Update op pagina 67.
+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers
Pagina 35 van 41
Pagina 35 van 41 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 41
Re: Update op pagina 67.
Joy, het is een feit dat ze in Breda alles te lang hebben aangekeken. M.ara haar aanlegstoornis moet je zien als een vlammetje in haar hoofd. Negen maanden lang is hij gedoofd geweest (aanvals vrij) en binnen een paar uur is hij aangewakkerd om vervolgens heftig te gaan branden (aanvallen/aanvallen). Ze hebben dit in Breda proberen te bestrijden, maar daar hebben ze te weinig middelen, ze hebben ook geen kinder IC dus kunnen ze niet veel verder dan een Dormicum infuus om stand 1ml. te geven. Omdat de aanvallen bleven komen, ook hier in Rotterdam hebben ze Mara haar hersenen moeten 'resetten' op de High Care, en hebben ze M.ara weer opnieuw moeten 'opstartten' met een heftige oplaaddosis anti epileptische medicijnen. Ze hebben de aanvallen dus de kop weten in te drukken op de High Care, daar heeft ze een tweede infuus gekregen met een anti epileptica op een zeeeeer hoge dosering om haar in een medicinale coma te brengen van 2 dagen. Daarnaast hebben ze een vierde medicijn bijgestart in de hoop dat dit aan zal slaan, en dat ziet er nu wel zo uit. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Pippa, dat weten de artsen ook niet, niet hier en ook niet in Breda. Het zou kunnen dat haar kiezen die door zijn gekomen dit veroorzaakt hebben. Als het vlammetje eenmaal is aangewakkerd kan het heel snel gaan.
Pippa, dat weten de artsen ook niet, niet hier en ook niet in Breda. Het zou kunnen dat haar kiezen die door zijn gekomen dit veroorzaakt hebben. Als het vlammetje eenmaal is aangewakkerd kan het heel snel gaan.
Gast- Gast
wat fijn dat het zo goed gaat!
ik heb elke dag mee gelezen, elke dag even kijken hoe het was met M.ara! Ik vind het ontzettend fijn voor jullie en ik hoop echt dat het door zet en dat M.ara vrijdag naar huis mag!
ik heb elke dag mee gelezen, elke dag even kijken hoe het was met M.ara! Ik vind het ontzettend fijn voor jullie en ik hoop echt dat het door zet en dat M.ara vrijdag naar huis mag!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
wat fijn dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn! Hopelijk mag ze snel mee naar huis, zodat jullie je op kunnen laden en voor kunnen bereiden op haar hersenoperatie!
Gast- Gast
Ik hoop ook ontzettend dat we even de tijd krijgen om op te laden en tot rust te komen. Helaas is mijn vriend alweer aan het werk, en ik moet zaterdag en zondag weer werken. Als de aanvallen maar weg blijven vind ik het allemaal prima. Vanmiddag een gesprek gehad met een epilepsie verpleegkundige, veel informatie gekregen over het voortraject op een hersen operatie. Eerlijk gezegd ben ik best een beetje geschrokken van alles wat ze gaan doen als voorbereiding in fase 1 : MRI/MEG/PET Scan/ Ictale SPRECT en NPO. Als ze daar goed doorheen komt volgt fase 2 : Nog een MRI en een Wasa test en fase 3 is opereren. Spannend maar we gaan ervoor, als haar maar niet teveel pijn wordt gedaan.
Gast- Gast
Jeetje wat een termen idd, wat betekend het allemaal? De dagen dat je nu vrij bent geweest was dat zorgverlof?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ben ik blij voor jullie dat het nu weer wat beter gaat en wat een goed vooruitzicht dat M.ara vrijdag misschien mee naar huis mag. Wil jullie alvast heel veel sterkte wensen voor de komende spannende tijd die jullie tegemoet gaan.
pino101- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10
Duidelijk antwoord, Mv2. Toch naar dat het vorige week zo is gegaan. Mocht er nog een keer zoiets ergs gebeuren (wat we allemaal niet hopen natuurlijk), zou je dan niet direct door naar Rotterdam mogen ipv eerst opname in Breda?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, we zijn nu uitgeschreven in Breda, we gaat hier absoluut niet meer heen. We gaan nu onder behandeling bij de Hans Berger kliniek, loopt het weer zo uit de hand dan kunnen we meteen in Rotterdam terrecht. Utrecht neemt M.ara vanaf 23 september weer op ter voorbereiding voor het voortraject. Breda, daar willen we geen stap meer binnen zetten.
Gast- Gast
Dat zou echt geweldig zijn! Hoop echt dat ze Vrijdag weer met jullie mee naar huis mag.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik ben echt heel blij dat het beter gaat!!!!! En ga heel hard duimen dat ze morgen mee naar huis mag!
Gast- Gast
Ik blijf nog even heel hard voor jullie duimen!
Gaat het afbouwen van de medicijnen goed?
Gaat het afbouwen van de medicijnen goed?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
En dat was de laatste stap, M.ara is helemaal van haar Dormicum infuus af. Super maar zo spannend, nu moet ze het weer 'alleen' gaan doen. Als dat 24 uur goed gaat mag ze morgen mee naar huis. Heerlijk om haar na 3 weken weer uit bed te kunnen pakken, haar bij me in bed te leggen, haar te laten kruipen zonder al die draadjes.
Gast- Gast
Wat zou dat geweldig zijn, ik hoop zo dat jullie haar morgen mee naar huis mogen nemen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat een goed nieuws!! En wat fijn als ze eindelijk weer thuis is!!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
wat een geweldig mooi nieuws allemaal, ik hoop echt dat het nu goed gaat en ze morgen lekker met jullie naar huis kan, dat zal jullie allemaal goed doen,
Wat betreft die operatie, dat zal vast nog een hele heftige periode worden, maar als alles goed verloopt is dat wel een mooi vooruit zich voor de toekomst toch
Wat betreft die operatie, dat zal vast nog een hele heftige periode worden, maar als alles goed verloopt is dat wel een mooi vooruit zich voor de toekomst toch
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Duim voor jullie dat ze morgen weer lekker mee naar huis kan om aan te sterken! En jullie natuurlijk ook, ik kan me voorstellen dat het slopend is, deze tijd!
Gast- Gast
Ik zal zo duimen dat ze morgen naar huis mag. Spannend hoor. En weer lekker met haar knuffelen. Voor haar ook fijn even uit bed te kunnen, en verlost te zijn van de slangetjes en medicatie.
Ik hoop zo dat ze aanvalsvrij blijft. En dat jullie vol goede moed het volgende traject in kunnen!
Ik hoop zo dat ze aanvalsvrij blijft. En dat jullie vol goede moed het volgende traject in kunnen!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik ga heel hard duimen voor jullie! Hoop van harte dat Kleine M.ara weer snel naar huis mag!
Gast- Gast
Wow joh, ik blijf voor je duimen dat ze echt morgen mee naar huis mag. Hoe gaat het tot nu toe zonder de Dormicum?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat! Hier blijft 's avonds een kaarsje branden.. dit keer in de hoop dat ze morgen lekker met jullie mee naar huis kan!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoop heel erg dat we gauw lezen dat M.ara mee naar huis mag!! Wat zou dat heerlijk zijn!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wat zou het fantastisch zijn als ze naar huis mag! Ik hoop met jullie mee!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
************ Mara mag morgen om 12.00 naar huis **************
Laatst aangepast door Mama_van2 op do 8 sep 2011 - 7:47; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
wat een super goed nieuws. gefeliciteerd!
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Pagina 35 van 41 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 41
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 35 van 41
Permissies van dit forum: