Morning
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Morning
Morning!!
Ik lig nog in bed, maar ga er zo uit. Want straks gaan de pups geboren worden, dus ben flink zenuwachtig. Ik moet over een uurtje weg.
Ik lig nog in bed, maar ga er zo uit. Want straks gaan de pups geboren worden, dus ben flink zenuwachtig. Ik moet over een uurtje weg.
Gast- Gast
Spannend! Gaaf!Zazou schreef:Morning!!
Gast- Gast
Morning!
Stoffie, hoe is 't met je?
Zazou, wat spannend! Show je wel de foto's als ze geboren zijn?
Ik zit op mijn werk, vanavond komt er een vriendin bij me eten dus ik zit stiekem receptjes op te zoeken, haha!
Stoffie, hoe is 't met je?
Zazou, wat spannend! Show je wel de foto's als ze geboren zijn?
Ik zit op mijn werk, vanavond komt er een vriendin bij me eten dus ik zit stiekem receptjes op te zoeken, haha!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Lekker Elliot! Ik zou zo weer tekenen voor een kantoorbaan. Ben nu buiten aan het werk en het sneeuwt wéér... Ik kijk uit naar het weekend! Gelukkig wel op tijd begonnen vandaag.
Gast- Gast
Hier schijnt gelukkig de zon!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Zus, ik zou juist tekenen voor een wat meer 'actieve' baan, waarbij ik wat meer vrijheid heb en niet de hele dag aan de computer gebonden ben. Het is wel erg saai hoor, 40 uur per week beeldschermstaren!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Stof how are you?
Ahw wat leuk Zazou! Spannend!
Hier is het somber en bewolkt, wel droog, maar ik neem geen genoegen meer met droog, bewolkt en KOUD!
Ahw wat leuk Zazou! Spannend!
Hier is het somber en bewolkt, wel droog, maar ik neem geen genoegen meer met droog, bewolkt en KOUD!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Elliot schreef:Haha Zus, ik zou juist tekenen voor een wat meer 'actieve' baan, waarbij ik wat meer vrijheid heb en niet de hele dag aan de computer gebonden ben. Het is wel erg saai hoor, 40 uur per week beeldschermstaren!
Het is ook leuk maar niet als de winter zo lang duurt en je riten er steeds bijna afvriezen... Dan is een dagje kantoor in je eigen fijne kleding erg aantrekkelijk
Gast- Gast
Zus schreef:Elliot schreef:Haha Zus, ik zou juist tekenen voor een wat meer 'actieve' baan, waarbij ik wat meer vrijheid heb en niet de hele dag aan de computer gebonden ben. Het is wel erg saai hoor, 40 uur per week beeldschermstaren!
Het is ook leuk maar niet als de winter zo lang duurt en je riten er steeds bijna afvriezen... Dan is een dagje kantoor in je eigen fijne kleding erg aantrekkelijk
Gast- Gast
Sneeuw???
Ik ben nog steeds ziek Keel doet zo'n verschrikkelijke pijn en ook de buitenkant van mijn nek voelt beurs en pijnlijk, dat komt denk ik door mijn keel.
Niemand heeft zeker de tip?
Slapen lukt niet en drinken doet pijn
Ik ben nog steeds ziek Keel doet zo'n verschrikkelijke pijn en ook de buitenkant van mijn nek voelt beurs en pijnlijk, dat komt denk ik door mijn keel.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Even langs de dokter?Reva schreef:Sneeuw???
Gast- Gast
Hier begint ook een keelpijn op te komen dus neem af en toe een strepsil... Ik zou het een paar dagen aankijken...
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: