Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Good morning!

+12
annetje
Happydobby
_DoI
Lejow
minoessepoes
Druifje
Roze Roos
Oasis
SparklingEyes
Lotus
Flinder
Sterre
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 23:34

Oh bah dat zijn nare dromen. Maar kunnen inderdaad duiden op een 'new chapter'. Dat hopen we dan maar ! Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  VeryCherry di 21 dec 2010 - 23:46

Goedemorgen allemaal,
ik heb wel redelijk geslapen, word nog wel elke 4 uur wakker om een pijnstiller te nemen en ik ga er tegelijk uit met mijn vriend. Dus ik ben erg moe. Mijn zoontje heeft nu vakantie en daarom post ik niet zoveel smile De dagen zien er allemaal een beetje hetzelfde uit vandaag, 's morgens lekker lummelen en 's middags boodschappen doen en in de sneeuw spelen. En ik heb net heel ijverig de ketel bijgevuld, want het werd hier al dagen niet warmer dan 18 graden. Nu maar afwachten of dat helpt smile Vandaag nog even opruimen, want dat komt er nu ook niet echt van en voor de rest zie ik het wel.

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 0:12

Goedemorgen dames,

Ik heb vanochtend iets engs meegemaakt haha.
Samen met een vriendin pas ik op het huis van haar neef en nicht die 3 weken op vakantie zijn. Mijn vriendin moest al vroeg naar school en ik bleef nog ff liggen. Om 10 uur stond ik op en ik ging douchen, radio aan op de douche.
Ik stond er net onder en toen hoorde ik allemaal geluiden beneden, iemand lopen, praten etc.
Ik wist wel dat er mensen over de vloer konden komen want zij hebben een eigen bedrijf.
Dus ik bleef gewoon verder douchen.
Ineens hoorde ik allemaal dingen schuiven en heel veel herrie dus ik werd een beetje bang. Ik dacht al, het zal toch geen inbreker o.i.d. zijn.
Dus ik onder de douche uit, ik drufde bijna niet naar beneden te gaan maar toch gedaan, telefoon in m'n hand om eventueel 112 te bellen.

Was het gewoon de vader van die jongen die een aantal dozen in de kamer kwam zetten die de zolder op moesten Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 0:14

Darcy schreef:Spannend Sterre! Is het in dezelfde wijk waar jullie nu wonen?

Goeiemorgen allemaal!

Ik heb wel lekker geslapen maar ik had ALWEER een nachtmerrie, gister ook al Sad Bah. Ik heb vandaag wat boodschappen die ik moet doen en verder moet ik even mijn sollicitatiebrief aanpassen zodat ik even 16 open sollicitaties kan doen Very Happy

Fijne dag allemaal!

Succes met solliciteren, ik heb drie weken terug ook 19 open sollicitaties verstuurd. En het duurd zo lang voordat ze een keer reageren. Suspect
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:18

Goedemiddag!

Ik heb lekker vakantie. Ik heb vanmorgen al wat gepoetst en nu ben ik lekker bij mijn ouders. Misschien dat we vanmiddag nog ergens heen gaan.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  silly-one wo 22 dec 2010 - 0:40

Goedemiddag alweer,

Ik heb lekker geslapen. Gisteren avond de kroeg in gedoken. Daar om 2 uur weg gegaan omdat het te druk was. Ik kreeg uit mijn eigen bierglas bier in mijn BH omdat mensen zo aan het duwen en trekken waren. Vervolgens wat gegeten en pas om kwart over 3 naar huis gaan lopen. Super grappig door de sneeuw, glijden springen, poppejtes bouwen. Ik was echt even puber om half 4 in de nacht.
Daarna lekker geslapen en om half 11 of zo was ik een keer wakker Very Happy.
Nu even een lijstje maken met mijn Things to do vandaag, anders doe ik weer een dagje niks.

Rustige dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! - Pagina 2 Empty Re: Good morning!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum