Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

+5
smooch
Dolphinne
SoGood
Flinder
Jeanette
9 plaatsers

Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:15

Ik heb vanacht 2 dromen gehad die ik heb onthouden.

Eerst droomde ik dat ik met mijn man en kinderen in een reuzenrad zat, dat mijn man opeens opstond en zei: "ik ga opstaan, het is pas half 5, maar ik kan niet meer slapen."

Vervolgens heb ik nog gedroomd dat we hier op het forum een inzamelingsactie deden voor Tea-Leaf, zodat ze aan IVF konden beginnen.
Iedereen maakte 10 euro over op een rekening en uiteindelijk was er zoveel ingezameld dat ze zelfs nog voor €1038,- kon winkelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:21

Mooie actie! Jammer dat als je dan wakker wordt dat het allemaal maar gedroomd is!

Ik kan me niet herinneren dat ik vannacht wat heb gedroomd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:24

Haha, leuke dromen!

Vannacht heb ik niets gedroomd, maar afgelopen week wel. Een hele rare droom waarbij ik met een lach wakker werd en de hele dag om heb gelachen. Helaas was het enkel een droom. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 22:27

Ik kan mijn dromen nooit herinneren haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:32

Ik kan me nog flarden herinneren. Ik stond voor het huis van mijn ouders en zag een enorm groot stuk zwart plastich door de lucht vliegen. Het kwam steeds even op de grond neer, maar door de wind werd het steeds weer de lucht in geblazen. Ik zag het achter het huis van mijn ouders over de weilanden wegwaaien. Het leek heel eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:00

Wij hebben waarschijnlijk een huurhuisje dus daar had ik over gedroom. Want degene die er nu in gewoond heeft, heeft er wel iets van 20.30 jaar gewoond en boven ligt vloerbedekking en alle muren zijn behangen dus had gedroomd dat we flink aan het klussen waren om er dat allemaal uit en eraf te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:08

Haha leuke inzamelingsactie Very Happy.

Ik droomde dat ik aan het vliegen was en moest overstappen maar ik wist niet precies waarheen en ik kon geen paspoorten vinden en boardingpassen. Een stewardess kwam me helpen met alles en wist waar ik heen moest. Uiteindelijk toch gevonden maar ik had zo'n vaag verhaal. Had ook het paspoort en ticket van mijn beste vriend. Ik moest hem wel inchecken maar hij vloog niet mee en ik was bang dat ze het niet zouden begrijpen/ geloven?? Uiteindelijk duurde het boarden ook heel lang en ik zag mijn beste vriendin ook nog. In het vliegtuig was het ingedeeld als een bus en ik zat achteruit zeg maar. Achter mij zat mijn zusje. Ik wist niet precies waar ik heen ging maar ze wachtte niet eens tot ik mijn riem vast had en gingen al stijgen, heel wild. We vlogen laag, ik zat nu wel goed vast in de riem die hetzelfde als in de auto was. Ik kon met mijn voeten soms bepaalde dingen raken. Was er van overtuigd dat we vlogen vanuit een belangrijke hub en ze nu zo laag vlogen om te laten zien hoe mooi dit land ook was. Ik vertelde dit aan mijn zusje. Eenmaal aangekomen wist ik niet waar ik was maar ik moest ergens heen, naar iemand. Toen ik eenmaal bij die persoon (geen idee wie) was begreep ik dat ik in LA was (why?). Toen werd ik wakker.... Ik had wel het gevoel dat LA niet mijn eindbestemming was maar meer iets dat ik mee wilde pakken. Mijn beste vriend zou ik op de plaats van bestemming zien maar hoe hij daar dan heen zou gaan weet ik niet.


Laatst aangepast door Lagom op do 2 dec 2010 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:13

Ik droomde dat ik Sinterklaascadeautjes ging kopen in een bepaalde winkel; met een oppaskind op mijn arm. Daar kwam ik allemaal mensen van vroeger tegen die de spullen die ik kocht ging beoordelen; héel vreemd en apart, want sommige mensen heb ik al jaren en jaren niet gesproken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:19

Kijken jullie ook weleens op internet wat een droom zou kunnen betekenen? Ik droom de laatste tijd namelijk heel veel dat ik aan het reizen ben dus had het laatst opgezocht en dit kwam eruit wat op zich redelijk logisch klinkt voor mij:

Een droom waarin je aan het reizen bent, vertegenwoordigt de weg naar je levensdoelen. Het symboliseert tevens je dagelijkse routine en de wijze waarop je vooruitgaat. Als je droomt dat je reis ten einde komt, symboliseert dit een succesvolle voltooiing van je doelstellingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 0:08

Ik heb tegen de ochtend gedroomd dat ik een ongeluk had gehad door de sneeuw die gisteravond was gevallen.. Heb gisteravond veel glijders gemaakt met de auto in de sneeuw, vandaar die droom ook natuurlijk..
Daarna was ik meteen wakker en ben maar van bed gegaan, vooral om te kijken hoeveel sneeuw er nog bij was gekomen, maar mijn voetstappen van gisteravond waren nog te zien van thuiskomen, dus weinig meer bijgekomen gelukkig..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Flinder vr 3 dec 2010 - 0:10

Ik heb vannacht gedroomd dat een cliente die ik drie jaar geleden in mijn stageperiode kende, een kindje heeft gekregen. Ik ben erg benieuwd of het klopt ;-)
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 0:11

Dat ik op een drukke schoolcampus ergens seks probeerde te hebben met Peter Heerschop (die ik echt verre van aantrekkelijk vind) maar dat we constant onderbroken werden. En toen bleek ook nog dat 'ie getrouwd was. Geen wonder dat ik nu hoofdpijn heb Laughing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 0:14

De dromen van Coco en Lagom: Laughing Laughing lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  SoGood vr 3 dec 2010 - 0:32

Dat is niet echt geschikt voor onze forumsters van onder de 18.. Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Dolphinne vr 3 dec 2010 - 0:42

Ik weet wel dat ik een leuke droom had, maar ik kan me niet meer herinneren hoe hij ging.
Het was dezelfde droom als de nacht ervoor, maar nu kon ik hem ook 'afmaken' de nacht ervoor was ik eerder wakker.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:46

Nu willen we hem natuurlijk helemaal weten SoGood.

Hahaha Gloria, dat is idd hoofdpijnmateriaal!

En wat was die droom Isa?

Oei, jouw droom is wel erg warrig Lagom, was je niet een beetje warrig toen je wakker werd, dat je er nog weer even over na moest denken hoe het nu precies zat? Ik check mijn dromen overigens nooit.

Ohh Dolphinne, ik heb er altijd zo'n hekel aan als een droom niet afgemaakt wordt, dan wil ik ook echt weten hoe die verder zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  smooch vr 3 dec 2010 - 10:34

Ik heb gedroomd over CKC :S
Er was een feestje en ze zat helemaal alleen in een hoek en ik zat met mn vrienden heel gezellig te doen.
En je zag CKC steeds kleiner worden. Toen ging ik naast haar zitten op een krukje en ging haar toen feliciteren, en deed ze heel bescheiden. Toen kwam mn moeder met eten.
Toen liep ik een winkel in en ging mn beste vriendin heel lelijk dansen en iedereen stond erom heen en lachte haar uit. Ik zat van een afstand te kijken en liet haar gewoon dansen terwijl ik wist dat iedereen haar aan het uitlachen was.
Toen liep ik de winkel uit en stond mn vader op mij te wachten met mn zus en broertje. Toen stapte ik in en reden we weg.

Daarna weet ik het niet meer.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  smooch vr 3 dec 2010 - 10:35

Gloria schreef:Dat ik op een drukke schoolcampus ergens seks probeerde te hebben met Peter Heerschop (die ik echt verre van aantrekkelijk vind) maar dat we constant onderbroken werden. En toen bleek ook nog dat 'ie getrouwd was. Geen wonder dat ik nu hoofdpijn heb Laughing.

Haha, grappig. Gelukkig is het maar een droom.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  JD vr 3 dec 2010 - 12:41

nou ik had van de week gek gedroomd....zo gek dat ik m nog weet....
ons land was aangevallen door terroristen, en het enige wat die terroristen wilden was ilse delange (?) en mark rutte....en die werden vervolgens gekidnapt en in een of andere woestijn gegijzeld.....heel erg raar....geen idee ook hoe ik bij ilse delange en mark rutte kom..... Suspect
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  NerdChic vr 3 dec 2010 - 22:04

Ik droomde vannacht over mijn stage. Het was savonds en ik moest er heen en het leek helemaal niet op hoe mijn stage er in het echt uit ziet. Toen moest ik eerst allemaal opdrachten doen enzo. Uiteindelijk stonden we met z'n allen op het schoolplein en toen vertelden mijn collega's dat ze mij de beste stagiaire vonden die ze tot nu toe hebben gehad. :P
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  bolus26 vr 3 dec 2010 - 22:07

ik droomde vanacht dat ik zwanger was van een drieling (ik ben niet eens zwanger maar goed) en dat de bevalling 1 groot drama was!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 22:38

Coco schreef:Oei, jouw droom is wel erg warrig Lagom, was je niet een beetje warrig toen je wakker werd, dat je er nog weer even over na moest denken hoe het nu precies zat? Ik check mijn dromen overigens nooit.

Nee hoor, ik wist het nog precies. Dat heb ik meestal wel eigenlijk. En dit soort dingen (over op reis zijn) droom ik de laatste tijd zo vaak en meestal komen daar dan de mensen in voor die dichtbij me staan. Als ik naar de betekenis kijk dan klinkt het ook wel logisch smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Puk vr 3 dec 2010 - 23:34

Haha sommige dromen zijn lekker warrig. Ik heb mijn droom van vannacht niet onthouden, heb enorm vast geslapen, ik ben ziek en was doodmoe gister.

Ik heb wel altijd van die periodes dat ik vaak over hetzelfde droom.

Zo heb ik gehad dat ik bijna elke nacht droomde dat ik zou gaan trouwens, maar op DE dag, had ik geen jurk en dan schaamde ik me kapot.

Toen ik nog thuis woonde, droome ik heel vaak dat mijn (8 jaar jongere) broertje verdronk in een waterplas bij de MC Donalds.

Toen ik klein was(jaar of 4-5) droomde ik bijna elke nacht dat ik in elkaar werd geslagen door de grote boze wolf(van de 3 biggetjes weet je wel) Van deze droom weet ik natuurlijk niks meer, maar mijn moeder vertelde me dat laatst.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd? Empty Re: Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum