabla. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  M_as do 23 dec 2010 - 3:08

De polen verschuiven. Altijd al gezegd: raar volkje.

Wink
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:42

Brrr ben die sneeuw echt wel zat gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:43

Smikkell schreef:
_Donnaa schreef:
Doedell schreef:
_Donnaa schreef:
plumke schreef:Haha. Zou wel weer eens tijd worden hoor die elfstedentocht. Las dat het misschien, als het zo door blijft vriezen, volgende week zal gebeuren?
Het gaat vandaag een morgen sneeuwen, dus dat kunnen ze wel vergeten ben ik bang..

Als ze sneeuw gaan schuiven moet het kunnen hoorde ik van de week. Dus alle Friezen als een malle sneeuw gaan schuiven!
Scheelt het even dat ik niet in de buurt woon haha XD
ALLE Friezen. Dus ook jij, kleine donder!
Alleen als jij komt helpen en wijntjes meeneemt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:46

_Donnaa schreef:
Smikkell schreef:
_Donnaa schreef:
Doedell schreef:
_Donnaa schreef:
plumke schreef:Haha. Zou wel weer eens tijd worden hoor die elfstedentocht. Las dat het misschien, als het zo door blijft vriezen, volgende week zal gebeuren?
Het gaat vandaag een morgen sneeuwen, dus dat kunnen ze wel vergeten ben ik bang..

Als ze sneeuw gaan schuiven moet het kunnen hoorde ik van de week. Dus alle Friezen als een malle sneeuw gaan schuiven!
Scheelt het even dat ik niet in de buurt woon haha XD
ALLE Friezen. Dus ook jij, kleine donder!
Alleen als jij komt helpen en wijntjes meeneemt!
Ik lees wijn en ben al onderweg.. laat maar weten wanneer er sneeuw ligt en er wijn gedronken moet worden.. ik bedoel.. wanneer er sneeuw verschoven moet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:49

EHhh heb ik een andere zomer gehad dan jullie? Het was toch echt bloedheet naar mijn mening hoor, ik weet nog dat ik zat te puffen op mijn werk omdat het 38 graden was, en dat twee weken lang ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Sarah1985 do 23 dec 2010 - 5:52

Darcy schreef:EHhh heb ik een andere zomer gehad dan jullie? Het was toch echt bloedheet naar mijn mening hoor, ik weet nog dat ik zat te puffen op mijn werk omdat het 38 graden was, en dat twee weken lang ofzo.
Ik kan me echt geen warme zomer herinneren, ja een week ofzo was het warm maar niet extreem. Maar moet erbij zeggen dat wij de hele zomer in het ziekenhuis/revalidatiecentrum hebben doorgebracht dus weinig van het weer mee hebben gekregen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:56

Hihi, was met het warme weer niet in Nederland, maar wel in Frankrijk, daar was het warmer dan hier en beter uittehouden daar, athans voor mij dan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:58

Darcy schreef:EHhh heb ik een andere zomer gehad dan jullie? Het was toch echt bloedheet naar mijn mening hoor, ik weet nog dat ik zat te puffen op mijn werk omdat het 38 graden was, en dat twee weken lang ofzo.
Die zomer heb ik ook meegemaakt. Ik vond die hete benauwde weken eind juni, begin juli echt vreselijk. Doe mij deze sneeuw maar! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 6:08

Purple schreef:
Darcy schreef:EHhh heb ik een andere zomer gehad dan jullie? Het was toch echt bloedheet naar mijn mening hoor, ik weet nog dat ik zat te puffen op mijn werk omdat het 38 graden was, en dat twee weken lang ofzo.
Die zomer heb ik ook meegemaakt. Ik vond die hete benauwde weken eind juni, begin juli echt vreselijk. Doe mij deze sneeuw maar! Very Happy

Ja het was volgens mij niet heel lang warm, maar pff wat was het TOEN heet. Ik kan me ook niet herinneren dat het eerder zo warm was in Nederland, zo twee weken achter elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Jeanette do 23 dec 2010 - 7:28

Nou elk jaar is er altijd wel een kleine periode dat het even heel warm is in de zomer.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:46

Jeanette schreef:Nou elk jaar is er altijd wel een kleine periode dat het even heel warm is in de zomer.

Maar zo warm kon ik het me niet herinneren. Wel rond de dertig graden, maar niet twee weken lang rond de veertig! Maar misschien ligt dat dan aan mijn geheugen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:56

Ik vond het ook behoorlijk warm afgelopen zomer. Weet nog wel dat ik heb liggen puffen hier achter in de tuin, sowieso overal waar ik was, omdat het zo warm was. Ik vind warmte niet erg, maar ik heb liever kou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:19

Ik vind warmte ook heerlijk, maar dan een graadje of 25. Ik vond hte afgelopen zomer echt te heet, had constant hoofdpijn ervan. Ik moest toen mijn scriptie afronden en ik weet nog dat ik elke dag in een hemdje en een boxer aan tafel zat, met de ventilator op me gericht (hielp niks natuurlijk :P). Of ik moest werken en dan zat ik in de warmste kamer van het pand Very Happy Met twee ventilators (hielp natuurlijk ook niks Very Happy).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nou opwarming van de aarde? - Pagina 3 Empty Re: Wat nou opwarming van de aarde?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum