Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geblondeerd haar verven

+3
Melis_je
Beachgirl
InweCulnamo
7 plaatsers

Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Geblondeerd haar verven

Bericht  InweCulnamo wo 24 aug 2011 - 7:02

Hallo,

Een tijd terug heb ik mijn haar blonder gemaakt met een blondspray. Dit is nu aan het uitgroeien, en ik vind het gewoon niet mooi meer.
Ik wil mijn haar graag weer wat donkerder en warmer. Is dit uberhaupt mogelijk? krijg ik dan geen rare verkleuringen?

Dit ben ik op dit moment:
Geblondeerd haar verven 1393419983_5_6zfH

Helaas geen duidelijke foto, want heb hem gemaakt met mijn webcam

Iemand die dit weet? Ideeen over de kleur zijn ook welkom


Laatst aangepast door InweCulnamo op do 25 aug 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Beachgirl wo 24 aug 2011 - 7:08

Kan best hoor! Ik verf ook elk jaar in de herfst mijn dan blonde haar donkerbruin.

Waar ik zelf wel altijd op let is dat ik geen kleur kies waar rood in zit, dus geen kastanjebruin of mahonie. Dan ben ik zelf altijd bang dat het rood/oranje uitslaat.

Ik zou gewoon voor een donkerblonde/caramelkleur gaan. Nu nog ff veilig, als dat goed uitpakt en bevalt kun je altijd nog donkerder.


Zoiets misschien??
Geblondeerd haar verven Garnier_630
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  InweCulnamo wo 24 aug 2011 - 7:33

dat is inderdaad wel een mooie kleur!
dankje
Ga denk ik morgen denk ik ook maar gewoon even naar de kapper, en kijken wat die zeggen
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  InweCulnamo do 25 aug 2011 - 5:59

Nog geen tijd gehad om langs te gaan bij de kapper.
Nog meer mensen die een antwoord weet?
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:03

Geen tinten pakken met rood of goud erin. (dan wordt het oranje). Niet ineens TE donker willen en 'te' natuurlijke kleuren nemen. Dan wordt het groen.

Als ik jouw was zou ik iets van donkerblond pakken. (en als je daarna nog donkerder wilt dan na een tijdje doen).

Ik heb toevallig vandaag mijn haar van blond naar bruin geverfd. Ik heb de Sublime mousse van L oreal gebruikt. Kleur 60.

Geblondeerd haar verven Img_60

Het is echt super donker uitgepakt. (nu maakt me dat niet uit want haarverf verwaasd(?) redelijk snel bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:05

-weg-


Laatst aangepast door Punk'd op zo 23 sep 2012 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  InweCulnamo do 25 aug 2011 - 6:15

Is idd wel donker, maar wel mooi!.

ik had ergens anders gelezen dat je juist rood of goudtinten moest hebben :P..
Pff ben echt veel te bang dat me haar groen of oranje wordt.

Ik heb al eens kanariegeel/oranje haar gehad. was niet zo leuk.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:22

Met rood erin weet ik bijna zeker dat het oranje gaat worden.

Een goud tint zou opzich nog wel kunnen om het groene tegen te gaan. Maar het blijft een risico.

Ik verf mijn haar al zo lang en pendel al zolang tussen blond en bruin dat ik ondertussen wel weet hoe mijn eigen haar reageert, maar bij iedereen is dat natuurlijk een tikkel anders. Ik heb zelf heel veel pigment in mijn haar dus probeer gouden en rode tinten te vermijden en echt in pure kleuren te blijven die einigen op een 0. Dat zijn de puren blonde, bruine en zwarte tinten zonder toevoegingen van andere kleurpaletten zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Melis_je do 25 aug 2011 - 6:23

Zie je wel, je bent een brunette Very Happy
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  InweCulnamo do 25 aug 2011 - 6:25

Nou denk dat ik maar gewoon wat ga proberen :P

Bedankt iig voor je tips!
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:28

Melis_je schreef:Zie je wel, je bent een brunette Very Happy

Haha ik vind het alleen zo moeilijk om bruin te blijven Wink

Voordelen:
1. Voel me zoveel volwassener
2. Mijn haar is een stuk glanzender en blijft ook veel langer mooi (groot pluspunt!)
3. Uitgroei valt niet zo erg op
4. Het past beter bij mijn wenkbrauwen

Nadelen:
1. Ik lijk nogal bleekjes
2. Euhh blondes have more fun.. haha geen idee.

Nee ben er echt heel blij mee en wil nu wel in de bruintinten blijven. Van blond haar gaat mijn haar gewoon naar de rag en dat wil ik niet meer. Ik wil uiteindelijk gewoon naar die kleur op dat pak. Dat zou perfect bij mij passen. Puur lichtbruin dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  TukTuk do 25 aug 2011 - 6:31

Punk'd schreef:Geen tinten pakken met rood of goud erin. (dan wordt het oranje). Niet ineens TE donker willen en 'te' natuurlijke kleuren nemen. Dan wordt het groen.


Bij mij zij de kapper dat er juist wel een rood tint in moest als je blond had, omdat je anders groen haar kreeg.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 6:46

AngelNyn schreef:
Punk'd schreef:Geen tinten pakken met rood of goud erin. (dan wordt het oranje). Niet ineens TE donker willen en 'te' natuurlijke kleuren nemen. Dan wordt het groen.


Bij mij zij de kapper dat er juist wel een rood tint in moest als je blond had, omdat je anders groen haar kreeg.

Ja dat hadden ze bij de kapper bij mij ook gedaan en toen had ik dus echt een hele rode gloed over mijn haar. Nu heb ik het met een pure bruin geverft, zonder rood en goud en nu zit het perfect.

Maar het zal zeker per persoon verschillen, je weet het niet van te voren. (nouja ik verf mijn eigen haar al zovaak van blond naar bruin en weer terug dat ik het nu wel weet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iemand anders net zo gebeurd).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  TukTuk do 25 aug 2011 - 7:13

Punk'd schreef:
AngelNyn schreef:
Punk'd schreef:Geen tinten pakken met rood of goud erin. (dan wordt het oranje). Niet ineens TE donker willen en 'te' natuurlijke kleuren nemen. Dan wordt het groen.


Bij mij zij de kapper dat er juist wel een rood tint in moest als je blond had, omdat je anders groen haar kreeg.

Ja dat hadden ze bij de kapper bij mij ook gedaan en toen had ik dus echt een hele rode gloed over mijn haar. Nu heb ik het met een pure bruin geverft, zonder rood en goud en nu zit het perfect.

Maar het zal zeker per persoon verschillen, je weet het niet van te voren. (nouja ik verf mijn eigen haar al zovaak van blond naar bruin en weer terug dat ik het nu wel weet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iemand anders net zo gebeurd).

Kan goed inderdaad dat het per persoon verschilt, ik wilde ook wel graag een rode tint er doorheen dus dat maakte me verder ook niet uit. Heb het daarna zelf nog donkerder geverft zonder problemen.
Ik had het eerst zelf geprobeerd, dat was slechts 2 of 3 tinten donkerder dan mijn eigen haar en toen zat er dus een groenige, grauwe gloed overheen, echt verschrikkelijk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Happy do 25 aug 2011 - 7:35

Van blond naar bruin blijft altijd een risico. Een kapper zou het waarschijnlijk de lengtes en punten gaan voorpigmenteren omdat de kans zeer aanwezig is dat door de blondspray het haar poreus is. In dit geval is de kans groter dat het groen/grauw word. Ik zou zelf naar de kapper gaan om het te laten kleuren, dan heb je in ieder geval garantie dat het goed gebeurd smile Wil je het toch zelf doen ga dan zeker voor een goudblonde kleur, die warmte ben je zeker nodig voor een goed eindresultaat. Succes!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 7:40

Punk'd schreef:
AngelNyn schreef:
Punk'd schreef:Geen tinten pakken met rood of goud erin. (dan wordt het oranje). Niet ineens TE donker willen en 'te' natuurlijke kleuren nemen. Dan wordt het groen.


Bij mij zij de kapper dat er juist wel een rood tint in moest als je blond had, omdat je anders groen haar kreeg.

Ja dat hadden ze bij de kapper bij mij ook gedaan en toen had ik dus echt een hele rode gloed over mijn haar. Nu heb ik het met een pure bruin geverft, zonder rood en goud en nu zit het perfect.

Maar het zal zeker per persoon verschillen, je weet het niet van te voren. (nouja ik verf mijn eigen haar al zovaak van blond naar bruin en weer terug dat ik het nu wel weet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iemand anders net zo gebeurd).
Ja het is een beetje dubbel. Een haarkleuring met roodtinten, daarbij denken mensen meestal meteen aan rood achtig en dan halen ze ook rood bruine verf, maar het gaat erom dat het een warme kleur is. Dus geen 'koud' lichtbruin bijvoorbeeld, want dan wordt het groen. Als je een goede warme bruin kiest, dan wordt het gewoon mooi bruin.

En dat verschilt ook weer per persoon. Als je een rode gloed niet erg vind, dan is een rood/bruintint prima, maar je wordt dan wel echt heel warm rood/bruin.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  loura do 25 aug 2011 - 20:33

Eigenlijk moet je je haar voor pigmenteren als je van blond naar donker gaat. Helemaal als je het had geblondeerd. Je moet er dan voor zorgen dat je echt pigment in je haar brengt voor je het gaat verven (rood of oranje). Je hebt daar speciale potjes voor bij de groothandels. Het is wel risky om je haar in 1 keer donker te verven want het kan groen uitslaan. Je moet er wel rekening mee houden dat een kleur vaak donkerder uitvalt dan je verwacht. Je kan na het pigmenteren gewoon een kleur uitkiezen die je mooi vind.

edit. Ik ben kapper trouwens
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geblondeerd haar verven Empty Re: Geblondeerd haar verven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum