Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

+15
Printje
Parisienne
Tazz
maiadebij
xxjojootjexx
LotteK
Wennes
yes1984
Darius
Liadan
Vancity_girl
Linda
sheila123
loesje
Meeko
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Darius wo 19 okt 2011 - 8:41

Laurens sliep overigens wel behoorlijk snel door hoor, vanaf 2,5 mnd. En ja tuurlijk is hij snachts wel eens wakker, maar hij wilde al snel geen voeding meer snachts. Dus ik ben even verbaasd over Pepijn.

Pepijn heeft nu trouwens een nieuw ritme denk ik. Rond 19 uur naar bed, rond 22 uur de laatste voeding en dan maar de vingers gekruisd voor de nacht.... 1 of 2 x vind ik niet erg, maar 5 x....tja, dan ga ik toch twijfelen of hij wel genoeg voeding krijgt....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Susan wo 19 okt 2011 - 8:45

Liadan schreef:

Ik vind liggend juist vaak meer een gedoe, meneer wil namelijk ook 's nachts aan 2 kanten drinken en dan ben ik halverwege heel onhandig bezig om hem te verleggen. Ik zit dus meestal en dan ga ik ook wat lezen anders val ik tijdens het voeden al in slaap.


Ik draai zelf altijd iets verder door als ze aan de andere kant wil drinken, dan hoef ik haar niet te verplaatsen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Liadan wo 19 okt 2011 - 8:47

Darius schreef:Laurens sliep overigens wel behoorlijk snel door hoor, vanaf 2,5 mnd. En ja tuurlijk is hij snachts wel eens wakker, maar hij wilde al snel geen voeding meer snachts. Dus ik ben even verbaasd over Pepijn.

Dat was hier ook zo, Yara sliep met 8 weken door.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Liadan wo 19 okt 2011 - 8:49

Susan schreef:
Liadan schreef:

Ik vind liggend juist vaak meer een gedoe, meneer wil namelijk ook 's nachts aan 2 kanten drinken en dan ben ik halverwege heel onhandig bezig om hem te verleggen. Ik zit dus meestal en dan ga ik ook wat lezen anders val ik tijdens het voeden al in slaap.


Ik draai zelf altijd iets verder door als ze aan de andere kant wil drinken, dan hoef ik haar niet te verplaatsen.
Dat kan ik inderdaad wel weer eens gaan proberen. Een tijdje terug werkte dat niet, dan liet hij steeds los en was mijn bed nat (en ik lag ook niet zo comfortabel). Maar het is wel weer eens een goed idee voor vannacht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko wo 19 okt 2011 - 8:54

Ik doe het liggend. Tussen 2 borsten door leg ik haar op me buik om te boeren en dan rollen we de andere kant op.
En hier sliep Senna met 2 maanden door, dus wat dat betreft ben ik het ook niet gewend. Maar ja, t ene kind is t andere kind niet, maar toch hoop je er een beetje op.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Thunder wo 19 okt 2011 - 9:00

Vanaf dat T. drie weken was sliep hij 's nachts al door, dat was echt heel fijn. Tuurlijk was/is hij 's nachts wel eens wakker, maar niet noemenswaardig meer. S. heeft er wat meer moeite mee. Heeft zeker tot een jaar een nachtvoeding gehad, sinds die tijd is het heel wisselend. Het kan nu weken goed gaan, maar ook weer weken minder gaan. De laatste 4 weken is het weer hopeloos. Moeilijk in slaap kunnen komen, dan gaat hij knetter over de zeik, dus er maar weer even uit. Na een half uurtje gaat hij weer terug naar bed, dan gaat het vaak goed. Maar je moet niet 's nachts of 's ochtends vroeg naar de wc gaan, (zover kom je niet eens laughcry ) zodra je de deurklink beet pakt is meneer wakker en begint te krijsen (en hij ligt niet eens bij ons op de kamer Evil or Very Mad ). Laatst zat ik dus met de gebakken peren... Ik moest een keer plassen op een zondagochtend rond 6.00 uur. Ik doe nog zo voorzichtig, maar helaas, die vlieger ging niet op. Bij ons in bed wil hij dan niet, dus ik naar benenden voordat T. en mijn man ook nog wakker zouden worden. Dus daar zat ik dan op zondagochtend om 6.15 uur met chagrijnige peuter Sleep.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Parisienne wo 19 okt 2011 - 9:47

holaagirl schreef:
Parisienne schreef:Hier is het momenteel ook weer 'feest'. De afgelopen nachten is N. weer zoveel wakker geworden. De afgelopen nachten heeft het ook deels te maken met een verkoudheid/griepje, maar toch.. elke nacht blijft ze wakker worden. Zelfs een fles geven lijkt niet meer te helpen helaas. Ik heb geen idee waarvan/waardoor ze wakker wordt en waarom ze, zoals vele andere kinderen wel doen, niet weer uit zichzelf in slaap valt. Ondanks dat ik gelijk naar haar toe ga als ze wakker wordt, is ook mijn aanwezigheid/aanraking niet goed. Bij ons in bed wil ze niet, flesje werkt ook niet meer altijd, knuffelen/rondlopen/samen op de bank zitten.. niks helpt.

Iemand anders nog tips?

Geen tips, maar (alweer, sorry) herkenning.
N. slaapt ook zo slecht. Het lijkt wel bij elke keer draaien,dat 'ie wakker wordt en niet meer verder kan slapen. Gaat dan huilen/kreunen/kermen.
Nu helpt mijn aanwezigheid (gelukkig) wel, dan slaapt'ie als een roos, maar zodra ik hem neerleg, begint het feest opnieuw.
Hij slaapt gewoon heel licht, heeft geen honger/dorst....word er onderhand ook zo moe van.
iedereen om ons heen zegt:" het gaat vanzelf over", maar ja, mijn energie raakt ook op!!
(en dan de pech dat S. veel avonddiensten moet gaan draaien toch? dan komt er meer op jouw schouders?)
Knuffel voor jou!!

N. blijft bij jullie ook nog steeds zo vaak wakker worden 's nachts he? Vervelend hoor!

Ik ben ook gewoon helemaal op. Ben zo ontzettend moe! Inderdaad, mijn vriend gaat meer avonddiensten draaien, dus het komt dan allemaal op mij neer de dagen dat hij moet werken. Ik heb nu besloten de huisarts morgen te bellen (ook over de griepprik die N. moet) en te vragen of zij mij iets van een manueel therapeut aan kan raden of iets dergelijks. Heb daar ook goede verhalen over gehoord. Vind het namelijk zo gek dat voor N. mijn aanwezigheid gewoon niet genoeg is. Ze valt bijna nooit bij mij in slaap.. niet op schoot, niet liggend op de bank, niet in bed, etc. Het duurt ook even voordat ik haar stil kan krijgen. Heb dus echt het idee dat er iets aan de hand is.. maar wat? scratch Hoop dus snel een afspraak te hebben met de huisarts, kijken of zij nog met tips o.i.d. komt. Bij het CB hoef ik er niet over te beginnen.. die geven gelijk een slaapschema mee (als in: laten-huilen-schema). Dat wil ik niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 10:20

Ik voed liggend in bed. Als ik blijf zitten val ik vaak in slaap, en dat voelt minder veilig dan wanneer ik lig. Ze krijgen ieder 1 borst, en ik moet toch eerst de 1 voeden, en dan pas de ander, dus ik lig er lekker bij. Vaak dut ik dan zelf ook nog wel even weg. Ik zet altijd mijn wekker op 10 minuten, en pak dan de andere en dan zet ik 'm weer op 10 minuten.
Al met al ben ik dus nog geen 30 minuten kwijt, en ze slapen ook zonder te huilen weer verder, maar toch zou het erg lekker zijn als ze geen nachtvoedingen meer nodig hebben.
Zeker omdat de oudste 2 de laatste tijd 's nachts ook nogal aan het spoken zijn. Vermoeiend dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  maiadebij wo 19 okt 2011 - 10:40

Rataplan, zo herkenbaar! N werd de eerste 1,5 jaar ook van elk geluidje wakker! De wc spoelden we snachts niet eens door :P En als mijn man dan om 5 uur op moest staan lag ik met kromme tenen in bed te hopen dat hij niet wakker zou worden. Vaak zat ik ook om 5 uur al beneden, echt waardeloos!

Gek genoeg is hij nooit wakker geworden van J dus dat is fijn! J wordt trouwens ook overal wakker van, we gaan binnenkort haar kamer aanpakken en misschien gaat ze daar dan slapen. Al twijfel ik wel, om 2 x per nacht naar haar kamer te gaan voor een voeding lijkt me ook weer niks...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 3 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum