Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij gedroomd vannacht?

+5
smooch
Jeanette
Arwyn
Roze Roos
ButterflyEffect
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heb jij gedroomd vannacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Bericht  ButterflyEffect wo 22 dec 2010 - 12:28

Isa schreef:
ButterflyEffect schreef:Wat is een 0-dienst?

Dat was vannacht nog heel erg helder, maar eigenlijk heb ik geen idee! :P Wij gebruiken op het werk de term 0-diensten niet eens. :P
Ooo haha ik dacht dat is gewoon een hip woord van de werkvloer, dat moet ik ook leren! Wel goed bedacht :-)
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gedroomd vannacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 12:47

ButterflyEffect schreef:
Isa schreef:
ButterflyEffect schreef:Wat is een 0-dienst?

Dat was vannacht nog heel erg helder, maar eigenlijk heb ik geen idee! :P Wij gebruiken op het werk de term 0-diensten niet eens. :P
Ooo haha ik dacht dat is gewoon een hip woord van de werkvloer, dat moet ik ook leren! Wel goed bedacht :-)

Wedden dat ik bedacht heb dat de 0-dienst een nietszeggende dienst is. :P Zo ben ik ook nog wel in mijn dromen. Ik ben namelijk volgende week vier dagen vrij, maar oudjaarsdag kon ik geen vrij krijgen i.v.m. eventuele onderbezetting. Ik denk dat mijn geest dacht dat als ik ze nu allemaal op een nietszeggende dienst zou zetten, ik de vrijdag gewoon ook thuis kon blijven. :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum