Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

+15
Printje
Parisienne
Tazz
maiadebij
xxjojootjexx
LotteK
Wennes
yes1984
Darius
Liadan
Vancity_girl
Linda
sheila123
loesje
Meeko
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Tazz vr 26 aug 2011 - 6:30

Ik geef nog steeds iedere nacht 1 of 2 voedingen. Laten huilen is echt geen optie, niet alleen omdat de oudste dan wakker wordt maar ook zeker omdat ik weet dat hij niet zo maar huilt. Hij heeft dan gewoon echt honger.

De enige tip die ik je kan geven, ga op tijd naar bed! Daarnaast is ze nu al 5 maanden, ik heb bij L. ook gewacht tot hij echt 6 maanden was voor ik met bijvoeding begon en op het CB kwam ik er dus achter dat hij aan de lichte kant was, en hij was zo hongerig hij wilde van iedereen eten afpakken. Ik denk nu wel eens dat ik al eerder had moeten beginnen bij hem. Maar goed, nu eet hij lekker en lust echt alles (op de rapley methode) en nadat ik met bijvoeding was begonnen heeft hij wel een week lang echt doorgeslapen. Nu krijgt hij geen pap-fles oid, dus misschien dat dat bij jou wel het verschil kan maken.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Darius ma 17 okt 2011 - 0:25

Zo, even de zoekfunctie gebruikt.

Sinds twee weken komt Pepijn ook weer 2 tot 3 keer per nacht voor een voeding, en als ik zo terug lees, is dat bij veel kindjes rond de vijf maanden.

Ik ben even benieuwd hoe het nu gaat, Meeko en Mamarosa. Ik moet nog even vier weken doorbikkelen, dan hebben we de zes maanden gehaald!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 0:27

Hier is het nogsteeds zo. Ze komen beide minimaal 1x. Maar ik ben er inmiddels wel aan gewend, ben niet zo moe meer, ookal zijn de nachten kort. Al zou het fijn zijn als het over zou zijn natuurlijk, heerlijk eens een nacht doorslapen...!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Darius ma 17 okt 2011 - 0:29

Laurens is nu ook aan het spoken snachts, en dat is gewoon heel irritant. (snap heel goed dat jij het druk hebt met een tweeling en dan nog twee kinders erbij!)

Het is gewoon nu even een twijfelmoment: toch maar eerder beginnen met groente en fruit? Mijn man stelde vanmorgen voor om hem savonds gewoon een flesje poedermelk met rijstebloem te geven. Maar dat wil ik eigenlijk nog niet..
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 0:35

Darius schreef:Laurens is nu ook aan het spoken snachts, en dat is gewoon heel irritant. (snap heel goed dat jij het druk hebt met een tweeling en dan nog twee kinders erbij!)

Het is gewoon nu even een twijfelmoment: toch maar eerder beginnen met groente en fruit? Mijn man stelde vanmorgen voor om hem savonds gewoon een flesje poedermelk met rijstebloem te geven. Maar dat wil ik eigenlijk nog niet..

Vandaar dat ik onze zoon dus ook meteen maar uit bed haal zodra hij 's nachts huilt of roept, slaapt de rest tenminste nog door, Wink

Ik heb een fles met kv en rijstebloem geprobeerd, maar dat heeft hier niks geholpen. Ik wilde het ook liever niet, maar heb het toch geprobeerd, maar dat was dus geen oplossing, en bovendien zat ik met enorme stuwing, dus was ik alsnog wakker. laughcry

Ik ben wel met 5,5 maand begonnen met wat hapjes fruit, maar ook dat maakt hier weinig uit dus. Groente maken ze ook nog maar weinig van. Blijkbaar hebben ze het gewoon nog nodig, want ik hoor hun maagjes ook duidelijk knorren als ik ze 's nachts voed. Dus echt honger, en geen gewenning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Linda ma 17 okt 2011 - 4:56

Darius schreef:
Het is gewoon nu even een twijfelmoment: toch maar eerder beginnen met groente en fruit?

Die enkele hapjes groente en/of fruit zullen waarschijnlijk geen zoden aan de dijk zetten. De hoeveelheid die ze in het begin binnen krijgen is minimaal, dus daar zal hij waarschijnlijk niet van doorslapen.

Hier een dochter van bijna 11 maanden die nog tussen de 2 en 4 keer voor een voeding komt... *Gaaaaap*

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Liadan ma 17 okt 2011 - 5:07

Kian komt ook nog voor voedingen 's nachts, meestal 2 of 3 de laatste tijd (met als toppunt 5 een paar dagen geleden). En Yara wordt de laatste weken ook weer geregeld wakker. Heel vermoeiend inderdaad. Ik denk zelf dat kunstvoeding de oplossing niet is hier. Yara sliep met 8 weken al door, Kian zal ook zijn eigen moment wel kiezen (hopelijk snel, haha).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:10

Darius schreef:Zo, even de zoekfunctie gebruikt.

Sinds twee weken komt Pepijn ook weer 2 tot 3 keer per nacht voor een voeding, en als ik zo terug lees, is dat bij veel kindjes rond de vijf maanden.

Ik ben even benieuwd hoe het nu gaat, Meeko en Mamarosa. Ik moet nog even vier weken doorbikkelen, dan hebben we de zes maanden gehaald!

dochter heeft hier van 2 tot 4 maanden doorgeslapen en toen van 4 tot 13 maanden kwam ze iedere nacht 1 of 2 keer voor een voeding. Vanaf 13 maanden slaapt ze nu weer steeds vaker helemaal door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  sheila123 ma 17 okt 2011 - 7:24

F. Komt ook nog minstens 2 a 3x voor een voeding. Ze heeft dan ook echt honger want ze drinkt als een bezetene hahaha! Hier dus ook nog steeds gebroken nachten. Fruit krijgt ze al sinds ze ruim 4 maanden is en ze krijgt ook al wat hapjes groente. Het haalt hier niks uit. De oudste heeft tot een maand of 10 s'nachts bv gekregen ze kwam dan 1x en heel af en toe haalde ze een nachtje door. Dus hier is het al dik 2 jaar feest en weinig nachtrust whehe,maar ja ..ze zal hier vast ook wel een keer doorslapen. J. Is nu 2 geweest en slaapt eindelijk goed. *ff afkloppen*
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Parisienne ma 17 okt 2011 - 8:45

Rejoy. schreef:
Darius schreef:Zo, even de zoekfunctie gebruikt.

Sinds twee weken komt Pepijn ook weer 2 tot 3 keer per nacht voor een voeding, en als ik zo terug lees, is dat bij veel kindjes rond de vijf maanden.

Ik ben even benieuwd hoe het nu gaat, Meeko en Mamarosa. Ik moet nog even vier weken doorbikkelen, dan hebben we de zes maanden gehaald!

dochter heeft hier van 2 tot 4 maanden doorgeslapen en toen van 4 tot 13 maanden kwam ze iedere nacht 1 of 2 keer voor een voeding. Vanaf 13 maanden slaapt ze nu weer steeds vaker helemaal door.
@ Rejoy: heb je tips?! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Printje ma 17 okt 2011 - 8:48

Wij hebben hem vanaf ongeveer een jaar nooit meer een flesje gegeven snachts, volgens mij zelfs al eerder, hij had dat helemaal niet meer nodig. Hij kreeg dan wat water en terug naar bedje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Mamabijtje ma 17 okt 2011 - 22:08

Weet niet of deze tip al gegeven is, heb niet het hele topic doorgelezen, maar een co-sleeper is hier de oplossing voor een goede nachtrust.
Mijn dochtertje komt zins ze 6 maand is weer voor een nachtvoeding en dar waren er uiteindelijk 4 per nacht. Nu gelukkig weer wat minder ook meestal 1 of 2 voedingen maar ik voel me overdag niet erg moe ofzo en denk dat dat komt door dat mijn dochtertje bij mij in bed slaapt en ik dus ook amper wakker word.

Mamabijtje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 23-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  maiadebij ma 17 okt 2011 - 22:41

Meestal slaapt J tot een uur of 4 snachts in haar eigen bed (na de voeding rond ongeveer 1 uur leg ik haar terug) maar na 4en gaat ze rommelen dus laat ik haar bij ons liggen. Haar bedje staat overigens naast ons bed hoor. Ik zou het jezelf zo makkelijk mogelijk maken, niet onnodig veel je bed uit gaat, geen lampjes aan, dus zo slaperig mogelijk blijven zodat je meteen weer door kunt slapen als je kleine weer slaapt.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:04

Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen, maar zo gek is het toch niet dan een kindje van 5 maanden 1 keer in de nacht een voeding wil?

Mijn zoontje heeft tot 10 maanden nog een nachtvoeding gekregen.
En daarna duurde het nog heel lang voor hij door ging slapen.

Ja het is wel vervelend en maar ik zou me er niet druk over maken, hier voelde ik mezelf beter als ik me er niet meer druk over ging maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Darius di 18 okt 2011 - 8:27

LInda: thanks, groente/fruit zet waarschijnlijk ook geen zoden aan de dijk. Het was even een twijfelmomentje, maar je hebt me weer overtuigd hoor!

Maiadebij: ik maak ook geen drukte snachts hoor, en ook wat jij doet, gewoon donker houden zodat je zelf weer snel kunt slapen doe ik ook. Ik heb Pepijn een aantal nachten ook na 4 uur bij me in bed gehouden, maar vannacht gewoon weer in zijn eigen bed teruggelegd en hij sliep lekker verder tot 7 uur.

Snoepy, en anderen: ik weet dat het helemaal niet gek is dat een kindje van 5 mnd nog niet doorslaapt of 1 of 2 keer voor een voeding komt snachts. Maar net als Liadan kwam Pepijn een aantal nachten achter elkaar wel 5 x! DAardoor ben ik toch even gaan twijfelen, en omdat ook Laurens snachts wakker werd, was ik gewoon echt kapot. Gisteravond heb ik zelfs met koorts op bed gelegen, gelukkig gaat het nu weer wat beter.

Gisteravond is Pepijn om 21 uur na de voeding in zijn eigen bed gelegd, en heeft geslapen tot 12 uur, en werd daarna om 4 uur weer wakker voor een voeding en vervolgens om 7 uur. Hij ligt nu ook weer in zijn bedje, ik vermoed dat hij even een nieuw ritme aan het zoeken is....

In ieder geval ben ik zelf nu weer wat frisser, en dus weer met nieuwe frisse moed er tegen aan!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:30

Parisienne schreef:
Rejoy. schreef:
Darius schreef:Zo, even de zoekfunctie gebruikt.

Sinds twee weken komt Pepijn ook weer 2 tot 3 keer per nacht voor een voeding, en als ik zo terug lees, is dat bij veel kindjes rond de vijf maanden.

Ik ben even benieuwd hoe het nu gaat, Meeko en Mamarosa. Ik moet nog even vier weken doorbikkelen, dan hebben we de zes maanden gehaald!

dochter heeft hier van 2 tot 4 maanden doorgeslapen en toen van 4 tot 13 maanden kwam ze iedere nacht 1 of 2 keer voor een voeding. Vanaf 13 maanden slaapt ze nu weer steeds vaker helemaal door.
@ Rejoy: heb je tips?! :P

haha nee, ik heb zelfs te hard geroepen, vannacht werd ze ook weer wakker, maar dit was dorst. Ze krijgt dan lauw water met een druppeltje halfvolle melk erin, anders slaat ze het flesje weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  xxjojootjexx di 18 okt 2011 - 9:02

En hier ook nog steeds gebroken nachten.. Soms 2 of 4x, maar meestal 3x.. Om 23, tussen 2-3 en tussen 5-6.
Hij gaat dan weer slapen tot 7-7.30. Kirsten staat om 6 uur naast het bed, dan begint haar dag.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Parisienne di 18 okt 2011 - 15:27

Hier is het momenteel ook weer 'feest'. De afgelopen nachten is N. weer zoveel wakker geworden. De afgelopen nachten heeft het ook deels te maken met een verkoudheid/griepje, maar toch.. elke nacht blijft ze wakker worden. Zelfs een fles geven lijkt niet meer te helpen helaas. Ik heb geen idee waarvan/waardoor ze wakker wordt en waarom ze, zoals vele andere kinderen wel doen, niet weer uit zichzelf in slaap valt. Ondanks dat ik gelijk naar haar toe ga als ze wakker wordt, is ook mijn aanwezigheid/aanraking niet goed. Bij ons in bed wil ze niet, flesje werkt ook niet meer altijd, knuffelen/rondlopen/samen op de bank zitten.. niks helpt.

Iemand anders nog tips?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  holaagirl di 18 okt 2011 - 21:56

Parisienne schreef:Hier is het momenteel ook weer 'feest'. De afgelopen nachten is N. weer zoveel wakker geworden. De afgelopen nachten heeft het ook deels te maken met een verkoudheid/griepje, maar toch.. elke nacht blijft ze wakker worden. Zelfs een fles geven lijkt niet meer te helpen helaas. Ik heb geen idee waarvan/waardoor ze wakker wordt en waarom ze, zoals vele andere kinderen wel doen, niet weer uit zichzelf in slaap valt. Ondanks dat ik gelijk naar haar toe ga als ze wakker wordt, is ook mijn aanwezigheid/aanraking niet goed. Bij ons in bed wil ze niet, flesje werkt ook niet meer altijd, knuffelen/rondlopen/samen op de bank zitten.. niks helpt.

Iemand anders nog tips?

Geen tips, maar (alweer, sorry) herkenning.
N. slaapt ook zo slecht. Het lijkt wel bij elke keer draaien,dat 'ie wakker wordt en niet meer verder kan slapen. Gaat dan huilen/kreunen/kermen.
Nu helpt mijn aanwezigheid (gelukkig) wel, dan slaapt'ie als een roos, maar zodra ik hem neerleg, begint het feest opnieuw.
Hij slaapt gewoon heel licht, heeft geen honger/dorst....word er onderhand ook zo moe van.
iedereen om ons heen zegt:" het gaat vanzelf over", maar ja, mijn energie raakt ook op!!
(en dan de pech dat S. veel avonddiensten moet gaan draaien toch? dan komt er meer op jouw schouders?)
Knuffel voor jou!!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Meeko wo 19 okt 2011 - 7:54

Darius, hier nog steeds nachtvoedingen helaas. Ze krijgt ook al groente en fruit en 's avonds een papfles met poedermelk en voor de rest borstvoeding. t is gewoon een hongerig kind! Als ze een kwart peer en banaan op heeft loopt ze nog te krijsen dat ze meer wilt! Echt een vreetzak! Ik denk dat we in die 7 maanden nog geen 10 nachten hebben door geslapen! Erg vermoeiend dus!
En idd net als mamarosa raak je er aan gewend. Af en toe heb ik een flinke dip dat ik super moe ben, maar even een middagje slapen en vroeg naar bed helpt dan al vaak.
En ik wilde ook echt niet aan de poedermelk! maar uiteindelijk toch rond de 5 en halve maand gedaan. Toen ging t wel wat beter en ze komt meestal maar 1 keer. Daarvoor ook vaak zat nog 2 keer dus het helpt wel wat.
En hier ook gewoon echte honger. Want vaak leggen we haar naar 1 borst terug in bed maar na een kwartier hoor je haar alweer en drinkt ze de andere borst ook nog helemaal leeg.

En t is misschien niet gek als een kind van 5 maanden nog 's nachts voor een voeding komt. Maar wel heel erg zwaar en vermoeiend als je nog een kind heb en erbij werkt. dan heb je af en toe gewoon even een flinke vermoeidheidsdip en doe je er alles aan om maar een nachtje door te slapen.

Jojoo, ppff hoe houd je het vol!

Parisiene, pittig zeg. Hopelijk heeft t met het griepje te maken. en ik weet even niet, maar misschien zit ze ook in een sprongetje? Dan slaapt ze hier ook nog slechter.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 8:22

ik las vanmiddag dat 50% van de kindjes van 15 maanden niet door slaapt, misschien scheelt dat een beetje laughcry



En hoe geven de moeders de nachtvoedingen hier? Ik vind het heel veel schelen als ik in bed blijf liggen terwijl ik de voeding geef, dan slaap ik veel sneller weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Printje wo 19 okt 2011 - 8:27

Serieus Rejoy zoveel??

Hier is het wel heel raar, zo rondom volle maan wordt hij steeds wakker snachts. Hij huilt als hij naar bedje moet en wordt snachts vaker wakker, ik hou hetnu al een tijdje bij en het is serieus iedere keer rondom volle maan. Herkent iemand dit?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 8:27

Hier ook nog steeds gebroken nachten. Geen voedingen meer maar elke nacht wel minstens 1x wakker. Ze is 25 maanden inmiddels. We kunnen straks zo door naar de volgende baby :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Printje wo 19 okt 2011 - 8:35

Pfff Arden wat lijkt me dat ontzettend vermoeiend zeg. En waardoor wordt ze wakker dan? En moet je er dan ook heen of valt ze zelf weer in slaap?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Liadan wo 19 okt 2011 - 8:39

Rejoy. schreef:

En hoe geven de moeders de nachtvoedingen hier? Ik vind het heel veel schelen als ik in bed blijf liggen terwijl ik de voeding geef, dan slaap ik veel sneller weer.

Ik vind liggend juist vaak meer een gedoe, meneer wil namelijk ook 's nachts aan 2 kanten drinken en dan ben ik halverwege heel onhandig bezig om hem te verleggen. Ik zit dus meestal en dan ga ik ook wat lezen anders val ik tijdens het voeden al in slaap.

Vannacht was het hier weer om de 2 uur, Yara werd om 7 uur wakker maar sliep bij mij in bed verder tot 8 uur, dat was wel erg fijn!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo vaak nog 's nachts voor een voeding - Pagina 2 Empty Re: Zo vaak nog 's nachts voor een voeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum