Wat heb jij gedroomd vannacht?
+6
Pompoen
_Lacey_
Gympie
Marin
Ilovethe90s
Joan
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat heb jij gedroomd vannacht?
Ik kan me geen droom herinneren van afgelopen nacht. Wel die van de nacht daarvoor. Ik was met mijn oom, die ik al heel lang niet gezien of gesproken heb, een spin aan het vangen in de tuin van de buurvrouw. Slaat nergens op!
Nu jullie!
Nu jullie!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?
Vannacht heb ik over de 2 broertjes die vermist worden gedroomd. Ik vind het altijd zo raar om over mensen te dromen die ik niet ken. Ze bleken met hun opa & oma op vakantie te zijn gegaan en wij kwamen ze per toeval ergens tegen. Was het maar zo ...
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik droomde vannacht zoiets grappigs, over dat ik Happinazz tegenkwam met haar jongens en dat ze jarig waren en dat we naar de bios naar de film Monsters University gingen (vervolg op Monsters Inc) en het was zo gezellig!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het laatste dat ik me kan herinneren dat ik gedroomd heb, was dat ik met vrienden in de auto zat en we een vrachtwagen van de weg reden. De bestuurder (één van de vrienden) wilde doorrijden en ik begon te flippen. Hij reed door en daarna zijn we weer teruggekeerd en ging ik met de politie praten.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Over mijn buurman. Hij gaf een feestje en alle buren mochten komen.
Ging hij mij ineens uitgebreid zoenen waar iedereen bij was, zodat iedereen wist dat hij verliefd op me was.
Ging hij mij ineens uitgebreid zoenen waar iedereen bij was, zodat iedereen wist dat hij verliefd op me was.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik slaap veel te weinig om fatsoenlijk te kunnen dromen. De laatste keer die ik me kon herinneren is al weer heel wat maanden geleden. Ik droom regelmatig absurde dingen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik had een hele rare droom. Ik droomde dat ik een relatie had met iemand die ik ken die vorig jaar is overleden. Werd ook met een beetje vreemd gevoel wakker
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb mijn dromen van vannacht niet onthouden. Ik heb echter wel gedroomd, want ik droom altijd vrij levendig, maar ik weet het echt niet meer..
Vorig jaar droomde ik erg vaak dat ik zwanger was en veel over tsunami's (heel eng!) en nu droom ik steeds over dat ik ontslagen word en ruzie heb op het werk.
Jij hebt zo'n dromenboek toch? Kun je 't es voor me opzoeken?
Vorig jaar droomde ik erg vaak dat ik zwanger was en veel over tsunami's (heel eng!) en nu droom ik steeds over dat ik ontslagen word en ruzie heb op het werk.
Jij hebt zo'n dromenboek toch? Kun je 't es voor me opzoeken?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb twee dagen geleden zó vreemd gedroomd. Ik was ineens getrouwd met een jongen die ik ken, maar echt niet leuk vind (een langharige muzikant, val ik totaal niet op!) We zaten naast elkaar op de grond en hij sloeg een arm om me heen en ik vond het ook zo lullig om te zeggen dat ik eigenlijk niet getrouwd wilde zijn, dus pakte ik toch maar zijn hand vast (vingers in elkaar verstrengeld) En elke keer dacht ik: "ach, ik kijk wel hoe lang ik het volhoud met hem."
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik droomde dat ik met vrienden was gaan paintballen, maar er klopte van alles niet: helm ineens weg, ze begonnen zonder mij... raar...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij gedroomd vannacht?
» Vreselijk gedroomd vannacht.
» Lang van gedroomd....
» Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?
» Vannacht flink over moeten geven
» Vreselijk gedroomd vannacht.
» Lang van gedroomd....
» Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?
» Vannacht flink over moeten geven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: