Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?'

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?' Empty Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?'

Bericht  Niekske do 25 aug 2011 - 20:40

Ik las op nu.nl dat sbs met een nieuwe tv-show komt, voor dames die vinden dat ze al lang genoeg wachten op het aanzoek van hun vriend: http://www.sbs6.nl/web/show/id=1681988/langid=43

Mijn beste vriendin zeurt al jaren tegen haar vriend dat hij de vraag eens moet stellen, inmiddels bemoeit hun halve familie zich er al mee en zij blijft maar hinten. Ik vraag me af of zo'n programma dan een kerel over de brug krijgt... ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, maar het lijkt me wel weer erg vermakelijk om naar te kijken Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?' Empty Re: Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?'

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 20:42

Niekske, waarom wil de vriend van die vriendin niet?

Het lijkt me wel een grappig programma, maar zo gedwongen. Je moet iemand vragen als je er 100% achter staat, niet omdat het zo hoort om omdat de familie dat wil ofzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?' Empty Re: Nieuwe TV show 'moet je me niet iets vragen?'

Bericht  boekenwurm83 do 25 aug 2011 - 20:50

Nou lekker programma.
Ik neem aan dat als je vriend je (nog) niet vraagt, dat hij daar zo z'n redenen voor heeft.
Met dit programma wordt hij min of meer gedwongen om z'n vriendin ten huwelijk te vragen. Fijne gedachte dat je alleen maar gevraagd wordt omdat je vriend zich voor het blok gezet voelt.

Mijn vriend zou het echt niet waarderen als ik hem voor zo'n programma zou opgeven.

Maar wat ik niet snap, als je vriendin zo graag wil trouwen, dan kan ze hem toch ook ten huwelijk vragen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Niekske do 25 aug 2011 - 21:00

@ Rush: hij wil best trouwen, maar hij maakt zich druk om het aanzoek, dat is niks voor hem. En zeker nu er zoveel mensen zich ermee bemoeien, is er voor hem helemaal geen lol meer aan zeg maar.

@ boekenwurm: ja dat was ook een beetje mijn idee van het programma, met een hele cameraploeg of je snuit kun je moeilijk weigeren en word je gedwongen iets te doen wat je niet wil. En mijn vriendin vindt dat de man het hoort te vragen... ze weten van elkaar dat ze willen trouwen enzo, dus ze kunnen ook gewoon besluiten te gaan trouwen, maar op dat vlak blijft ze traditioneel en wil ze persé eerst een aanzoek laughcry misschien dat dit programma voor zulke mensen wel zal werken Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine do 25 aug 2011 - 22:19

Ik ga kijken, volgens mij is dit de ultieme tenenkrommende ergernis-TV!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: