Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  Slakje vr 14 sep 2012 - 8:46

Ik ben deze ochtend met Louise naar de spoed gegaan omdat haar pamper vol zat met helderrood bloed. Gezien ze het nu niet meer heeft is het waarschijnlijk een gesprongen ader door het harde drukken tijdens het poepen.

Dus; wat is vezelrijk voedsel? Of andere tips om platte kak te verkrijgen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Re: Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  iloverose vr 14 sep 2012 - 9:09

Oei das schrikken zeg brbr,ik weet niet of je al brood geeft maar mischien tarve of heel lichtvolk(zonderpitjes)Goed drinken water of rosieviselaxo mischien een keer tussen door,A heeft soms een heel grote brok poep dan geef ik ze even rosivizee laxo .meestal is het dan na 1a2dagen weer normaal
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Re: Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 9:13

platte kak Laughing

Maar in groeten en fruit zitten ook veel vezels. Verder volkorenbrood, dat mogen ze op die leeftijd ook wel, granenpap ipv rijstebloem, geen banaan en idd roosvicee laxo. Ontbijtkoek werkt bij mij als een tierelier, aar ik weet niet of je dat nou al aan een kindje van 8 mnd zou kunnen geven. Ik geef het op mijn werk pas vanaf een jaar, maar ik weet niet of het ook al eerder zou kunnen. Verder misschien een héél klein scheutje zonnebloemolie (of was het nou sla-olie?) door de fles, als je geen zin hebt een hele fles roosvicee laxo te kopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Re: Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  Star007 vr 14 sep 2012 - 9:16

Maple schreef:platte kak Laughing

Maar in groeten en fruit zitten ook veel vezels. Verder volkorenbrood, dat mogen ze op die leeftijd ook wel, granenpap ipv rijstebloem, geen banaan en idd roosvicee laxo. Ontbijtkoek werkt bij mij als een tierelier, aar ik weet niet of je dat nou al aan een kindje van 8 mnd zou kunnen geven. Ik geef het op mijn werk pas vanaf een jaar, maar ik weet niet of het ook al eerder zou kunnen. Verder misschien een héél klein scheutje zonnebloemolie (of was het nou sla-olie?) door de fles, als je geen zin hebt een hele fles roosvicee laxo te kopen?

Zonnebloemolie inderdaad.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Re: Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  Pien vr 14 sep 2012 - 9:47

hahaha... ik moet even smakelijk lachen op je belgische taal!! platte kak.... Laughing



wat hier erg goed hielp waren geen bananen meer geven en in plaats daarvan pruimen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Re: Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 20:53

Wij deden olijfolie door de fles, dat werkt ook goed.
Verder inderdaad volkoren brood geven en fruit.
Ik zou geen peperkoek geven, dat zit bomvol suiker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vezelrijke voeding voor 8 maandertje Empty Re: Vezelrijke voeding voor 8 maandertje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum