Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

+15
Printje
Parisienne
Tazz
maiadebij
xxjojootjexx
LotteK
Wennes
yes1984
Darius
Liadan
Vancity_girl
Linda
sheila123
loesje
Meeko
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko do 25 aug 2011 - 20:08

Elin is inmiddels 5 maanden, maar komt nog steeds 's nachts voor een voeding. Soms ook vaker zoals vannacht. We zijn allebei helemaal op en willen zo graag eens een nacht doorslapen. We zijn vorige week al begonnen met rijstebloem door de laatste fles (ik geef borstvoeding en kolf de laatste voeding af) We dachten dat dit wel wat zou oplossen maar helaas.
Van de week kolfde ik nog maar heel weinig, iets van 100 per keer. Woensdag ben ik toen om de 2 uur gaan kolven en met resultaat want nu kolf ik weer zo'n 200 cc per keer. Ik hoopte dat dat het misschien zou zijn dat ze gewoon niet genoeg kreeg. Maar helaas was dit t ook niet.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Of flesvoeding gaan halen en dat 's avonds geven met pap of gaan bijvoeden met groente/fruit.
Met groente/fruit wil ik het liefst tot de 6 maanden wachten en flesvoeding wil ik ook het liefst vermijden omdat ik gewoon zo lang mogelijk nog borstvoeding wil geven.
Wat zouden jullie doen?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  loesje do 25 aug 2011 - 20:11

hoeveel voeding krijgt ze overdag want tis warm op het moment en dan kan het zijn dat ze meer vocht nodig heeft overdag en daardoor snachts wakker word en het kan natuurlijk ook gewoon gewenning zijn bij der.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko do 25 aug 2011 - 20:36

Zoals gister had ze 5 voedingen inclusief de pap 's avonds. Maar woensdag geloof ik 6. En gewenning zou best kunnen, maar ze heeft wel echt honger want ze blijft net zo lang huilen tot ze een voeding krijgt.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 20:38

Mijn kindje heeft tot na het eerste levensjaar nog nachtvoedingen gehad. Zo van de een op de andere dag besloten om door te slapen van 8 tot 8. Sinds een paar dagen moeten we weer een flesje maken rond 22.00 uur, maar we denken dat dit vooral dorst is. 5 maanden is nog best jong om volledig door te slapen, helemaal als ze nog borstvoeding krijgt. Dit is heel licht verteerbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  sheila123 do 25 aug 2011 - 20:41

Komt ze elke nacht voor een voeding? En dan 1 of 2 keer? Want ze had toch al wat nachten doorgeslapen toen ze jonger was? Ik ben zelf begonnen met bijvoeden met 5 maanden bij de oudste maar kan dat niet voor jou beslissen want in principe moeten ze alleen aan melk genoeg hebben tot 6 maanden. Ik zou niet op eigen houtje iets gaan doen maar het cb even bellen of een lactatiekundige. Die kunnen je vast meer vertellen. Ik zit trouwens zelf ook nog midden in nachtvoedingen maar mijn meisje is 2 maanden jonger als jou. En mijn oudste heeft af en toe nachtvoedingen gehad tot 10 maanden...pfff dus ik weet hoe je je voelt!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko do 25 aug 2011 - 20:45

sheila123 schreef:Komt ze elke nacht voor een voeding? En dan 1 of 2 keer? Want ze had toch al wat nachten doorgeslapen toen ze jonger was? Ik ben zelf begonnen met bijvoeden met 5 maanden bij de oudste maar kan dat niet voor jou beslissen want in principe moeten ze alleen aan melk genoeg hebben tot 6 maanden. Ik zou niet op eigen houtje iets gaan doen maar het cb even bellen of een lactatiekundige. Die kunnen je vast meer vertellen. Ik zit trouwens zelf ook nog midden in nachtvoedingen maar mijn meisje is 2 maanden jonger als jou. En mijn oudste heeft af en toe nachtvoedingen gehad tot 10 maanden...pfff dus ik weet hoe je je voelt!

Yep elke nacht. Soms 1 en soms 2. Ze heeft idd wel eens een nacht doorgeslapen toen ze jonger was. Senna sliep met 2 maanden al door. ook borstvoeding. Maar het is zoo slopend. zeker met nog een kind erbij en werken en nog een heleboel andere dingen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Linda do 25 aug 2011 - 20:56

Ik zit met een zelfde "probleem" alleen is mijn dochter 9 maanden en komt nog om de 3 (hooguit 4) uur voor een voeding. Ik kan je dus weinig tips geven.
Het bijvoeden heeft hier niet geresulteerd in langer doorslapen, maar wij doen aan rapley, dus ze krijgt nog niet super veel binnen. Kv is hier ook geen optie, dochter heeft KMA.

Het is vrij normaal dat een kindje wat bv krijgt nog lang nachtvoedingen krijgt, ik ken ze die pas na 2 jaar zijn gaan doorslapen. Weinig hoopgevend, haha. Embarassed

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Vancity_girl do 25 aug 2011 - 21:04

Helaas herkenbaar en heb dan ook geen goede tips voor je.
Hier heeft groente en fruit geen verschil gemaakt. D eet inmiddels s'ochtends pap, tussen de middag een boterham s' avonds groente en vaak ook nog fruit tussendoor maar ze wordt nog steeds elke nacht wakker voor een voeding en drinkt dan ook flink.
Soms heb ik ook wel het idee dat het gewenning is maar ja hoe leer je dat af? Ik lees even mee voor tips.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Liadan do 25 aug 2011 - 21:05

Ik begrijp je vermoeidheid en ik ben nog niet eens aan het werk. Ik vind het vooral vermoeiend dat mijn nacht gebroken is en ik er rond 7 uur weer uit moet voor onze dochter. Ik hoop voor jou dat je dochter snel besluit door te slapen!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  loesje do 25 aug 2011 - 21:10

als het gewenning is dan kan ik maar 1 tip geven een paar nachten wat langer laten huilen hoe moeilijk dat ook is. A heeft soms van die momenten dat hij even een huil uurtje heeft maar dan laat ik hem gewoon huilen en dan stopt hij weer vanzelf want pak ik hem op dan doet hij het elke keer is mijn ervaring.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  sheila123 do 25 aug 2011 - 22:16

Meeko schreef:
sheila123 schreef:Komt ze elke nacht voor een voeding? En dan 1 of 2 keer? Want ze had toch al wat nachten doorgeslapen toen ze jonger was? Ik ben zelf begonnen met bijvoeden met 5 maanden bij de oudste maar kan dat niet voor jou beslissen want in principe moeten ze alleen aan melk genoeg hebben tot 6 maanden. Ik zou niet op eigen houtje iets gaan doen maar het cb even bellen of een lactatiekundige. Die kunnen je vast meer vertellen. Ik zit trouwens zelf ook nog midden in nachtvoedingen maar mijn meisje is 2 maanden jonger als jou. En mijn oudste heeft af en toe nachtvoedingen gehad tot 10 maanden...pfff dus ik weet hoe je je voelt!

Yep elke nacht. Soms 1 en soms 2. Ze heeft idd wel eens een nacht doorgeslapen toen ze jonger was. Senna sliep met 2 maanden al door. ook borstvoeding. Maar het is zoo slopend. zeker met nog een kind erbij en werken en nog een heleboel andere dingen.
Mmm ja dat is zeker slopend dan ja,ik ken het. En je hebt zeker geen tijd om blij te slapen overdag en mss s'avonds vroeg naar je bed om even bij te tanken? Maar ja dan blijft er van je sociale leven ook niet veel over he hihi. Ik probeer altijd bij te slapen in het weekend als het lukt dan is mijn man thuis,dat scheelt de helft. Ik zou zelf nog even doorgaan in de hoop dat het overgaat...! Succes ermee!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Darius do 25 aug 2011 - 22:23

loesje schreef:als het gewenning is dan kan ik maar 1 tip geven een paar nachten wat langer laten huilen hoe moeilijk dat ook is. A heeft soms van die momenten dat hij even een huil uurtje heeft maar dan laat ik hem gewoon huilen en dan stopt hij weer vanzelf want pak ik hem op dan doet hij het elke keer is mijn ervaring.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik slaap dus niet als pepijn huilt. Dan kan ik beter mijn borst tevoorschijn toveren en hem vijf minuten even voeden en dan weer verder slapen. Het is heus minder vermoeiend. En bovendien vind ik het sneu, door de bv heb ik ook wel eens razende honger snachts, ik voel me er beroerd van. En misschien jouw kindje ook wel.

Meeko, idee om misschien rond 11 uur nog wat melk uit de vriezer te geven? Ik heb savonds echt minder melk, dus misschien is dat een idee. Pepijn slaapt zeker vanaf 11 uur een nacht door. Als ik om 2130 uur een voeding geef, dan komt hij zeker wel weer snachts.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko do 25 aug 2011 - 22:32

Loesje, Laten huilen is geen optie, hebben natuurlijk nog een kind en die wordt er wel eens wakker van. We nemen har dan wel bij ons in bed en dan huilt ze ook nog, dus ze heeft dan gewoon echt honger.

Darius, gister had ze die pap fles dan om 22.30, geloof dat er zo'n 200 cc in de fles zat en die had ze op een slokje na helemaal op.

Sheila, als ik vrij ben ga ik vaak 's middags even liggen, maar er zijn dan ook zoveel andere dingen die gedaan moeten worden. En ze slapen ook niet altijd tegelijk 's middags. Ik ga altijd rond 22.00 uur naar bed en vaak ga ik er al eerder in maar dan nog even laptoppen.

Maar hoop toch echt niet dat t nog duurt tot ze 2 jaar is! Maar ik snap t gewoon niet, omdat ik voor me gevoel wel gewoon genoeg melk heb en ze overdag ook gewoon tevreden is.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  yes1984 do 25 aug 2011 - 22:44

Is het een optie om ook voor de nacht af en toe te kolven zodat je man even een flesje kan maken? Zo ben jij niet steeds de gene die eruit moet om te voeden. En wanneer je het afwisselt zijn jullie misschien beide weer wat fitter?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 23:24

Ik zit met hetzelfde probleem, mijn meiden zijn bijna 5 maanden en komen ook nog meerdere keren per nacht. Voor mij begint dit nu echt erg slopend te worden. Op zich ben ik met 20 minuutjes weer klaar, maar je slaapt nooit eens achter elkaar door.
Mijn man heeft er gelukkig geen hinder van, die wordt absoluut niet wakker, en ik maak hem bewust ook niet wakker, voeden moet ik toch zelf doen, en hij moet er tenslotte weer vroeg uit.

Ik ben dus ook van plan om met 6 maanden een papfles te gaan geven, en ws. maak ik die van flesvoeding, omdat kolven me niet goed lukt.
Ik hoop dat het hier de oplossing is. Ik wilde ook liever geen flesvoeding erbij geven, maar als ze daardoor misschien gaan doorslapen, heb ik dat er wel voor over. Ik wil er niet aan onderdoor gaan nl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 23:40

Bij ons was de nachtvoeding een gewoonte en gewenning geworden, T. moest makkelijk zonder kunnen gezien zijn gewicht (maar hij dacht er anders over). Op advies van het CB gaven we zijn laatste fles met rijstebloem, en as hij 's nachts kwam kreeg hij een fopfles. Dit houd in steeds minder voeding, met steeds meer water. Net zo lang tot je alleen water over houd. Zo hebben wij hem van zijn nachtvoedingen afgekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Wennes vr 26 aug 2011 - 2:02

Onze zoon heeft tot 11 maanden nog een nachtfles gehad. Hij is pas ongeveer met 14 maanden door gaan slapen.

Misschien is het een idee om de fles af te bouwen. Dus bv eerst 180cc water +6 schepjes, de twee nachten daarna 180cc water +5 schepjes. dan twee nachten daarna 150 water+4 schepjes etc.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 2:14

Wennes schreef:Onze zoon heeft tot 11 maanden nog een nachtfles gehad. Hij is pas ongeveer met 14 maanden door gaan slapen.

Misschien is het een idee om de fles af te bouwen. Dus bv eerst 180cc water +6 schepjes, de twee nachten daarna 180cc water +5 schepjes. dan twee nachten daarna 150 water+4 schepjes etc.

Kindje krijgt bv, dus dat wordt moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko vr 26 aug 2011 - 2:27

Mamarosa, ppff die van jou ook nog nachtvoedingen, echt zwaar he! Ik wil ook liever niet aan de flesvoeding, heb ik toen bij Senna wel gedaan met 5 maanden, die sliep door, en rond de 5 maanden kwam ze ook weer heel vaak 's nachts.

Zomersproetje, hoe oud en zwaar was hij dan als ik vragen mag? Elin weegt nu 7700 gram, best flink dus.

Yes1984, mijn man doet alles al 's nachts, hij haalt haar uit bed en legt haar bij mij. En als ze niet kan slapen, ligt ze altijd bij hem. Dus we hebben er beide veel last van.

En meer water erbij doen kan denk ik dan ook niet met borstvoeding? Ik moet t nog maar even een weekje aankijken denk ik (al roep ik dat al heel lang, haha) en dan maar het cb bellen of bijvoeding misschien iets kan gaan opleveren.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  yes1984 vr 26 aug 2011 - 2:29

Hmm, nee dan is dat niet de oplossing. Ik hoop dat jullie snel iets gaan uitvinden wat gaat werken. Of dat je even de kans krijgt om bij de slapen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  LotteK vr 26 aug 2011 - 2:37

Darius schreef:
loesje schreef:als het gewenning is dan kan ik maar 1 tip geven een paar nachten wat langer laten huilen hoe moeilijk dat ook is. A heeft soms van die momenten dat hij even een huil uurtje heeft maar dan laat ik hem gewoon huilen en dan stopt hij weer vanzelf want pak ik hem op dan doet hij het elke keer is mijn ervaring.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik slaap dus niet als pepijn huilt. Dan kan ik beter mijn borst tevoorschijn toveren en hem vijf minuten even voeden en dan weer verder slapen. Het is heus minder vermoeiend. En bovendien vind ik het sneu, door de bv heb ik ook wel eens razende honger snachts, ik voel me er beroerd van. En misschien jouw kindje ook wel.


+1 Ik kan idd ook niet slapen als J. huilt en daarbij vind ik het ook zielig om als hij honger heeft zijn gehuil te negeren.

Meeko, ik kan je verder weinig tips geven. Mijn oudste sliep al heel snel door en bij de jongste duurde het wel wat langer, maar hij bleek ook honger te hebben (ook overdag) en sinds hij nu overdag flesvoeding erbij krijgt, slaapt hij 's nachts door.

Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer eens een goede nacht kunnen doorslapen.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  xxjojootjexx vr 26 aug 2011 - 3:14

Ik snap het helemaal.. Hier is mijn man zelfs uiteindelijk oververmoeid geraakt door de slopende nachten.. Hij heeft toen 2 weken ziektewet gelopen en daarna nog 3 weken halve dagen gewerkt. Tristan heeft nu net 3 nachten geslapen met maar 1 voeding.. Hiervoor kwam hij minstens 2-3x maar ook wel 5-6 keer.
Een oplossing weet ik niet.. Wij hebben zoveel geprobeerd.. Wat ik wel weet is dat een baby zich niet laat sturen. Net als het gaan kruipen en lopen, doet ook een baby het doorslapen op haar eigen tempo. Dat ze wakker wordt hoeft niet te zijn omdat ze honger heeft. Waarschijnljk zoekt ze gewoon troost en wil ze bij mama zijn.

Als je toch rijstebloem wilt geven, koop dan Biobim (misschien heb ik nog in de kast, dan stuur ik het wel naar je op) dit is de enige rijstebloem voor zover ik weet, welke wel bind met borstvoeding.. De anderen doen dat niet.


xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  xxjojootjexx vr 26 aug 2011 - 3:16

Toevoeging: Als je wel bijvoeding al wil gaan geven, kan dit nog meer onrust veroorzaken. Juist omdat haar lichaampje nog niet klaar is voor iets anders dan borstvoeding.

Blijf jij ook gewoon liggen tijdens het voeden? Kun je E. niet bij jullie in bed leggen? Dit heeft ons heel wat meer slaap opgeleverd, doordat we niet steeds in en uit bed hoefden en niet uren hoefden rond te lopen met T. op de arm...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:01

@ Meeko:

Geboorte gewicht: 4470 gram
3 maanden: 7840 gram
6 maanden: 9760
7,5 maand: 10500 gram. en 77 cm.

Over 1,5 week moeten we voor de 9 maanden consult. Ik vermoed dat hij ergens in de 11 kilo zit momenteel.

Op aanradenvan het CB zijn we met rijstebloem begonnen toen T. 3 maanden was. T. was een hongerige baby en wilde soms wel een 7e of 8e fles met forte voeding (daarom is BV bij mij ook niet gelukt). Groente en fruit kreeg hij met 4 maanden. Sinds hij groente en fruit kreeg is hij tevredener geworden. En sinds zijn boterhammen is het helemaal feest!

Ik weet niet hoe het zit met BV, mag je het bijvoorbeeld vermengen met water? Misschien zou je de voeding kunnen kolven en elke nacht 10 cc minder kunnen geven. Is ze ook niet tevreden met alleen water?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  maiadebij vr 26 aug 2011 - 5:17

J wordt donderdag 1 jaar en komt ook nog geregeld snachts. Als ze 1x komt hebben we een goede nacht, want meestal is het vaker. Ik heb me vanaf het begin voor gehouden dat het heel natuurlijk is dat een baby het eerste jaar niet doorslaapt, dus heb me erbij neergelegd. Als ze honger heeft komt ze tussen ons in in bed en we slapen allemaal rustig verder. Vaak herinner ik me er de volgende morgen weinig van en voel ik me uitgerust.
Je erbij neerleggen is dus mijn tip en het je zo makkelijk mogelijk maken, er komt een dag dat ze doorslapen. En zoals Jojootje zegt, laat dit zich niet sturen het komt als je kindje eraan toe is.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum